Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכן אפשר לקנות טסה של מאזדה 3?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שנפל לי בנסיעה ולא שמתי לב, מחפש טסה אחת של מאזדה 3..

באיזור הדרום איפה אפשר למצוא וכמה זה אמור לעלות לי?

פורסם
תנסה בפירוקיות או ביד 2.

 

לדעתי לא מוכרים בשום מקום טסה בודדת בחנויות לאביזרי רכב אז תנסה איפה אמרתי לך.

לא מוצא ביד 2, איפה אפשר למצוא פירוקיות ?

פורסם
נסה בפנצ'ריות או במקומות שמוכרים ג'אנטים, לפעמים יש להם כאלה שנשארו אחרי החלפה.

כמה זה אמור לעלות לי?

פורסם
1.90 ש"ח.

 

אתה יכול לחפש גם בצידי הדרך. זה בחינם. חוץ מהדלק על הסיבוב חיפוש.

בחיים אני לא אמצא בצידי הדרך.. יש לי מחר פנצ'ריה אלך לחפש שם אולי יש לו..

 

פנצ'ריות, יש ליד העבודה שלי פנצ'ריה ואני רואה שם הרבה טאסות מקוריות זרוקות.

אתה עובד בבאר שבע אולי ?:D

פורסם

בפעם הבאה אני אדגיש כשמדובר בתגובה סרקסטית לענין העלות שאתה כה מוטרד ממנה.

 

לוקח פחות מחצי דקה בגוגל לראות שסט טסות שלם חדש (לא של מאזדה) עולה בין 100 ל-200 ש"ח בערך.

משם להסיק כמה תעלה טסה בודדת בערך לא קשה.

 

כנ"ל לגבי מציאת מיקומים של פירוקיות באזור באר שבע, נניח 2 דקות לראות באמת איפה כל הכתובות ממה שגוגל מוצא או להיכנס לאתר של דפי זהב.

פורסם

לא יודע מי הליצן שרשם 1.90 אבל הוא ממש לא בכיוון.

טסה מקורית מאוד יקרה.

יכולה לעלות בחברה כמה מאות שקלים לאחת. מנסיון.

אחרי שפות"ש יראה כמה עולה אחת מקורית, הוא ירוץ לקנות ג'נטים.

המחיר לא רחוק..

 

אלי

פורסם
[h=2]היכן אפשר לקנות טסה של מאזדה 3?[/h]

בחנויות כלי כתיבה או בציוד לבעלי חיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...