Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצמיג הוא מייצור אמריקאי?

כל האותיות הקטנות שם מזכירות נורא משפטי אזהרה שבלוניות בפרסומות לתרופות שם.

 

סע בדרכים טובות (וכמובן, תן לצמיגים כמה מאות ק"מ לפני שאתה מתחיל להתחרע) :-)

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ירון, שוב פעם אתה נפגע לי מהצעה כזו? באנגלית קוראים לזה Butt Hurt :wink:

שים לב שגם הפעם ההצעה מגיעה אחרי הצעה לבדיקה במקומות מוסדרים.

אין מה לעשות, כשמחפשים מוצר ספציפי ואין אותו בנמצא לעיתים יש לפנות לאלטרנטיבות אחרות גם אם הן לא חדשניות או חסכוניות.

בא נתקדם הלאה.

פורסם

אתה סתם מטריח את החברים כאן.הצמיג וכל שאר הצפצפנים זאת פנצרייה שרק רוכשים צמיגים דרך היבואנים הרשמיים וכן הם יכולים לפנות במייל לדילרים בחול כפי שכל אחד יכול כאן לפנות ולהזמין.

אין כאן שום דבר מאורגן ושלא לדבר על שירות או אחריות.

אני מבוגר כדי להיפגע ובאמת בא ממקום שרוצה טיפה להגן ולשמור על שיהיו חוקי מסחר הוגנים בענף.

ולכן צפה לתגובה בכל פעם שתזכיר או תכתוב דברים שלא מוצאי חן בעיניי.

יותר כמו PAIN IN THE ASS 8)

פורסם

ה-PSS הוא בהחלט צמיג בין הכי טובים בקבוצה שלו, אך ה- CUP 2 שלהם הוא ממש מטורף. [emoji50]

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

ירון, אז אתה אומר שהם לא מייבאים בעצמם את הצמיגים, בניגוד למפורסם אצלם?

למיטב ידיעתי, אדם שמעונין לייבא בעצמו צמיגים צריך להמציא על כך אישורי טכניון וכד'. הלא כך?

 

אתה יודע מה, קרא לזה איך שאתה רוצה, בסה"כ מדובר באפשרות נוספת שצריכה להיבדק ע"י הצרכן לכדי התאמה לצרכיו.

 

למען הסר ספק, אין לי נסיון מול אותו עסק, אבל נתקלתי ונודעתי לביקורות חיוביות בסה"כ אודותם.

 

בא נשאיר את הדיון הזה ליום/שרשור אחר, בעיקר אחרי שפותה"ש כבר קיבל את הצמיגים שרכש.

פורסם

תודה חברים

 

היום סתם לקחתי אותו לאיזה פניה ספציפית בכביש פנוי שאני מכיר בעיר אבל קשה לדעת עד כמה באמת הוא יותר טוב מהדלנלופ כי הם כבר היו שחוקים והוא חדש ומדובר בפניה בודדת. למרות זאת, נראה שהוא לא מאבד אחיזה בכלל ביציאה מהפניה ולא זכורה לי אותה התנהגות בדנלופ.

תיכננתי לאחר ההתקנה לנסוע לנס הרים אבל ההתקנה והאיזון לקחו יותר מידי זמן וכבר היה מאוחר מידי. בערב סוכות הראשון או השני אדגום אותם בצורה מדוקדקת יותר.

פורסם (נערך)

קנית צמיג מעולה,במחיר מעולה,תתחדש.

 

תמיד יש כאלה שאוהבים לבאס,לבחור שהמליץ על המישלין cup אפשר לדעת איפה נסעת על

 

צמיג כזה?לי נראה יותר שקראת עליו,ולא נסעת עליו.

 

פתאום יש סיפורים על מחיר הרבה יותר זול,מי שיש לו מחיר יותר זול יותר ממוזמן להציג אותו.

 

עד לפני שנה וחצי מחיר שקיבלת היה נחשב דמיוני.

 

תהיה רגוע מדובר באחד הצמיגים הטובים ביותר,ואחרי שנטרלת את המחיר,בכלל.

 

לא רוצה לשמוע סיפורי טויו 888,הנקוק rs3,ועוד שטויות.....על צמיג מסלול,שנגמר מהר מידיי.

 

חבוב קנית טוב מאוד,תהיה רגוע.

עריכה אחרונה על ידי dts2
פורסם
אתה סתם מטריח את החברים כאן.הצמיג וכל שאר הצפצפנים זאת פנצרייה שרק רוכשים צמיגים דרך היבואנים הרשמיים וכן הם יכולים לפנות במייל לדילרים בחול כפי שכל אחד יכול כאן לפנות ולהזמין.

