Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה-CUP 2 צמיג מצויין אבל פחות מתאים לשימוש יומיומי כיוון שאת היתרון שלו על פני ה-PSS באחיזה על יבש הוא מאזן באחיזה פחות טובה על רטוב.

 

ישראל אומנם לא סובלת מיותר מדי ימים גשומים אבל לא חסר ממטרות שמרססות כבישים ושאר גורמים לכך שכביש יהיה רטוב בקטע מסויים.

 

באותם מצבי קיצון רטובים שה-CUP 2 "יאבד את זה" ה-PSS אולי יציל את המצב, הוא פשוט פנטסטי על רטוב ולכן לדעתי מהווה את הפשרה הטובה ביותר לצמיג יומיומי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

טוב אז ביקרתי היום בנס הרים. כפי שהזכרתי קודם, קשה מאוד להשוות את הדאנלופ כשהיו חדשים לפני יותר משנה וחצי למישלין שחדשים היום. אם בכל זאת אתאמץ, אני מרגיש שיש פחות תת היגוי ואפשר לקחת סיבובים מהר יותר. בוא נאמר ככה, יותר מהר מאיך שלקחתי אותם היום :lol:. היציאה מסיבובים לא היממה אותי אבל היתה טובה יותר מהדאנלופ הישנים. אני זוכר גם שהדאנלופ, כשהיו חדשים, יצאו טוב יותר מסיבוב. זאת הרי הסיבה העיקרית שקניתי חדשים. כשהמישלין מתחממים, הם ממש פנומנלים. אני תמיד מסיים את הסיבוב של בכביש עגור - לוזית שהוא כביש "למתחילים) אבל אני מכיר אותו מעולה ויודע באיזה מהירות להגיע לכל סיבוב (אז זהו, שעם המישלין אצטרך לבוא שוב ולהגיע מהר יותר לסיבובים).

פורסם

גם אני ביקרתי בכביש די מפותל עם ה- CUP 2 שהתקנתי.

אין לי מילים, כדי לתאר את האחיזה המדהימה שלהם. בלי חימום, רק לתת בגז ולהרגיש את כוחות ה-ג'י הצדדיות הפועלות עליך בסיבובים. הרכב פונה בדיוק לאן שרוצים ותוך כדי הפניה משרטט קו כמו שרוצים.

בקיצור תענוג. [emoji3]

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
גם אני ביקרתי בכביש די מפותל עם ה- CUP 2 שהתקנתי.

אין לי מילים, כדי לתאר את האחיזה המדהימה שלהם. בלי חימום, רק לתת בגז ולהרגיש את כוחות ה-ג'י הצדדיות הפועלות עליך בסיבובים. הרכב פונה בדיוק לאן שרוצים ותוך כדי הפניה משרטט קו כמו שרוצים.

בקיצור תענוג. [emoji3]

 

תענוג :mm_yeah:

פורסם

NMP,

 

יש לך עוד הרבה בשר בצמיגים, חבל לזרוק ;)

 

אתה צריך לראות באיזה מצב הורדתי את ה-PSS מהרכב,2 צמיגים עם דפנות מפורקות שרואים כבר את הסיבי בד הקרועים פורצים החוצה דרך הדופן+ צמיג אחד מפונצ'ר :)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אוטוסטור מוכרים אותם לדעתי, תוסיף אותם בפייסבוק הם בדיוק פרסמו רשימת מלאי

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...