Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על סופרב עם מנוע 220/280 כ"ס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי את הגרסה המאובזרת ביותר (L&K) - עם מנוע ה220

ההפרש למנוע הגדול יותר - 25K

 

וכמה שאלות.

1.עד כמה אני אמור להרגיש את ההבדל ?

2. צריכת הדלק - משמעותית גבוהה יותר ב280 ?

3. ההבדלים בין שני המנועים- הם רק תוכנה..? או שמא טורבו גדול יותר וכו..?

 

ושאלה על שתי הגרסאות

שתיהן מגיעות עם ג'אנט 19, מישהו כבר עשה נסיעת מבחן ויכול לספר איך החוויה הסלונית, בשימוש יומיומי..?

supreb 2016 l&k 280 4*4

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקומך הייתי מוסיף את ה-25K בלי לחשוב פעמיים.

אתה מקבל פה רכב עם הנעה לכל הגלגלים ומנוע שונה עם פוטנציאל ענק.

ההפרש בצריכת הדלק הוא כל כך מינורי ביחס ל-100,000 ש"ח שאתה הולך

להפסיד בירידת ערך בשנתיים-שלוש הקרובות.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אלו 25K מיותרים לשיטתי (סגנון נסיעה)

 

נתוני המנוע של ה220, בהחלט בהחלט "מספקים" 0-100 ב7 שניות, ומומנט של כמעט 36 קג"מ, הינם נתונים של הE350 שהיתה לי.

(כן - אטמוספירית, V6 וכל מה שתגידו)

 

זאת אומרת שעל משקל רכב נמוך יותר, יש לי על הניר את אותם הנתונים.

4*4 לא משכנע אותי

 

והתחלתי מרצת הגימור- אותי מעניין יותר האבזור/סלון וכו.

הגרסה המאובזרת ביותר השאירה רק 2 ברירות.

 

וה220, בהחלט צריכה להיות מעל ומעבר ל95% מהקליינטים שמחפשים גם כח.

 

השאלה שלי, בפתיחת הפוסט, נועדה למצוא עוד סיבות , לכאן ולכאן...

25K זה מעט כסף או הרבה כסף..תלוי מה אני רוצה/צריך...

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם
אלו 25K מיותרים לשיטתי

 

 

ענית לעצמך! ואפילו הסברת יפה מאוד :grin:

אין עוד סיבות, זה אותו אוטו רק עם טוויסט עבור אלו שמחפשים קצת

יותר פלפל בגזרת הניהוג והביצועים. כנראה שלא בשבילך, חסכת 25K, מה רע?

במידה וצ'מפיון יסכימו להזמנה מיוחדת של ה-180 כ"ס + L&K, אולי זו תהיה חבילה

יותר מותאמת עבורך ותוכל לחסוך עוד כ-15K מהמחיר של ה-220. בתנאי והכוח ב180 מספיק לך כמובן...

 

-עריכה

גיא הקדים אותי :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

180 l&K...המממ.

 

בהתחשב בזה ששמתי עין על האוטו כבר ביוני האחרון...

ובהתחשב בזה שמועדי האספקה למפרטים הקבועים של צ'מפיון..זה סוף ינואר תחילת פברואר...

אז בטח אמתין ל180 הזו...שנה וחצי.

 

ובכל מקרה היא עם DSG7....אז לא.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

בכמה קנית אותה?

אני סגרתי על אוקטביה מאובזרת משום שסופרב מאובזרת חרגה מהתקציב בהרבה, והלא מאובזרת לא שווה 30 אש"ח יותר מאוקטביה מאובזרת.

מה המשמעות של הL&K?

 

דרך אגב אתה לא הראשון ש"יורד" ממרצדס לסופרב.

שמעתי על עוד כמה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא מבין תראש של האנשים שמתלהבים מהרכב הזה, רכב עם מוניטין אמינות נחות ביותר.

טיפולים ואחזקה מאד יקרה.

זה פשוט.

האנשים האלה (ואני ביניהם) אוהבים איכות.

והסופרב נותנת את זה בשפע.

זה איכות שעם כל הכבוד אין לא במאזדה 6 ולא במאליבו.

לא שהן לא איכותיות בפני עצמן אבל הסופרב היא בליגה אחרת.

פורסם (נערך)

אין איכות במאזדה 6 ולא במאליבו?

ראית בכלל איך ה6 מתנהגת בכביש לעומתה? הסופרב הזאת לא מתקרב לאיכות נסיעה הספורטיבית של ה6.

וגם תא הנוסעים ב6 מאובזר בכל רמה גימור כלשהי בהרבה יותר ומרגיש הרבה יותר איכותי ומושקע (למשל דיפוני עור בכל מקום) מאשר הסופרב ששם דחפו קווים ''חדים'' עם פלסטיקים רכים מהמחסן בלי לעבוד קשה.

המושבים במאזדה הרגישו לי טובים יותר ורכים עם תמיכה צדדית טובה יותר, בסופרב המושב קשה ומספק רק תמיכה צדדית.

 

השקט בתא הנוסעים של המאליבו מנצח את כל הקטגוריה, כמו לנסוע בהייבריד שבפועל זה בנזין טורבו מטורף עם 259 כ''ס שבקושי שומעים אותם.

המתלים הגאונים שלה בולעים כל מהמורה קטנה שעלולה להגיע לתא הנוסעים בנוסף למושבים המאד נוחים. מה שאפשר לשלול לדעתי זה איכות הפלסטיקה.

מי ישמע? כאילו משווים פה S CLASS לעומת מאזדה 6, היא בסך הכל עוד משפחתית גדולה שמיישרת קו עם המתחרות, לכל אחת יש את היתרונות שלה ובמקרה של הסופרב זה מרווח ובגא'ז.

תעשה לי טובה מה שנראה לי שבסך הכל האנשים שמתלהבים מהסופרב כנראה חובבי VAG או עובדי צ'מפיון, הרי הרוב בארץ לא מחבבים מכוניות עם מוניטין אמינות נחות.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
אין איכות במאזדה 6 ולא במאליבו?

השנאה הידועה שלך (והמשעממת כבר עד פיהוק) לתוצרת VAG ולסקודה בפרט כבר כלכך העבירה אותך על דעתך, שאתה כבר מתעלם ממה שאנשים כותבים וגם טוען דברים שלא נאמרו מעולם (תראה לי איפה כותב הפוסט לפניך טען שאין במאזדה או במאליבו איכות?).

אין שירשור אחד בנושא סקודה (אוקטביה או סופרב) שבו אתה לא צץ ומופיע שוב ויורה את חיצי השנאה שלך למותג.

מה שמצחיק זה שהמאליבו שאתה כלכך אוהב היא מכונית כלכך לא מוצלחת שהיא עברה מתיחת פנים כשנה בלבד לאחר הצגתה, וגם אז הביקורות קטלו אותה.

אבל אתה כנראה יודע יותר טוב מכולם...

 

אגב, גילוי נאות: אני לא נוסע בסקודה או כל רכב אחד של VAG.


×
×
  • תוכן חדש...