Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמסור לאמא מזל טוב ושתתחדש!

כל הכבוד לה שבגילה היא עדיין בוחרת ברכב כזה ולא איזה ייטי או ספורטאז'!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דני, אתה מוזמן למסור לה בעצמך (תקפוץ לבקר?).

 

מר. שנקלי, להוציא את שתיהן לצילומים יחדיו - דורש לוגיסטיקה לא פשוטה לצערי, אבל אשתדל למצוא לזה פתרון.

 

תודה רבה לכל המברכים!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

התרשמות קלילה לאחר כמעט 300 ק"מ:

 

- המנוע הזה בהחלט מפתיע. היא מרגישה הרבה יותר נמרצת וזריזה ממה שמספרים הנתונים, ויש דחף נוכח מאיזור 1600 סל"ד ומעלה, שהולך ומתעדן לתחושת משיכה לינארית מ-3500 סל"ד ומעלה. הצליל מנוע מאוד VAGי שכזה...

תיבת ההילוכים "קליקית", קצרת מהלך ומדוייקת להפליא - מזכירה מאוד את זו שהייתה ביטי. די בטוח שזו אותה תיבה.

 

- טוב. ההיגיון אומר שחישוקי 18' לא יתרמו לנוחות, נכון? הגיוני. למזלי הרב, בפועל זה שונה לחלוטין. למעט שברי אספלט ושיבושים חדים, הלאון שומרת על נוחות נסיעה שאינה נופלת מזו של הפוקוס (לה היתרון על אותם שברי אספלט ושיבושים חדים). והמושבים... המושבים פשוט מצויינים - מרגישים יותר כמו סוג של כורסא מאוד נוחה ומפנקת - פחות טוב לנהיגה ספורטיבית, אבל נהדר להתנהלות היום יומית וזה הכי חשוב באוטו הזה, לפחות במקרה שלנו.

 

הלאון שלנו נועלת ברידג'סטון פוטנזה S001 (משלוחים קודמים זכו לקונטי' ספורט קונטק 5 דווקא) - והם מדהימים. האחיזה שלהם על יבש היא מטמטמת לחלוטין ולא הגיונית. לזכותם יאמר שהם... די רועשים. קצת מציק.

 

- בכל הנוגע להתנהגות, מהמעט שיצא לי לחוש (כל מיני פניות מוכרות, ירידות ממחלפים וכו') - VAGית למהדרין. ההיגוי רחוק מלהיות חד, מדוייק ותחושתי מזה של הפוקוס. הם לא נמצאים באותה הרמה או הקרוב לה. היא לא פונה באותה חדות טיפשית של הפוקוס, אבל חדה בהחלט - שינוי מורגש חל בדור הזה (על שלדת ה-MQB). אבל יש עוד מה לשפר ויש עוד מה ללמוד מפורד (בין היתר) בכל הנוגע לאיך הופכים משפחתית מן המניין, לאוטו עם יכולת דינמית מאוד נאה וגבוה - והרבה פאן. הפער הזה ניכר עוד יותר בהשוואה בין גולף GTI לבין הפוקוס ST כמובן...

 

ללאון מערכת בורר מצבים - רגיל, חסכוני, אינדיבידואלי וספורט. על רגיל וחסכוני ההגה הופך קל ברמה מעיקה והתגובות דוושה עצלות (וסופר עצלות ב-חסכוני. ברמה מעיקה לחלוטין). על הספורט ההגה מקבל משקל ותחושה נכונה יותר - וכמובן שתגובות הדוושה הופכות מחודדות ורגישות. שמתי לב שגם הצליל מקבל מעט מעט יותר באס.

 

- חייבים לדבר על האיבזור? רשימה ארוכה מאוד. כזו שגורמת לגולף ה"סנסציונית" להרגיש כמו רכב ליסינג דל ובסיסי. תאורת ה-LED המלאה היא חוויה מטריפה בלילה. התאורה לשוליים ולמרחק בלתי נתפסת. מרגיש לי טוב יותר מרכבי פרמיום שונים עם פנסי קסנון - בהם נהגתי בעברי. גם תא הנוסעים מואר ב-LEDים, בין אם זה לרגלי הנהג / נוסע הקידמי, פסי הלד בדלתות (המאירים לבן במצבים - רגיל וחסכוני, או אדום במצב ספורט), תאורת התקרה המאוד חזקה ויעילה ואפילו תאורת LED בתא המטען. זה לא ממש רכב, אלא יותר סוג של כדור דיסקו :lol:

 

על המושבים הטובים עד מאוד כבר דיברנו. עוטים עור (סינטטי) ואלקנטרה - עם תפירה אדומה (כמו גם ההגה, ידית ההילוכים וידית בלם היד כמובן). לא רק מרגישים נהדר בנסיעה, אלא גם נראים מצויין ומקנים תחושה שונה משל מושבי בד.