אין כאן שום דבר מאורגן ושלא לדבר על שירות או אחריות.

אני מבוגר כדי להיפגע ובאמת בא ממקום שרוצה טיפה להגן ולשמור על שיהיו חוקי מסחר הוגנים בענף.

ולכן צפה לתגובה בכל פעם שתזכיר או תכתוב דברים שלא מוצאי חן בעיניי.

יותר כמו PAIN IN THE ASS 8)

 

ענף הצמיגים הוא ללא ספק אחד המושחתים ביותר שיצא לי להכיר. הפרש מחירים לאותו מוצר הוא פשוט עצום וקשה מאוד לבצע סקר מחירים בין פנצ'ריות בלי להגיע פיזית למקום. כמו כן, כולנו נתקלנו בפנצ'ריות שמנסות לדחוף תוצרת סינית עלומת שם במקום צמיגים איכותיים.

 

לדעתי האתר של hazamig עושה שירות גדול ללקוחות בכך שהוא מפרסם מחירים באינטרנט בלי להתבייש. כמו כן, הם בהחלט מייבאים צמיגים לפי הזמנה. רכשתי שם מספר פעמים ובחלק מהמקרים לקחו ממני הזמנה וחיכיתי כמה שבועות עד הצמיגים הגיעו. לא ברור לי במה הם פוגעים בחוקי מסחר הוגנים בענף, אשמח אם תרחיב על זה.

 

אני מסכים שצריך לבדוק את כל המקומות לפני שרוכשים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
.

 

תמיד יש כאלה שאוהבים לבאס,לבחור שהמליץ על המישלין cup אפשר לדעת איפה נסעת על

 

צמיג כזה?לי נראה יותר שקראת עליו,ולא נסעת עליו.

.

הבחור שהמליץ על ה- CUP 2 נוסע איתם בארץ. [emoji6] בהתחלה רציתי להזמין את ה-PSS, אך לבסוף בחרתי ב-CUP ואני מאוד מרוצה מבחירתי.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

כפי שכתבתי לפני, בדקתי השוואות בין שני הצמיגים. ה CUP טוב יותר על מסלול. על הכביש לא הצלחתי להבין שיש ביניהם הבדל. בטח לא כזה ששווה עוד כמה מאות ש"ח לצמיג.

 

dts2, אני רגוע מאוד :wink:. תודה על הברכות.

פורסם

kingikra,

עשית בחירה מצויינת ללא שום צל של ספק, בהתחשב במחיר של הצמיגים.

נראה לי שלכביש ה-PSS טובים קצת יותר בתנאים של גשם כבד.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
kingikra,

עשית בחירה מצויינת ללא שום צל של ספק, בהתחשב במחיר של הצמיגים.

נראה לי שלכביש ה-PSS טובים קצת יותר בתנאים של גשם כבד.

מאד נכון.

קובי

:-)

פורסם
תתחדש, צמיג פשוט מעולה!

ותבוא לטיולים...:wink:

 

הבעיה שלי עם טיולים זה הימים והשעות שרובכם יוצאים אליהם. בד"כ שישי או שבת בבוקר. ימים ושעות שאני בתפקוד חלקי לחלוטין. בעיה.

אני בד"כ לוקח אחת לכמה שבועות את חמישי חופש ונוסע לנס הרים ב 10:00 בערך. יום ושעה לא טובים אבל זה מה יש.

הסיכוי היחיד שלי להצטרף לטיול כזה זה באיזה ערב חג למרות שגם לא בכולם אני אהיה בתפקוד.

 

תודה בכל אופן :wink:

פורסם

תתחדש, ה-PSS צמיג מצוין.

כצמיג כביש, זה as good as it gets.

המחיר לא חשוד וירידת המחירים של מישלין ישנה כבר.

אני מכיר מחירים כאלה ל-pss אצל היבואן כבר מעל שנה (אמנם ב-18 אינץ' אבל גם הרבה יותר זול אז בגדול די דומה).

ולגבי ה-cup2, גם הוא כבר בארץ לא מעט זמן. מורכבים אצלי כבר 7 חודשים.

הוא כבר בקטגוריה אחרת, קטגוריה עם קצת פשרות בשוטף ויתרונות כשממש לוחצים אותו (הייתי אומר במסלול אבל אנחנו קצת במחסור של כזה :cry:).

 

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...