Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על סופרב עם מנוע 220/280 כ"ס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
השנאה הידועה שלך (והמשעממת כבר עד פיהוק) לתוצרת VAG ולסקודה בפרט כבר כלכך העבירה אותך על דעתך, שאתה כבר מתעלם ממה שאנשים כותבים וגם טוען דברים שלא נאמרו מעולם (תראה לי איפה כותב הפוסט לפניך טען שאין במאזדה או במאליבו איכות?).

אין שירשור אחד בנושא סקודה (אוקטביה או סופרב) שבו אתה לא צץ ומופיע שוב ויורה את חיצי השנאה שלך למותג.

מה שמצחיק זה שהמאליבו שאתה כלכך אוהב היא מכונית כלכך לא מוצלחת שהיא עברה מתיחת פנים כשנה בלבד לאחר הצגתה, וגם אז הביקורות קטלו אותה.

אבל אתה כנראה יודע יותר טוב מכולם...

 

אגב, גילוי נאות: אני לא נוסע בסקודה או כל רכב אחד של VAG.

זה שיוצאת מאליבו חדשה לא צריך לחדש לי, אבל הדגם הנוכחי נותן פייט חזק למתחרות עם היתרונות שלו כמו שפירטתי (באותו המחיר של 160 אלף ש''ח אתה מקבל 259 כ''ס והרבה יותר אבזור באותו הכסף).

זה לא שאני שונא את המותג, פשוט מרגיז שבכל שרשור חלק מהפאןבויז של VAG משבחים ושמים אותה בגזע העליון של המכוניות בלי לחשוב בכלל על האמינות ועל העלויות התחזוקה. צריך לדעת את החסרונות ובהם האמינות שלדעתי זה הדבר הכי חשוב. חלק מהתגובות הצבועות ''אויי דגם חדש אל תדאג אחי הוא אמין בלי בעיות''

בנוסף לזה שיש רק שנתיים אחריות, רק מראה כמה מהר צ'מפיון רוצה להתנער מהלקוחות שלה ולא לקחת אחריות על התקלות בגיר ובמכלולים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אין איכות במאזדה 6 ולא במאליבו?

ראית בכלל איך ה6 מתנהגת בכביש לעומתה? הסופרב הזאת לא מתקרב לאיכות נסיעה הספורטיבית של ה6.

וגם תא הנוסעים ב6 מאובזר בכל רמה גימור כלשהי בהרבה יותר ומרגיש הרבה יותר איכותי ומושקע (למשל דיפוני עור בכל מקום) מאשר הסופרב ששם דחפו קווים ''חדים'' עם פלסטיקים רכים מהמחסן בלי לעבוד קשה.

המושבים במאזדה הרגישו לי טובים יותר ורכים עם תמיכה צדדית טובה יותר, בסופרב המושב קשה ומספק רק תמיכה צדדית.

 

השקט בתא הנוסעים של המאליבו מנצח את כל הקטגוריה, כמו לנסוע בהייבריד שבפועל זה בנזין טורבו מטורף עם 259 כ''ס שבקושי שומעים אותם.

המתלים הגאונים שלה בולעים כל מהמורה קטנה שעלולה להגיע לתא הנוסעים בנוסף למושבים המאד נוחים. מה שאפשר לשלול לדעתי זה איכות הפלסטיקה.

מי ישמע? כאילו משווים פה S CLASS לעומת מאזדה 6, היא בסך הכל עוד משפחתית גדולה שמיישרת קו עם המתחרות, לכל אחת יש את היתרונות שלה ובמקרה של הסופרב זה מרווח ובגא'ז.

תעשה לי טובה מה שנראה לי שבסך הכל האנשים שמתלהבים מהסופרב כנראה חובבי VAG או עובדי צ'מפיון, הרי הרוב בארץ לא מחבבים מכוניות עם מוניטין אמינות נחות.

 

נהגתי על כל גרסא אפשרית של ה-6 החדשה והסופרב הנוכחית והקודמת. המאזדה רכב מעולה באופן כללי, אבל הוא לא מתקרב למה שהסופרב נותנת.

אפילו במנוע, אני אעדיף את ה-1.8 של הסופרב מול ה-2.5 של ה-6.

עד כדי כך הסופרב טובה, ועוד לא התחלתי להזכיר את המרחב המטורף שיש לנוסעים מאחורה..

אם אתה באמת מכיר את ה-6, אתה יודע שההגה הוא נקודת התורפה שלה. משהו בו מרגיש לא מחובר בכלל לכביש, ואפשר להרגיש את הקפיצות/רעידות האלה טוב מאוד בסיבובים. ואלה כולן ככה שלא יהיה לכם ספק.

