Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב באזור ה 100000ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב באזור ה-100000 שח (חדש)

הסתכלתי קצת על דגמים ואני מתלבט בין 4 דגמים:

סוזוקי סוויפט

פורד פיאסטה

שברולט סוניק LTZ PLATINUM

סקודה פאביה

 

הכי חשוב שלרכב תהיה איכות נסיעה טובה על הכביש, בטיחות ותא נוסעים קדמי מרווח (מאובזר זה בונוס)

אם יש המלצות אחרות לרכבים(אוטומטיים) אשמח לשמוע

 

תודה רבה

פורסם

סוזוקי סוויפט - כנראה תוחלף עד סוף שנה, אמור להגיע דור חדש ויותר נעים לנסיעה.

פאביה - דגם חדש, גיר הDSG הוא בסימן שאלה מבחינתי ואני לא בטוח שהייתי ממליץ עליה, האחריות שלה גם קצרה (רק שנתיים).

פיאסטה - גיר רובוטי מהפוקוס (לא חסרים פה שרשורים על התקלות שלו), מנוע 1.6, זה לא מתכון לחסכון בדלק. עם זאת רכב נוח.

סוניק - לא יודע להגיד לך עליה הרבה.

 

לדעתי במסגרת התקציב שלך רכישה נכונה תהיה פג'ו 208. אתה תשאר במסגרת התקציב ואפילו עם עודף קטן, רכב מאוד נוח, ביצועים טובים, מנוע 1.2 טורבו, גיר 6 הילוכים אוטומטי (לא רובוטי, לא רציף, ולא אוטומטי עתיק עם 4 הילוכים), מאובזר היטב, בטיחות טובה, ואם תנהג רגוע גם תקבל צריכת דלק טובה. הבטיחות כמובן 5/5 כוכבים במבחני הריסוק. יש עוד יתרון בדמות של 5 שנות אחריות לרכב.

מציע לך לבצע עליה נסיעת מבחן.

אתה יכול לבחון גם את הקליאו 1.2TCE. היא גם מאובזרת היטב, גם בה הבטיחות טובה (5/5 כוכבים במבחני הריסוק), מנוע 1.2 טורבו, גיר רובוטי 6 הילוכים קלאץ' כפול (EDC של רנו, דווקא מציג אמינות טובה), וגם אם תנהג רגוע תקבל צריכת דלק טובה. פה יש רק 3 שנים אחריות והיא יקרה יותר בכמה אלפי שקלים מהפג'ו, אבל יש מבצעים לפעמים כך שתוכל לקבל אותה במחיר טוב.

קח בחשבון שאחד הדברים שהציקו לי בקליאו החדשה (הייתה לי עד לפני שבוע קליאו III מהדור הקודם) זה שנוחות הנסיעה פחות טובה מפעם ורעשי רוח שחודרים מעל 100 קמ"ש. מציע שגם עליה תעשה נסיעת מבחן אם היא מוצאת חן בעיניך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני כנראה אקנה את הרכב לפני שיהיו דגמים חדשים.

מה הבעיה עם הגיר הרובוטי של הפיאסטה?

תודה רבה על שאר ההמצלות אני אבדוק

ומישהו יודע לגבי הסוניק/יכול לתת חוות דעת נוספת?

 

 

 

סוזוקי סוויפט - כנראה תוחלף עד סוף שנה, אמור להגיע דור חדש ויותר נעים לנסיעה.

פאביה - דגם חדש, גיר הDSG הוא בסימן שאלה מבחינתי ואני לא בטוח שהייתי ממליץ עליה, האחריות שלה גם קצרה (רק שנתיים).

פיאסטה - גיר רובוטי מהפוקוס (לא חסרים פה שרשורים על התקלות שלו), מנוע 1.6, זה לא מתכון לחסכון בדלק. עם זאת רכב נוח.

סוניק - לא יודע להגיד לך עליה הרבה.

 

לדעתי במסגרת התקציב שלך רכישה נכונה תהיה פג'ו 208. אתה תשאר במסגרת התקציב ואפילו עם עודף קטן, רכב מאוד נוח, ביצועים טובים, מנוע 1.2 טורבו, גיר 6 הילוכים אוטומטי (לא רובוטי, לא רציף, ולא אוטומטי עתיק עם 4 הילוכים), מאובזר היטב, בטיחות טובה, ואם תנהג רגוע גם תקבל צריכת דלק טובה. הבטיחות כמובן 5/5 כוכבים במבחני הריסוק. יש עוד יתרון בדמות של 5 שנות אחריות לרכב.

מציע לך לבצע עליה נסיעת מבחן.

אתה יכול לבחון גם את הקליאו 1.2TCE. היא גם מאובזרת היטב, גם בה הבטיחות טובה (5/5 כוכבים במבחני הריסוק), מנוע 1.2 טורבו, גיר רובוטי 6 הילוכים קלאץ' כפול (EDC של רנו, דווקא מציג אמינות טובה), וגם אם תנהג רגוע תקבל צריכת דלק טובה. פה יש רק 3 שנים אחריות והיא יקרה יותר בכמה אלפי שקלים מהפג'ו, אבל יש מבצעים לפעמים כך שתוכל לקבל אותה במחיר טוב.

קח בחשבון שאחד הדברים שהציקו לי בקליאו החדשה (הייתה לי עד לפני שבוע קליאו III מהדור הקודם) זה שנוחות הנסיעה פחות טובה מפעם ורעשי רוח שחודרים מעל 100 קמ"ש. מציע שגם עליה תעשה נסיעת מבחן אם היא מוצאת חן בעיניך.

פורסם

הגיר בפיאסטה לא אמין ובעייתי, אני מבין שהחלטת לדלג על ההצעות שנתתי לך, אבל רצוי שתבדוק אותן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא, ממש לא דילגתי.

אני אבדוק את זה מחר בכל מקרה רציתי שיהיה לי יותר אינפורמציה לגבי שאר המכוניות ככה שאוכל לקחת החלטה.

תודה רבה על העזרה

הגיר בפיאסטה לא אמין ובעייתי, אני מבין שהחלטת לדלג על ההצעות שנתתי לך, אבל רצוי שתבדוק אותן.
×
×
  • תוכן חדש...