Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה שטויות השקעים בגג מברד במידה ולא צריך לצבוע זו ממש לא ירידת ערך, תיקון בpdr מחזיר את הפח למצבו המקורי ללא פחחות וצבע. אז אין שום ירידת ערך .

שיפוצים..

פורסם

מעבר ל-PDR+ שמומלצים, יש עוד שניים שאמליץ עליהם לא פחות מניסיוני האישי:

 

- מוסך א.א.י ברשל"צ. עשה לנו עבודת PDR קשה בפוקוס. התוצאה הייתה מדהימה.

- Art Shine בחולון. עשה לי עבודה קלה באבארת' (שהייתה על חשבון היבואן). גם כן יצא כמו חדש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פותח השרשור אני במצב דיי דומה גיליתי שש לחיצות מהברד במקומות שונים ברכב של אישתי. הודעתי לביטוח אמרו שלא תעלה הפרמיה, אם אטפל במוסך הסדר או במוסך אחר ההשתתפות העצמית שונה לפי תנאי הביטוח. האם תוכל לפרט אחרי הפגישה עם השמאי איך מתקנים את הרכב?

אני לא מעונין שיצבעו לנו חצי רכב בגלל הלחיצות.

תודה

פורסם

אתה רשאי לקבל מהביטוח החזר כספי בגין הנזק שאת השמאות שלו תעשה במוסך ההסדר.

 

את התיקון תבצע במוסך לפי בחירתך, לפי דברי הסוכן - אין בכך משום תביעה נרשמת.

פורסם
פותח השרשור אני במצב דיי דומה גיליתי שש לחיצות מהברד במקומות שונים ברכב של אישתי. הודעתי לביטוח אמרו שלא תעלה הפרמיה, אם אטפל במוסך הסדר או במוסך אחר ההשתתפות העצמית שונה לפי תנאי הביטוח. האם תוכל לפרט אחרי הפגישה עם השמאי איך מתקנים את הרכב?

אני לא מעונין שיצבעו לנו חצי רכב בגלל הלחיצות.

תודה

 

 

תעשה את התיקון במקום שעושה PDR כמו שנאמר כאן, התיקון הוא בלי צבע ולא מורגש בכלל, אין שום דרך לזהות שקרה משהו לאוטו אחרי תיקון כזה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
תעשה את התיקון במקום שעושה PDR כמו שנאמר כאן, התיקון הוא בלי צבע ולא מורגש בכלל, אין שום דרך לזהות שקרה משהו לאוטו אחרי תיקון כזה.

 

זה מה שעשית? קיבלת מהביטוח ירידת ערך או סכום כלשהו ותיקנת לבד?

פורסם

שלום רב חברים,

 

לאחר שמזג האויר התייצב קצת שמתי לב כי ברכב של אבי ,צד שלם קיבל שריטות וגם מלא נקודות שהצבע ממש ירד חלק מהפגיעות בקוטר של חצי סמי,כל זה מאבנים קטנות ורוח חזקה.

מה ניתן לעשות במקרה כאלו?האם לצבוע מחדש?מילוי-לא יהיה אף פעם באותו הצבע

פוליש לא ניתן שכן בהרבה מקומות הצבע ממש מקולף.

כמו כן האם יש טעם לערב את הביטוח?מדובר ברכב של 3 שנים.

תודה

פורסם

שלום,

 

היום לאחר שהסתיימו ימי הגשם עשיתי לרכב שלי (סיאט לאון 2011) שטיפה יסודית כדי להסיר את כל הבוץ והלכלוך שהצטבר עליו מהשבוע האחרון.

 

לאחר שהרכב היה נקי לא יכולתי לפספס את מה שקרה לרכב שלי בעקבות הברד הכבד שירד בהרצליה ביום ראשון.

