Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אז אחרי סיבובי שטח , בדיקות כלכליות ושאלות בפורומים הגעתי למסקנה

מאזדה 6 פרימיום גרסת 2.5 המאובזרת למופת

יש מבצע השבוע ואכן נתנו הנחה ועוד כמה הפתעות

 

האם יש כאן מי שנוסע ברכב בגרסה החדשה ויכול לשתף ?

שאלה נוספת - כיצד ניתן לחשב פחת ? כמה יירד ערך הרכב אחרי 3 שנים בהנחה שאסע כ 15 אלף בשנה

 

אוריה

פורסם

שאלה נוספת - כיצד ניתן לחשב פחת ? כמה יירד ערך הרכב אחרי 3 שנים בהנחה שאסע כ 15 אלף בשנה

 

אוריה

 

הכי פשוט לברר זאת ע"י כניסה ליד 2, חיפוש מאזדה 6 2012... אבל ישנה רק הצורה הישנה.

אז מחפשים שנתון 2013 פרימיום 2.5, והתוצאה היא 126k עם 30000 על השעון, ז"א שהרכב נפל בסביבות 60 אלף בשנתיים ובשלוש שנים ייפול בין 80 ל 90 אלף.

 

אפילו שהדגם השתנה ובשנת 2012 יש את הצורה הישנה, המחיר של 2012 משקף את המחיר של הצורה החדשה לאחר 3 שנים, ז"א סביב ה 95, 100 אלף ש"ח.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

נדב, לצערי הנסיעה היתה היום וירד גשם והכל היה פקוק. מהמעט שנסעתי היא נהדרת

Inon , זאת אומרת אם אשלם היום 180 אמכור עוד 3 שנים ב 100 ?

שמע, לא נראה לי הגיוני... אני יכול להבין שיש פחת אז אמכורב 120 ככה אבל 100 נראה לי מוגזם

אין נוסחה לחישוב ?

פורסם
היי,

 

אז אחרי סיבובי שטח , בדיקות כלכליות ושאלות בפורומים הגעתי למסקנה

מאזדה 6 פרימיום גרסת 2.5 המאובזרת למופת

יש מבצע השבוע ואכן נתנו הנחה ועוד כמה הפתעות

 

האם יש כאן מי שנוסע ברכב בגרסה החדשה ויכול לשתף ?

שאלה נוספת - כיצד ניתן לחשב פחת ? כמה יירד ערך הרכב אחרי 3 שנים בהנחה שאסע כ 15 אלף בשנה

 

אוריה

תראה, רכב זה לא השקעה אלא הוצאה נטו, אתה משלם בשביל גודל, חווית נהיגה ואבזור. ככל שרכב יקר יותר הפחת שלו, אובדן הערך גדול יותר.

 

עד סוף חודש ספטמבר הייתי גם נעול על המאזדה 6 אבל רצו 188 אלף ש"ח ללא מבצע. הרכב שהכי ריגש אותי בנסיעות המבחן היה הוולוו S60 שהיה קצת יותר יקר אבל פחות מאובזר, והמנוע לא בר השוואה 245 כ"ס לעומת 192, חששתי לרכוש אותו כי רציתי אמינות, יפני אבל בסוף הלכתי עם תחושת הלב ( גם ברכבים יפניים יש רייקול)

 

אז מה שאני מנסה לומר, לך עם הרכב שהכי מרגש אותך ואל תחפש הגיון כלכלי ברכישת רכב חדש. רכשתי בגלל הגיון כלכלי סוזוקי קרוסאובר באוגוסט 14 ומכרתי אותו באוגוסט 15 עם 21 אלף ש"ח ירידת ערך כי הרכב לא ריגש אותי בשום פרמטר אבל עשה את העבודה להגיע מנקודה א ל-ב

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

Carmonle , אתה צודק שרכב זה בסוף הוצאה ולא השקעה אבל אצלי יש עניין מעט שונה..

מאחר ואני מחזיר רכב חברה וזכאי לקבל סכום חודשי כתוספת אני כן יכול להגיע לאיזון שבסוף התהליך הרכב לא יעלה לי

מכאן חשיבות הפחת... במידה ולא יעבור 15% לשנה ואוכל למכור בסוף ב 120 אלף זה יהפוך את העסקה לכדאית

אוריה

פורסם

Inon , זאת אומרת אם אשלם היום 180 אמכור עוד 3 שנים ב 100 ?

שמע, לא נראה לי הגיוני... אני יכול להבין שיש פחת אז אמכורב 120 ככה אבל 100 נראה לי מוגזם

אין נוסחה לחישוב ?

 

כמו שציינו בפניך, רכב זה לא השקעה... דירות זה כן.

הגיוני מאוד שרכב ייפול מ 188 ל 100 תוך 3 שנים.

לא משנה איזה רכב תבחר, תוך 3-4 שנים מחיר הרכב יורד ב 50%. ככל שהרכב יקר יותר, נפילת הערך חדה יותר.

 

קח דוגמא אחרת: מרצדס GLK שנת 2009 מנוע 3000 V6 עלה כחדש בסביבות 350k, אחרי 4 שנים הוא נמכר ב 130k..

 

כמו שייעצתי לך באשכות הקודם, הוולוו עדיפה על המאזדה בכל קנה מידה, נוחות, כוח, בטיחות ולפי דעתי גם ביופי.

 

במקומך, אם היו לי 180k, הייתי קונה וולוו xc60 שנת 2013-2014. אבל זו רק דעתי...

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

×
×
  • תוכן חדש...