Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח מנהלים.. האם עדיין כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי ביטוח מנהלים משנת 2008 עם מקדם יחסית נמוך (201) אני בן 33.

בחסכון הצטברו כ80.000 ש"ח סה"כ והוא בחברת כלל.

עד היום שילמתי דמי ניהול קבועים אך כמו שאתם יודעים לא ניתן לנייד את התוכנית לחברה אחרת,

כי ברגע שמניידים את הכסף מאבדים את המקדם הנמוך ולא קיימת עוד תוכנית ביטוח מנהלים.

הדמי הניהול שאני משלם 4% על ההפקדות ו0.25 על הצבירה.

קיבלתי היום מכתב שברוב חוצפתם הם מעלים החל מינואר את ההפקדות ל6% ואת הצבירה ל0.50% אני כמעט בטוח שזה הסכום המקסימלי שהם יכולים לגבות.

 

האם לאור כך,

 

1. כדאי לבטל את התוכנית, לנייד את הכסף לקרן פנסיה חדשה ולהסתפק בתוכנית ללא מקדם מובטח?

וללא האפשרות לבחור מוטבים שאינם השאירים שלך (כרגע אני לא נשוי ואין לי ילדים והכסף רשום על שם אחי).

2. האם יצא במקרה חוק חדש או אמור לצאת בקרוב שיאפשר לי לנייד את התוכנית כפי שהיא "ביטוח מנהלים" לחברה פנסיונית אחרת?

 

תודה לכל המומחים :)

 

שכחתי לציין שעד שנת 2012 הייתי שכיר עם תוכנית ביטוח מנהלים,

משנת 2012 אני עצמאי והמשכתי עם הביטוח מנהלים במסגרת "עצמאי" עם

הפקדות שוטפות שלי.

פורסם

לפי מה שידוע לי, בקרוב אמורה להפתח האפשרות לנייד את התכנית לחברה אחרת, כרגע זה לא אפשרי.

אתה כן יכול לנייד את הכסף לקרן פנסיה, אבל זה כבר משהו שצריך לבחון לעומק, עם מישהו מקצועי.

כדאי לך לפנות ליועץ פנסיוני בנוגע לזה

פורסם

יש לך איזשהי טעות-

לפי דמי הניהול שציינת יש לך קרן פנסיה ולא ביטוח מנהלים.

אני לא מכיר ביטוחי מנהלים שנמכרו בשנים האלה עם דמי ניהול כאלו.

לשאלותיך-

1- אין מספיק נתונים, לך ליועץ מקצועי עם זה

2- המפקחת על ביטוח מדברת על זה הרבה זמן. סביר מאוד להניח שיצא לפועל, אלא אם לובי חברות הביטוח יצליח להפוך את ההצעה...

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

×
×
  • תוכן חדש...