אגב, העור בו משתמשים במאזדה 6 הוא באיכות נמוכה, והבנתי את זה כשראיתי אותו מתקלף בשני רכבים שונים. יותר מזה גם התחושה שלו לא מתקרבת לאיכות העור שיש בסופרב.

נקודה לזכות ה-6 בגרסאת ה-2.5- זו אחת התגובות המהירות ללחיצה כבדה על הדוושה שנתקלתי בהן.

נעבור למאליבו- תלחצו חזק על הגז וחיוך דבילי על הפנים בהחלט מובטח. אך באותה הנשימה, אתה מבין איפה הכוח לא נפגש עם האיכות. לייצב לה את ההגה בזמן שיגור זה הכרח. וכמו כן היא נופלת חזק במרחב הפנימי אל מול הסופרב. מלבד הכוח, המאליבו לא מציעה יותר מדי.

בשורה התחתונה שלושת המכוניות עושות את העבודה. המאליבו קצת פחות מלבד הכוח. וה-6 כאובראול טובה מאוד. אבל הסופרב מנצחת בהפרש משמעותי, ולטעמי זה מספיק.

באופן אישי, וכאחד שמטורפי על רכבי ספורט, אני נהנה כל פעם לנהוג ולנסוע בסופרב מחדש. גם יותר מפאסט.

עריכה אחרונה על ידי Guy30
פורסם

לא יודע מאיפה שמעת על הרעידות וכל שאר הדברים בהגה של 6, בשבילי זה בין ההגאים הטובים ביותר שאחזתי בהם, מתקשר זריז חלק ונעים.

 

עם כבר אתה מדבר עם איכות עור אני מסכים עם אתה מתכוון לדור הקודם.

 

בחדשה זה לא המצב, תראה כמה פשוט תא הנוסעים של הסופרב נראה לעומת ה6.

2077113070171e36f3c53574c50b4025x.jpg

 

סקןדה

2016-Skoda-Superb-Interior-best-resolution.jpg

 

 

פורסם

אין לך צורך להראות לי את מה שאני כבר מכיר.

אני כמובן מתייחס לאיכות העור ב-6 החדשה. הוא רק נראה טוב..

ואם אתה לא מרגיש את הבעיה שיש ל-6 בהגה, אז אתה לא שונה מאותם אנשים שמאוהבים ברכב שלהם וחושבים שהוא טוב מכל רכב אחר.

שתי התמונות שהבאת בפרוש נוטות לטובת ה-6, אבל במציאות זה פשוט נראה ומרגיש הרבה יותר טוב בסופרב.

הנה גם אני יכול

71053sko-a.jpg

פורסם
אין לך צורך להראות לי את מה שאני כבר מכיר.

אני כמובן מתייחס לאיכות העור ב-6 החדשה. הוא רק נראה טוב..

ואם אתה לא מרגיש את הבעיה שיש ל-6 בהגה, אז אתה לא שונה מאותם אנשים שמאוהבים ברכב שלהם וחושבים שהוא טוב מכל רכב אחר.

שתי התמונות שהבאת בפרוש נוטות לטובת ה-6, אבל במציאות זה פשוט נראה ומרגיש הרבה יותר טוב בסופרב.

הנה גם אני יכול

[ATTACH=CONFIG]443233[/ATTACH]

אני בכלל נוהג בקורולה רובוטית על מה אתה מדבר? אין שום בעיה בהגה של ה6 כי משום מה אף אחד לא התלונן על זה וזה נשמע רק ממך.

שתי התמונות שהבאתי הם הכי טובות שמצאתי ואתה הבאת לי פה תמונה מצוירת של סופרב דור קודם :lol:

 

 

פורסם
אני בכלל נוהג בקורולה רובוטית על מה אתה מדבר? אין שום בעיה בהגה של ה6 כי משום מה אף אחד לא התלונן על זה וזה נשמע רק ממך.

שתי התמונות שהבאתי הם הכי טובות שמצאתי ואתה הבאת לי פה תמונה מצוירת של סופרב דור קודם :lol:

 

הבעיה בהגה היא לא בטיחותית, אבל כשזה דפוס שחוזר על עצמו קשה שלא להבחין בזה.

מי ששם לב לדברים הקטנים ונהג מספיק על המאזדה 6, יוכל במהירות להבין על מה אני מדבר.

פורסם

השאלה היא מה מציעה הסופרב ב- 160 אש"ח לפני הנחות ומעמ...

