Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW T2 חד-קבינה


57mmStroke
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

T2 מהשנים המאוחרות. חד-קבינה הוא לא דגם פופולרי במיוחד בקרב חובבי הדגם

נתבקשתי לבצע כמה תיקוני פח והכנה לצבע.

כמו כן בעבר דלתות הצד של הארגז פורקו ולכן היה צריך לרכוש חדשים בעלות של כ-3K לישט. לאחר שהגיעו היה צורך ליצור ולבצע את ההרכבה של התפסים בפינות (ניסיתי לאתר גם בארץ דרך CF ובסוף מצאתי כאן.

כמו כן היה צורך ליצור מחדש את נקודות העגינה לדלתות הצד (מולאו בריתוך בעבר), לסגור דלת צד נוספת שהרכב צבר עם השנים, לתקן את המכסים השונים, לבטל חופש בצירי הדלתות, כמה ענייני חלודה פה ושם וכו וכו.

[ATTACH=CONFIG]441181[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]441182[/ATTACH] 2015-07-28 15.26.12.jpg

 

סיימתי את ההכנה והאוטו יצא לצבעי שאיתו אני עובד.

 

DSCF9519.jpg DSCF9517.jpg

 

 

 

התוצאה סבירה בהחלט, אחרי הכל זהו רכב מסחרי. מדבקות PORSCHE עושות את העבודה

 

כעת הרכב בשלבי הרכבה.

 

גדי

פורסם

יפה מאוד!

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם

תודה על המחמאות, האמת כל אוטו עם צבע רענן נראה טוב בתמונה, אבל הטנדר הזה הצליח להפתיע אפילו אותי לטובה!

אולי בגלל שהשקעתי הרבה מאוד זמן יחסית בהחלקת הפאנלים.

 

תודה על לכל מי שנכנס והסתכל.

 

זה בארץ ?

 

זה על כדור הארץ, בצפון אנגליה.

פורסם
מה גובה התקרה בחדר עם הליפט? תודה.. (שיפוץ יפה דרך אגב..)

 

תודה. זה לא ממש שיפוץ זה קצת פח וצבע. הייתי יותר מגדיר את זה כ-ריספריי +

לגבי גובה התקרה

שאלה טובה, האמת אני לא ככ זוכר. בדיוק מספיק בישביל ליפט KONI STERTIL.

3.20 או 3.40 מטר.

נכנס על הממ.

פורסם

וואו, איכות הצבע מעידה על פחחות מעולה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...