Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפרסם או לא לפרסם? זו השאלה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:lol: וינדו אותם ממקומות העבודה שלהם...
ישנם אנשים שזה דווקא יקדם אותם...

"מה אחי, חטפת שלילה? לא נורא, בוא, נלך לרצוח איזה שופט..."

 

בגדול, אחלה רעיון, אבל מה יקרה במיקרה של טעות?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

כנראה רוצים להפוך שלילה למשהו שיש בו קלון!

מאמינים שלחץ חברתי ימנע מנשללים לקחת סיכון ולנהוג ללא רשיון - מעבירים אחריות לחברה.

 

לא החלטתי האם אני בעד או נגד...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המטרה כנראה לגרום לאנשים להלשין על מי שנוהג בשלילה. מאחר ולא מלשינים כמעט על מי שעובד בשחור או על מי שעובר עבירות אחרות, כנראה גם בזה לא יהיה שימוש.

 

ואני שואל, איזה מין עונש זה שלילת רשיון? אם הבן-אדם לא יודע לנהוג שלח אותו ללמוד. אם הוא עבריין, תן לו קנס / מאסר. למה שלילה?

 

נשאל הפוך. אם זה כלכך יעיל אז למה שלילה רק על עבירות תנועה ולא על עבירות אחרות? למשל אם תגנוב בחנות תקבל שלילת רשיון נהיגה. זה הגיוני?

פורסם

כאשר אתה נהג חדש כמעט בכל עברה שוללים לך את הרישיון

רשות הרישוי לא תחדש את רישיון הנהיכה של נהג חדש, ותחייב אותו במבחנים חוזרים, אם מתברר שהורשע בעיברות הבאות:

נהיגת רכב מנועי בלי רישיון נהיגה, שימוש ברכב למטרת עוון, פשע או ביצוע עבירת מין...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

לא דובר פה על עבירות תנועה, אלא על עבירות בכלל, כמו שאתה רואה בציטוט.

חבל שזה לא כך גם אם נהג וותיק.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
לא דובר פה על עבירות תנועה, אלא על עבירות בכלל, כמו שאתה רואה בציטוט.

חבל שזה לא כך גם אם נהג וותיק.

לא נראה לי חכם משהו האמת...

אז יבוא אנס,יאנוס ילדה חס וחלילה והעונש שיתנו לו זה שלילה??? מה כבר אכפת לו...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
לא נראה לי חכם משהו האמת...

אז יבוא אנס,יאנוס ילדה חס וחלילה והעונש שיתנו לו זה שלילה??? מה כבר אכפת לו...

לאנסים צריך להיות סרוס!

לנהגים "פושעים", אילו שצברו הרבה עברות חמורות, קרי מעבר באדום, תאונות עם ניפגעים וכו', צריך לכרות את הידיים!

 

פשוט, לא?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ומה צריך לעשות לח"כ שנתפס ב 230 קמ"ש?

לכרות את הלשון והרגל?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

לא הבנתי איך זה יוריד את מספר ההרוגים/נפגעים בתאונות דרכים...

 

נשגב מבינתי חוכמתם של גאונים אלו...

את מחמוד הבדואי מהדרום שנוהג ונהרג בלי רישיון בכלל - זה לא ירתיע (למי שקרא את הכתבה שפורסמה לאחרונה בנושא)...

גם לא את ילד ה GTI בן ה 18 שאתמול קיבל רישיון והיום עושה "גלגלים" ו"רייסים" בכל רמזור...

אלון

×
×
  • תוכן חדש...