Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלשום יצא לי לראשונה בחיי לנהוג על רכב טורבו והרכב שביתל אותי מזה, זו הצרפתייה.

העניין שהוא מלבד העוצמה והדחיפה בגב שמתי לב למשהו:

כשהאצתי את הרכב מ0 תוך כדי השתלבות ראיתי שהוא מושך הילוך יותר מדי עד 80 וזה והרגיש לי ממש מפחיד אז נאלצתי לעזוב את הדוושה.

הרגיש כאילו נתקע ההילוך.

 

האם זה בגלל שיש לו 6 הילוכים, או מה ? יש למישהו נסיון עם זה?

זה אוטומטי.

פורסם

זה כי לחצת על הגז והרכב הבין שאתה רוצה להאיץ אז הוא לא העלה הילוך. עזבת את הגז והרכב הבין שאתה משייט אז העלה הילוכים.

לוקח לגיר קצת זמן להתרגל לסגנון שלך ובכל רכב שיש בו גיר ממוצע ומעלה הוא ילמד אותך תוך כמה דקות נסיעה.

מאזדה 2 הישנה זכורה לי כבעלת גיר מטומטם שאין כמותו. שעה נסיעה והיא לא הבינה מתי אני רוצה שתוריד הילוך ומתי לא. בסוף גם הסתדר רק שזה לקח הרבה זמן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מה הפחיד אותך אושרי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם מדובר AL4 אז מדובר בגיר שלומד את סגנון הנהיגה של הנהג וזורמת איתו

אני מאוד אהבתי את הגיר הזה חבל שבעיות אמינות הורידו אותו מייצור.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אם זה טורבו כנראה זה לא AL4.

סיטרואן עכשיו משווקת את הC4 עם טורבו דיזל (גיר רגיל או רובוטי קלאץ' אחד) או בנזין 1.2 טורבו עם גיר אוטומטי 6 הילוכים, שאם אינני טועה מיוצר על ידי אייסין.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
זה כי לחצת על הגז והרכב הבין שאתה רוצה להאיץ אז הוא לא העלה הילוך. עזבת את הגז והרכב הבין שאתה משייט אז העלה הילוכים.

לוקח לגיר קצת זמן להתרגל לסגנון שלך ובכל רכב שיש בו גיר ממוצע ומעלה הוא ילמד אותך תוך כמה דקות נסיעה.

מאזדה 2 הישנה זכורה לי כבעלת גיר מטומטם שאין כמותו. שעה נסיעה והיא לא הבינה מתי אני רוצה שתוריד הילוך ומתי לא. בסוף גם הסתדר רק שזה לקח הרבה זמן.

זה כי למאזדה יש גיר רגיל שלא לומד אותך. הוא מחולק בצורה מסויימת וזהו.

פורסם
זה כי לחצת על הגז והרכב הבין שאתה רוצה להאיץ אז הוא לא העלה הילוך. עזבת את הגז והרכב הבין שאתה משייט אז העלה הילוכים.

לוקח לגיר קצת זמן להתרגל לסגנון שלך ובכל רכב שיש בו גיר ממוצע ומעלה הוא ילמד אותך תוך כמה דקות נסיעה.

מאזדה 2 הישנה זכורה לי כבעלת גיר מטומטם שאין כמותו. שעה נסיעה והיא לא הבינה מתי אני רוצה שתוריד הילוך ומתי לא. בסוף גם הסתדר רק שזה לקח הרבה זמן.

אתה רוצה להגיד לי שהגיר לומד אותך? מה פספסתי פה:oops:

כנראה שחוכמה לרכב זה לא בגדר מדע בדיוני

פורסם

בוקר טוב lolmit. גירים לומדים יש כבר כשני עשורים. ברוך הבא לעולם הקדמה המוטורית של אמצע שנות ה-90.

 

שלייקס - אושריקו פחד מהעוצמה המתפרצת של מנוע הטורבו של הסיטרואן. צחוק בצד - אנשים שלא מורגלים בנהיגה ספורטיבית או נמרצת מפחדים כל פעם שרכב עובר פרמטרים של שיוט נינוח ונסיעה יומיומית. אמיתי לחלוטין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

טוב, זה לא שהלכתי ובכיתי כמו ילדה קטנה בצד, אתה יודע:lol:.

 

אני נמשכתי מאוד לתחושה של הגב, כי לא כל יום אתה נוסע ברכב עם טורבו ולא משפחתית 1.6 עם מומנט 15 (המכובד).

מצד שני , אני רגיל נטו לגירים פשוטים ורגילים שלא עושים הצגות וכשהאצתי בסיטרואן הרגשתי שההילוך מושך עצמו הרבה יותר ממה שאני רגיל בהאצה ולכן הרגשתי שהגיר נתקע , ועזבתי את הדוושה. אולי אני טועה ובפעם הבאה זה יהיה אחרת (אם תהיה פעם הבאה) אבל בכללי , מוזר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...