Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה CRZ, החלפתי צמיגים ברגע שקניתי אותה לפני כשנתיים

 

בזמן האחרון (3-4 חודשים) שמתי לב שהרכב נזרק יותר מדי החוצה בכיכרות ובפניות ויש גם צליל שריקה...

לדעתי המהירות והדרך שאני לוקח בה את הכיכרות האלה לא השתנתה אבל קשה לי להסתכל על זה אובייקטיבית

עם האיביזה 2005 1.4 שהייתה לי הייתי לוקח את הפניות האלה בלי שום בעיה ועכשיו עם CRZ שאמורה להיות כביכול יותר ספורטיבית אני בורח החוצה

 

האם הבעיה בצמיגים וצריך להחליף או שיכול להיות הבעיה באיך שאני נכנס ויוצא מהכיכר?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם הנהיגה שלך נשארה אותו הדבר אז זה סימן שהצמיגים התיישנו וכבר לא אוחזים כמו קודם. שנתיים בשמש הישראלית זה גם זמן הגיוני להזדקנות של צמיג.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

יכול להיות הבעיה באיך שאני נכנס ויוצא מהכיכר?

 

סביר להניח שכן.

 

כמובן שתיתכן בעיה בצמיגים או שמשחק נוסף בלחץ האוויר יעזור - אבל הרכיב הראשון בכל שיפור הוא תמיד שיפור הנהג.

 

תתחיל בלהפנים שאין כזה דבר להיכנס לאט מדי לפניה, ותמשיך משם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לא מדובר בצמיגים ספורטיבים בדיוק.

 

כמה ק"מים עברת איתם?

מה תאריך הייצור שלהם?

האם ישנו בלאי חריג?

 

כו"כ, קצת משחק עם הל"א אכן יכול לעזור קצת כפי שהומלץ.

פורסם

תוסיף 2-3 PSI לקדמיים ותחזור לדווח.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
סביר להניח שכן.

 

כמובן שתיתכן בעיה בצמיגים או שמשחק נוסף בלחץ האוויר יעזור - אבל הרכיב הראשון בכל שיפור הוא תמיד שיפור הנהג.

 

תתחיל בלהפנים שאין כזה דבר להיכנס לאט מדי לפניה, ותמשיך משם.

מקווה שבמידה והוא יימצא את האוטו ממשיך ישר הוא לא יסיים בתוך הגראוול או בתוך גדר הבטיחות של המסלול (כי אין כזה בארץ) אלא על מדרכה שאולי יהיו בה הולכי רגל.

 

פות"ש אל תדהר בכבישים עירוניים, גם אם יש לך M5 משופרת ל750 כס, נהג באחריות בבקשה. תודה.

פורסם

בנוסף לכל מה שכתבו.

אתה מתכוון להיגוי יתר?

כי אם כן האיביזה נוטת לתת היגוי בעוד ההונדה להיגוי יתר.

כניסה לכיכר עם ברקס מסבירה את זה שבהונדה התחת בורח ובסיאט לא.

לא בטוח שזה משו לא תקין.


×
×
  • תוכן חדש...