Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהנחה שזה הדגם, אין אותיות קטנות על התקנה/איזון והצמיג טרי, זה מחיר טוב מאוד וקניה מעולה.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
בהנחה שזה הדגם, אין אותיות קטנות על התקנה/איזון והצמיג טרי, זה מחיר טוב מאוד וקניה מעולה.

 

תשמע, גם אני מאוד חושש. לפני שהזמנתי ושילמתי כבר על צמיד אחד כדמי קדימה, שאלתי שוב אם מדובר במישלין PSS. חזרתי על ראשי התיבות של PSS כדי שזה יהיה חד משמעי. שאלתי אם זה לא יד שניה\משופץ. מעבר לכך אני נתון לחסדי הצמיגיה ולעיניים שלי שאולי ישימו לב לאיזה פלופ.

אם בסוף אפול על צמיג לא טרי זה יהיה עצוב אבל אין לי הרבה מה לעשות בנידון.

 

תודה

פורסם
לפני שתזמין, תבדוק כאן את המחירים: www.hazamig.co.il

לא מזמן קניתי מהם בדיוק באותה מידה שאתה מחפש במחיר מעולה.

 

כבר הזמנתי אז לא רלוונטי אבל באתר הנ"ל הצמיגים עולים 1269 ש"ח לצמיג. זה 90~ ש"ח יותר זול אבל צריך לזכור שזה בלי פירוק והרכבה. לא מבין בזה כלום אבל קשה לי להאמין שבעל מקצוע בישראל בשנת 2015 לוקח על אפצ'י פחות מ 90 ש"ח.

 

תודה בכל אופן.

פורסם
. לא מבין בזה כלום אבל קשה לי להאמין שבעל מקצוע בישראל בשנת 2015 לוקח על אפצ'י פחות מ 90 ש"ח.

 

תודה בכל אופן.

 

לוקחים פחות. [emoji6]

אך ההבדל לא יהיה גדול.חשוב יותר שתקבל צמיג טרי. אני קיבלתי לפני שבוע עם תאריך ייצור 2215. בחרתי ב-CUP 2.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

צמיג טרי פה צמיג טרי שם,לא מדובר בחלב וגם לא בלחם,אף אחד פה לא נהג פורומלה 1.

 

למרות האמור לעיל חשובה הרבה יותר הצורה שבה הספק/יבואן מאחסן את הצמיגים.

פורסם

נכון, האחסון הוא חשוב לא פחות, אך הוא לא בשליתתך. לאומת זאת, תאריך היצור - כן.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

לא מאמין שיש פה עיניין של אחסון. אם הבנתי נכון הצמיגים באונייה בדרך לארץ.

אעדכן פה לגבי סוף הסאגה לכשתגיע.

לגבי הקאפ 2, עשיתי בדיקות מקיפות לפני. הקאפ 2 צמיג טוב יותר. למסלול בטוח. לכביש לא בטוח. תקופת החיים של שניהם לא אמורה להיות שונה. 300-400 ש"ח יותר לצמיג לא נראה לי כהשקעה כדאית.

 

שוב תודה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז הצמיגים הגיעו. שנת ייצור 2015. ביום שישי גם הבנתי את פשר המחיר הטוב. ביום שישי יצא מוסף רכב בידיעות אחרונות. באחד העמודים האחרונים היה כתוב שמישלין מובילה מהלך של הוזלה של צמיגים של חברות איכות כמוה כדי שלאנשים שרוכשים את הצמיגים הסיניים תהיה אלטרנטיבה. היה כתוב שם שצמיגים הוזלו בעשרות אחוזים ככה שממחיר של 1700 לצמיג למחיר של 1350 נשמע הגיוני. יכול להיות אפילו שאני קיבלתי צמיגים מהמשלוח הזול הראשון

פורסם

תתחדש, צמיג פשוט מעולה!

ותבוא לטיולים...:wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...