אני באמת חושב שבמחיר של המליבו אין מה שמתקרב אליה מבחינת ביצועים (או מראה, לצורך העניין). ההשוואה של רכב שעולה לפחות 50K יותר לא רלבנטית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אי אפשר להגיד שאני חובב של vag, להיפך. הסופרב מרווחת, איכותית, חסכונית באופן יחסי וביצועיסתית לעומת ה-6.

המאזדה יותר מהנה לנהיגה ומעוצבת יותר טוב.

להגיד שההגה של ה-6 מתקשר באופן מיוחד, זה לא להבין בהגאים.

המאליבו רכב נחות שנותן רק מנוע חזק ואבזור. בכל שאר הפרמטרים אין לו מה להציע. כמו כל רכב אמריקאי(כמעט), יש לה כוח וזהו.

פורסם

אשמח אם פות"ש יוכל לפרט קצת על רמת הגימור ומה היא כוללת. שמעתי את כולם מהללים אותה אין סוף ולא באמת הבנתי מה היא מציעה שכולם פעורי פה בגללה.

 

תודה.

פורסם (נערך)
השאלה היא מה מציעה הסופרב ב- 160 אש"ח לפני הנחות ומעמ...

אני באמת חושב שבמחיר של המליבו אין מה שמתקרב אליה מבחינת ביצועים (או מראה, לצורך העניין). ההשוואה של רכב שעולה לפחות 50K יותר לא רלבנטית.

לגבי כח טהור - אני מסכים איתך, נהגתי במאליבו סופ"ש שלם ואכן שאתה לוחץ דוושה יש חיוך, ומי שרוצה רכב אמרקאי חזק במחיר שלה היא מאד מאד תחרותית.

הבנתי שבקרוב אמורות להגיע קמארו למשטרה - כאילו שהשוטרים נמצאים על הכביש כל היום וצריכים להתחרות בשוטרים של דובאי

אבל קמארו זה רכב מוטרף וחזק אז

CRuzer669 תקנה קמארו במקום מאזדה 6 או סקודה אם אתה רוצה.

כעת ברצינות :) מאזדה 6 טובה אבל עדיין מבחינת "איכות" חומרים יש לה עדיין לאן להגיע מבחינת הסקודה או מבחינת משפחת VAG

שאתה כל כך "שונא"

כתבת עלויות אחזקה יקרות - מהיכן הבאת את זה? עלויות טיפולים של מאזדה לא הכי זולות אם אתה במוסך מרכזי כך שההשוואה בטלה.

אני לא רואה את מאזדה לוקחת אחריות על ה"כתם דביק" בהרבה ממכוניות מאזדה 6 שקיימות על הכביש - אמרת שVAG נותנת אחריות שנתיים - איפה מאזדה כאן?

תיכנס לפרופורציות

יום טוב

 

וכן אני נוסע על VAG :) ובעברי היו גם סיביק ואקורד אז יכול להשוות ובכל זאת חזרתי למשפחה כי אני אוהב את מה שאני מקבל

(אסקורט, קורטינה, גולף, VR6, גולף, פאסט, סיביק, אקורד,, מיצובישי (ליסינג), גולף, וכעת GTI )

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
אי אפשר להגיד שאני חובב של vag, להיפך. הסופרב מרווחת, איכותית, חסכונית באופן יחסי וביצועיסתית לעומת ה-6.

המאזדה יותר מהנה לנהיגה ומעוצבת יותר טוב.

להגיד שההגה של ה-6 מתקשר באופן מיוחד, זה לא להבין בהגאים.

המאליבו רכב נחות שנותן רק מנוע חזק ואבזור. בכל שאר הפרמטרים אין לו מה להציע. כמו כל רכב אמריקאי(כמעט), יש לה כוח וזהו.

 

מסכים עם כל מילה.

יצא לי לשבת גם באימפלה החדשה, עדיין אהבתי את הסופרב יותר.

באמריקאיות מרגיש כאילו אתה משלם על פח למטר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אין איכות במאזדה 6 ולא במאליבו?

ראית בכלל איך ה6 מתנהגת בכביש לעומתה? הסופרב הזאת לא מתקרב לאיכות נסיעה הספורטיבית של ה6.

וגם תא הנוסעים ב6 מאובזר בכל רמה גימור כלשהי בהרבה יותר ומרגיש הרבה יותר איכותי ומושקע (למשל דיפוני עור בכל מקום) מאשר הסופרב ששם דחפו קווים ''חדים'' עם פלסטיקים רכים מהמחסן בלי לעבוד קשה.

המושבים במאזדה הרגישו לי טובים יותר ורכים עם תמיכה צדדית טובה יותר, בסופרב המושב קשה ומספק רק תמיכה צדדית.