 

לצערי אין לי חניה מקורה והרכב היה בחניון של הבניין ומסיבה זו לא היה שום דבר שיכל להגן עליו מפני הברד הכבד שכמובן גם הגיע בהפתעה מוחלטת. מעולם לא נגרם לרכב שלי נזק כתוצאה מברד שירד, אבל הפעם הברד שירד כנראה באמת היה בגודל חריג מאוד, אני יודע לדוגמה על רכבים בהרצליה שהברד שבר להם את השמשה האחורית ואת המראות אז ניתן לתאר עד כמה עוצמה ופוטנציאל של נזק היה לברד הזה.

 

בגג יש לפחות 10 מעיכות כתוצאה מהברד וכאחד שמאוד שומר ומטפח את הרכב שלו ושומר עליו מכל משמר כמובן שממש כאב לי לראות את הנזק שנגרם לגג של הרכב.

 

אני מצרף כמה תמונות שצילמתי של כמה מהמעיכות בגג, מקווה שניתן להתרשם ממה שרואים בתמונות לגבי מידת הנזק שנגרם.

 

אני מבקש את עזרתכם בהמלצה על איזה תיקון ניתן לעשות, כמובן ללא צביעה או משהו כזה, אולי PDR?

 

האם תיקון כזה מחייב פירוק של הגג הפנימי של הרכב או שניתן לעשות אותו ללא פירוק שכזה?

 

למישהו יש מקום מומלץ באזור המרכז, מישהו שעושה את העבודה כמו שצריך אבל שלא שוחט במחירים?

 

האם יש לכם מושג לגבי מה העלות של תיקון שכזה?

 

כמובן שאפשר פשוט להשאיר את הרכב כמו שהוא עם השקעים הללו אבל זה די מטריף אותי לראות את הגג ככה.

 

סתם מתוך סקרנות, האם נזקים כאלו מכוסים ע״י הביטוח המקיף של הרכב? אני מניח שגם אם הביטוח מכסה נזק שכזה אז העלות של ההשתתפות העצמית וההתייקרות של הפוליסה בגלל התביעה בטח יעלו יותר מהתיקון עצמו.

 

תודה על העזרה.

 

IMG_20151030_133935.jpgIMG_20151030_133953.jpgIMG_20151030_134024.jpgIMG_20151030_134033.jpgIMG_20151030_134042.jpg

פורסם

מבחינת שמירת הערך של הרכב, כמובן שעדיף לבצע PDR במקום שמתמחה בזה (רובם די עמוסים בימים האלו בגלל הפגיעות כמו שלך שאירעו לרכבים בעיקר באיזור השרון) עבודת פחחות לא הייתי ממליץ שכן תגרום לירידת ערך גבוהה לרכב.

 

לגבי פירוק הגג, תלוי כמובן בעומק הפגיעה ובמיקומה, אך המקומות שמתעסקים בזה יודעים לעשות את זה בצורה נקייה לרוב.

 

מבחינת מחירים , משתנה ,

 

לגבי מומחים לתחום, שמעתי רק דברים טובים על אוטו פיקס בהרצליה , החלק הרע שאני יודע שהם חנוקים בעבודה לשבועיים הקרובים בערך, זאת בעקבות ה"סופה" האחרונה.

 

לגבי חברת הביטוח , כן , אתה יכול להפעיל את הפוליסה שלך לתיקונים כאלו אם מדובר בסכום גבוה שאינך יכול לשאת בו, זה כמובן בהשתתפות עצמית ולחלק מחברות הביטוח יש גם הסכם עם מוסכי PDR המתמחים בזה. לגבי ההתייקרות של הפוליסה, לצערי הפעם לא הוכר האירוע כחריג במיוחד ולכן תהיה גם פגיעה בהנחת העדר תביעות , לעומת זאת באירוע הקודם של מכת הברד ב3 בנובמבר שנה שעברה, חברות מסויימות לא חישבו את האירוע ככזה שפוגע בהנחת העדר תביעות מטעמי שירות ללקוח.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...