Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שיש שני סוגים.

אחד שהותקן למשל במונדאו טיטניום ולא עשה בעיות. השני האכיל מרורים והותקן בפוקוס ובפיאסטה.

האם גם בפוקוס טיטניום 2012 הותקן אותו כפול מצמדים בעייתי? או שזה הגיר מהמונדאו?

 

מי מרכבי פורד קיבל את הגיר "הטוב" ומי את הגיר "הרע"?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במקרה של פורד בחירת תיבת ההילוכים מתבצעת לפי מומנט המנוע. למנוע 2 ליטר האטמוספרי של הפוקוס המומנט נמוך מספיק לתיבה עם המצמדים היבשים (אשר הראתה אמינות לקויה). כיום רק למשפחת המונדאו (מונדאו, S-Max וגאלקסי) עם מנוע 2 ליטר טורבו יש תיבה עם מצמדים רטובים אשר מפגינה אמינות טובה.

פורסם

הייתכן שהגיר הרובוטי בפורד זה DSG בשם אחר? למיטב זכרוני, שניהם מתוצרת Getrag.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לגבי רנו. חבר טוב שלי החזיק שני פלואנסים דיזל עם הגיר הזה אחת אחרי השניה(רכבי חברה, הוא נהג יחיד).

בשניהם הגיר עשה בעיות סביב ה120K ק"מ.

באחד הלך מוח, עלות של מעל 6K.

בשני לא נאמר לי מה בדיוק הלך, אבל הושקעו ברכב 11K.

 

מדובר אומנם רק על שני רכבים, אבל זה נראה ממש לא נשמע סימפטי ששני רכבים שובקים סביב אותו ק"מ פחות או יותר בגלל הגיר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
במקרה של פורד בחירת תיבת ההילוכים מתבצעת לפי מומנט המנוע. למנוע 2 ליטר האטמוספרי של הפוקוס המומנט נמוך מספיק לתיבה עם המצמדים היבשים (אשר הראתה אמינות לקויה). כיום רק למשפחת המונדאו (מונדאו, S-Max וגאלקסי) עם מנוע 2 ליטר טורבו יש תיבה עם מצמדים רטובים אשר מפגינה אמינות טובה.

 

רק כדי לוודא.כשכתבת משפחת המונדאו היא כוללת גם את מנוע ה2.0 בגירסת הטורבו עם 203 כ"ס נכון?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
רק כדי לוודא.כשכתבת משפחת המונדאו היא כוללת גם את מנוע ה2.0 בגירסת הטורבו עם 203 כ"ס נכון?

 

אכן כן. בשתי הגרסאות (200 ו-240 כ"ס) תיבת ההילוכים היא עם מצמדים רטובים.

פורסם

התיבה בפיאסטה היא כמו בפוקוס, אולם להבנתי כמות התלונות קטנה יותר. ייתכן שיש איזה הבדל בכיול התוכנה של התיבה בין הפוקוס לפיאסטה שגורם לפחות בעיות בפיאסטה, או הבדל עקב המנוע (בפוקוס ה-1.6 מוציא 125 כ"ס ו-16.2 קג"מ, בעוד בפיאסטה 105 כ"ס ו-15.3 קג"מ), או שיש פחות פיאסטות על הכביש מאשר פוקוסים (כ-2400 פיאסטות אל מול כ-31000 פוקוסים) ולכן מירב התלונות על הפוקוס. אני אישית לא הייתי מסתכן לא עם הפוקוס ולא עם הפיאסטה.

פורסם

היתה לי פוקוס עם מנוע 2.0 במשך 3 שנים ו75 אלף קמ.

ב70 בוצע טיפול לגיר שכלל החלפת מחזירי שמן ללא החלפת קלאצים לפי מה שהבנתי.

 

בחודש האחרון בדקתי ונסעתי ב 5 מונדיאו 2.0 טורבו, כולם עם קמ נמוך של בין 30 ל 90. בכולם הגיר חבט בהחלפת הילוכים ובאחת עם גם רעד מאד בתחילת נסיעה ושילוב לראשון.

המסקנה שלי היא שיכול להיות שהרטוב יהיה אמין יותר אבל הוא הורס את חווית הנסיעה הנעימה שהמונדיאו משרה. אגב, דווקא בפוקוס ההחלפות היו הרבה יותר חלקות.

 

הרפרנס שלי הוא dsg7 על אוקטביה 1.4 2014 והגיר עובד בצורה הרבה יותר חלקה.

אתמול בדקתי גם אוקטביה 1.8 2012 וגם שם הגיר התנהג מושלם.

פורסם

גם ברשותי היתה פוקוס 2012 2 לחיטר עם הגיר הנ"ל. הגיר היה גרועת מלווה ברעידות ורעשים משמעותיים וכל החלפות המכלולים ועדכוני התוכנה לא עזרו. הגיר הרס את כל חווית הנהיגה. עכשיו ברשותי גולף עם DSG ובינתיים, (חודש פלוס) הגיר מתנהג למופת. פשןט הבדל שמיים וארץ. נראה כאילו הגיר בפורד היה אף טיפוס לא מושלם ששוחרר טרם זמנו לשוק.

פורסם
בחודש האחרון בדקתי ונסעתי ב 5 מונדיאו 2.0 טורבו, כולם עם קמ נמוך של בין 30 ל 90. בכולם הגיר חבט בהחלפת הילוכים ובאחת עם גם רעד מאד בתחילת נסיעה ושילוב לראשון.

 

מוזר. לא נתקלתי בתלונות שכאלה, וגם במונדאו שלי התיבה חלקה מאוד, (חוץ מטלטול קל בין ראשון לשני לפעמים). אולי נסעת על מצב S? במצב S החלפות ההילוכים פחות נעימות, לפעמים ממש גסות (בעיקר הורדת הילוכים לקראת עצירה). רעידות בתחילת נסיעה כנראה קשורות למצמד בעייתי (שחוק או לא מכוון).

פורסם

אני לא מאמין, עולה שVAG יצרו תיבה מופתית לעומת פורד.

איפה כל המנגחים למיניהם? הלכו לבקש סליחות על מעשיהם לפני יום כיפור?

 

ברצינות - 64 אלף קילומטר עם היטי - אני מרוצה מאד מהתיבה. חשבתי לעבור לפורד S מקס לקבל יותר כוח.

עכשיו אני מעט חושש.

Kia Niro 2017

פורסם
בחודש האחרון בדקתי ונסעתי ב 5 מונדיאו 2.0 טורבו, כולם עם קמ נמוך של בין 30 ל 90. בכולם הגיר חבט בהחלפת הילוכים ובאחת עם גם רעד מאד בתחילת נסיעה ושילוב לראשון.

מוזר. לא נתקלתי בתלונות שכאלה, וגם במונדאו שלי התיבה חלקה מאוד

גם אצלי אני לא חווה שום דבר כזה.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013


×
×
  • תוכן חדש...