 

השקט בתא הנוסעים של המאליבו מנצח את כל הקטגוריה, כמו לנסוע בהייבריד שבפועל זה בנזין טורבו מטורף עם 259 כ''ס שבקושי שומעים אותם.

המתלים הגאונים שלה בולעים כל מהמורה קטנה שעלולה להגיע לתא הנוסעים בנוסף למושבים המאד נוחים. מה שאפשר לשלול לדעתי זה איכות הפלסטיקה.

מי ישמע? כאילו משווים פה S CLASS לעומת מאזדה 6, היא בסך הכל עוד משפחתית גדולה שמיישרת קו עם המתחרות, לכל אחת יש את היתרונות שלה ובמקרה של הסופרב זה מרווח ובגא'ז.

תעשה לי טובה מה שנראה לי שבסך הכל האנשים שמתלהבים מהסופרב כנראה חובבי VAG או עובדי צ'מפיון, הרי הרוב בארץ לא מחבבים מכוניות עם מוניטין אמינות נחות.

 

הינה לך זן חדש של חובבי VAG שנוסעים ברכבים איטקליים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?581946-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%AA%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%91+%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94

 

במקרה במקרה יצא לי לנהוג במאזדה 6 החדשה עם מנוע 2.5 ליטר ממש שבוע לפני סופרב 280 כ"ס. מה אני אגיד לך? המאזדה ללא ספק יפה יותר, הן פנימית והן חיצונית, המסך שלה ממוקם בצורה הרבה יותר נכונה ונוחה, היא גם זולה יותר מהסופרב הבכירה ומגיעה עם שנת אחריות שלישית, אבל כאן נגמרים היתרונות היחסיים שלה.

 

בדור הנוכחי המאזדה פשוט איבדה את יתרון הספורטיביות שלה, היא קיבלה התנהגות קצת אמריקאית, כשמגיעים לשיבוש בכביש היא פשוט מתחילה להתנדנד כמו ספינה על גלים, הסופרב לעומת זאת, גם עם גלגלי 19 אינץ' וחתך נמוך במצב קומפורט סופגת מהמורות בכבישים השבורים של הצ'ק פוסט בחיפה בצורה מאוד יפה.

על בידוד הרעשים של המאזדה קצת מביך לדבר לעומת הסופרב, רעשי רוח מציקים מאוד הופיעו כבר לפני 80 קמ"ש, כאשר בסופרב נשמר שקט בתא הנוסעים גם ב100 קמ"ש וגם קצת מעל.

הסופרב מרווחת יותר, גדולה יותר, מאובזרת יותר (אחרי מתיחת הפנים הורידו מהמאזדה מספר אביזרי בטיחות תמורת הורדה נמוכה מידי במחיר), מרגישה הרבה יותר "מנהלים" ופחות משפחתית מוגדלת ב1.25.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

רמת האבזור L&K כוללת את הבא : (ובטח אשכח כמה דברים)

 

חלון פנורמי (ענק)

מערכת מתלים אדפטיביים - עם אפשרות לשלטיה על המצערת/גיר/הגה, בתכניות קבועות או אינדיבידואל.

חיישנים הקפיים+מצלמה אחורית+התראת ראדאר+ בלימה אוטומטית לשטחים מתים בנסיעה אחורה

התראה על סטיה מנתיב

חניה אוטומטית

מזגן עם 3 אזורי אקלים (נהג/נוסע/אחור)

מושבים חשמליים עם זכרונות עם חימום ואוורור

קילס מלא.

פתיחה חשמלית לתא מטען +פתיחה עם הושטת רגל מתחת לדלת

בקרת שיוט אדפטיבית+מגביל מהירות

סטארט+סטופ

תאורת רצפה

ניטור לחץ אויר

מתזים למגבים (חובה...)

וילנות אחרוים+ שמשות כהות אחוריות

מערכת משודרגת עם 12 רמקולים ועם ביטול רעשי רקע/מכונית

 

 

חסר לי - הגה חשמלי שישודך למערכת הזכרונות של הכסא.

 

 

ואני חייב לציין...

כל זה יופי.

 

אבל שימו לי את כל זה, באוטו ממותג יותר, ובמחיר זול יותר...אבל עם עיצוב לא לטעמי...ואין סיכוי שאעדיף אותו.

 

כך שכל השוואות הללו למזדה 6 (הלא יפה בעיני)

ולמליבו (המכוערת מאד בעיני)

פשוט לא רלוונטית.

supreb 2016 l&k 280 4*4


×
×
  • תוכן חדש...