Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על סופרב עם מנוע 220/280 כ"ס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש ברגע זה ירדתי מסופרב 280 כ"ס. כל מה שיש לי להגיד לגבי ההשוואה שלה למאזדה 6 זה פחחחח. אולי הייתי אפילו מוסיף את הסמיילי של ה-LOL המתגלגל, אבל אני כותב מהטלפון.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ממש ברגע זה ירדתי מסופרב 280 כ"ס. כל מה שיש לי להגיד לגבי ההשוואה שלה למאזדה 6 זה פחחחח. אולי הייתי אפילו מוסיף את הסמיילי של ה-LOL המתגלגל, אבל אני כותב מהטלפון.

טוב טורבו בוי, ברגע שתנהג במאזדה 6 טורבו נניח עם אותו הספק נראה מה תגיד.

זה כמו שתשווה לאטמוספרי למודגש באותו הנפח.

 

 

פורסם
טוב טורבו בוי, ברגע שתנהג במאזדה 6 טורבו נניח עם אותו הספק נראה מה תגיד.

אשמח לנהוג באמת במאזדה 6 מוגדשת, יש לך כיוון לאחת בשבילי? זה שהטורבו שם יטפל גם בנושא הנוחות והבידוד? אגב, ההשוואה דווקא בין 2.5 אטמוספרי ל 2.0/1.8 מוגדש.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אשמח לנהוג באמת במאזדה 6 מוגדשת, יש לך כיוון לאחת בשבילי? זה שהטורבו שם יטפל גם בנושא הנוחות והבידוד? אגב, ההשוואה דווקא בין 2.5 אטמוספרי ל 2.0/1.8 מוגדש.

אמרתי נניח כלומר אם היה. הוא השווה מנוע חזק יותר וזה מה שיש לסופרב רק כוח . וכל נושא הבידוד והנוחות עדין עדיף מזה של הסופרב, במאזדה יש תחושה שהקבינה עוטפת את הנהג והבידוד השתפר במסגרת מתיחת הפנים.

 

 

פורסם

קודם כל, אתה מכניס לו מילים שהוא לא כתב, לא ראיתי את ספייר מתייחס בכלל לכוח.

שנית, לא יודעת איך הייתה ה6 לפני מתיחת הפנים, אבל אני נהגתי בזאת שאחריה, אפילו כתבתי את זה בברור בתגובה מס' 28 ממש בשרשור הזה, פשוט אתה מתייחס רק להודעות שנוח יותר לעוות לאמונה העיוורת שלך, סליחה, לשנאה העיוורת שלך לקונצרן.

 

אגב, שלא תבין לא נכון, אני מאוד מחבבת את התוצרת של מאזדה כבר לא מעט שנים, אבל זה עדיין לא מעוור אותי לחסרונות של הרכבים שלהם. אתה לעומת מזאת מפגין פאנבוייזם מוחלט לתוצרת יפן בזמן שמנסה לאשים בזה את כל הסביבה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אמרתי נניח כלומר אם היה. הוא השווה מנוע חזק יותר וזה מה שיש לסופרב רק כוח . וכל נושא הבידוד והנוחות עדין עדיף מזה של הסופרב, במאזדה יש תחושה שהקבינה עוטפת את הנהג והבידוד השתפר במסגרת מתיחת הפנים.

 

חס וחלילה "השווה מנוע". רק ציינתי שהסופרב בה נהגתי היא זו עם 280 כ"ס. היא טבה יותר מהמאזדה בכמעט כל פרמטר. המושבים שלה אולי קצת פחות אוחזים וההתנהגות פחות כיפית, אבל כ"רכב מנהלים" (נוחות, בידוד, אבזור, מרווח) הסופרב מה שנקרא Runs rings around it.

תיארתי לעצמי שהיא טובה, אבל לא חשבתי שעד כדי כך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

פאנבוי זה מונח ישן שצריך להשתמש בו תמיד, בכל מקום, וכמה שיותר.

ובלי (או אם) קשר לפאנבויזם, אני אומר את מה שאני אומר אחרי שנהגתי כמעט בכל רכב בקטגוריה (חוץ ממאליבו). זה אולי יפליא אותך, אבל יש חברות שמייצרות מוצר יותר טוב מחברות אחרות. בלי אולי, בערך וכמעט. פשוט יותר טוב.

*בקטגוריות אחרות אגב, יש מכוניות שהייתי ממליץ הרבה לפני תורצת סקודה - למשל 308 על-פני אוקטביה, קליאו או מאזדה 2 על פני פאביה וכו' וכו'. הסופרב, לטעמי, מובילה את הקטגוריה, שוב, בכל התכונות שצריכות להיות ל"רכב מנהלים". לא משפחתית גדולה, לא אוטו כיפי, מכונית מנהלים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא התכוונתי אליך או למישהו בשרשור זה ספציפית, התכוונתי בכללי. כל שרשור שני כותבים אחד לשני פאן בויז.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
חס וחלילה "השווה מנוע". רק ציינתי שהסופרב בה נהגתי היא זו עם 280 כ"ס. היא טבה יותר מהמאזדה בכמעט כל פרמטר. המושבים שלה אולי קצת פחות אוחזים וההתנהגות פחות כיפית, אבל כ"רכב מנהלים" (נוחות, בידוד, אבזור, מרווח) הסופרב מה שנקרא Runs rings around it.

תיארתי לעצמי שהיא טובה, אבל לא חשבתי שעד כדי כך.

טוב, זו דעתך ואני מכבד אותה.

 

לנושא הפאן בוי: פאן בוי זו מילה חשובה בעולם הרכב.

 

 

פורסם
אמרתי נניח כלומר אם היה. הוא השווה מנוע חזק יותר וזה מה שיש לסופרב רק כוח . וכל נושא הבידוד והנוחות עדין עדיף מזה של הסופרב

באיזה דגם של הסופרב החדשה נהגת?

פורסם
פאנבוי זה מונח ישן שצריך להשתמש בו תמיד, בכל מקום, וכמה שיותר.

ובלי (או אם) קשר לפאנבויזם, אני אומר את מה שאני אומר אחרי שנהגתי כמעט בכל רכב בקטגוריה (חוץ ממאליבו). זה אולי יפליא אותך, אבל יש חברות שמייצרות מוצר יותר טוב מחברות אחרות. בלי אולי, בערך וכמעט. פשוט יותר טוב.

*בקטגוריות אחרות אגב, יש מכוניות שהייתי ממליץ הרבה לפני תורצת סקודה - למשל 308 על-פני אוקטביה, קליאו או מאזדה 2 על פני פאביה וכו' וכו'. הסופרב, לטעמי, מובילה את הקטגוריה, שוב, בכל התכונות שצריכות להיות ל"רכב מנהלים". לא משפחתית גדולה, לא אוטו כיפי, מכונית מנהלים.

 

אמינות , מי היבואן ( :wink: ) וירידת ערך נכנסו לשיקולים שלך או שזה רק חוויה חד פעמית שאתה שופט על פיה?


×
×
  • תוכן חדש...