 

מערכת השמע המשודרגת נ-ה-ד-ר-ת, הזוכה גם לשדרוג הצג ל-6.5' (ישנה כמובן מצלמת רוורס מקורית ובארץ הותקנה על גבי המערכת שמע גם מערכת ניווט מבוססת WAZE). כמי שאוהב וחובב מוזיקה, לא מוצא את הטעם להחליפה ולהשקיע אלפי ש"ח בשביל לקבל רק קצת יותר טוב. הסאב המקורי משתלב נהדר בכל סוגי המוזיקה, והרמקולים לא צורמים או מעיקים בכלל - באם זו מוזיקה אלקטרונית, שחורה, עברית או רוק - תמיד שומעים מצויין. הלוואי והייתה לי מערכת כזו גם באבארת'... :-(

 

וזהו. לבינתיים. אעדכן בהמשך 8)

 

2_zpsine7qnbv.jpg

 

1_zpsyl4klke7.jpg

 

7_zpsgbyzglgv.jpg

 

5_zpsmvy3pxvo.jpg

 

4_zpszi7jorn9.jpg

 

6_zpsrmljvoec.jpg

 

13_zpsaswhnjow.jpg

 

11_zps3gt9vm2z.jpg

 

10_zpswyvceers.jpg

 

14_zpspydq1rbs.jpg

 

15_zps6wbcgslm.jpg

 

9_zpsqguvyu9a.jpg

 

IMG_0578_zpskbfnx4p3.jpg

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ראיתי לאון כמו שלך באזור הצפון, התמונות יפות והכל - אבל במציאות היא יפה עוד יותר. הצבע הזה מטריף, אחד המוצלחים שראיתי. בהתחלה לא הבנתי איך לא לקחתם את הטורקיז, אבל אחרי שראיתי את הצבע במציאות אני מבין את הרציונל.

 

תתחדשו ותהנו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תיקון קל, לחובתם. לא לזכותם. מן הסתם...

 

בתנאי צל / חוסר תאורה - הוא מאבד מהיחודיות שלו. תחת השמש / תאורה ראויה, הוא מיוחד ומגניב בטירוף!

 

תודה רבה חברים 8)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מכונית יפה. נראה גם כחבילה טובה. על הכביש היא אף יפה יותר לדעתי.

תתחדשו ותהנו.

איך הגישה למושב האחורי?

מדבקת רינג כבר יש שם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מכונית יפה. נראה גם כחבילה טובה. על הכביש היא אף יפה יותר לדעתי.

תתחדשו ותהנו.

איך הגישה למושב האחורי?

מדבקת רינג כבר יש שם.

 

רב תודות ידידי.

 

אממ, הגישה די בסדר. לא מצריך גמישות יתרה, או שיטות כניסה / יציאה מתוכננות מראש, וזה ה-ר-ב-ה יותר נוח מאשר ב-500 / פונטו, אבל אין ספק שזה פחות נוח משתי דלתות נוספות. מאחר ולרב ישנם ברכב רק 2 (נהג ונוסע) - זה פחות מציק ורלוונטי לנו.

 

מדבקת רינג זו המסורת המשפחתית (ד"א, גם הוריי ביקרו שם - אך לא נהגו במסלול כמובן. קצת יותר מידי בשבילהם כמובן) :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לצערי בוצעו ברדיו מילאנו. אבל צ'מפיון עוברים בימים אלו לגיל קאר. נגמר להם החוזה עם רדיו מילאנו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האם כל המכוניות של צמפיון מגיעות ללקוח עם המעמד לטלפון הזה ללא תשלום, או שבעיקרון זה עולה כסף?

לגבי החיישנים האחוריים - הם מגיעים עם צג? ואם כן, איך הוא נראה? אשמח לתמונה גם אם לא מהרכב הזה ספציפית.

פורסם (נערך)
האם כל המכוניות של צמפיון מגיעות ללקוח עם המעמד לטלפון הזה ללא תשלום, או שבעיקרון זה עולה כסף?

לגבי החיישנים האחוריים - הם מגיעים עם צג? ואם כן, איך הוא נראה? אשמח לתמונה גם אם לא מהרכב הזה ספציפית.

 

ללא חיוב (לפחות בסיאט ובלאון FR. בשקודה זה מגיע כחלק מהחבילת חיישנים / מולטימדיה - והיא בתוספת תשלום כמובן) - ומחר הוא יועף מהאוטו. הטלפונים השמנמנים של ימינו לא נכנסים פנימה. בנוסף על כך, הוא מציק בברך.

 

החיישנים ללא חיווי גרפי שהוא לצערי (למרות שלא כל כך צריך - יש מצלמה מקורית). אבדוק מול רדיו מילאנו האם אפשר להפוך אותם לגרפיים - ואם כן, במה זה כרוך ומה העלות. אולי אוכל להביא את היחידת קישור (המציגה אותם גרפית על גבי מסך הר"ד) מגרמניה - ומן הסתם בפחות כסף מאשר בארצו (לדעתי).

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

באיחור אומנם, אבל קפצתי לראות את הרכב לפני כמה ימים.

הצבע מחמיא ביותר, הרכב יפייפה, מעוצב מדהים.

איכות הפנים מרגישה פי כמה וכמה יותר טובה מהלאון הקודמת, הרכב מרגיש איכותי ביותר, תחושה טובה.

 

תאורת האווירה מעניקה תחושה טובה מאוד בנוסף לכל.

 

מערכת שמע הרבה יותר ממספקת למערכת מקורית, איכותי ביחס למה שמקבלים ברכבים מקבילים, כולל סאב קטן בתא המטען.

בכללי נראה שסיאט השתדרגו באיכות המוצר, מקווה שהאיביזה תלך בעקבות הלאון הנוכחית.

 

מעמד הטלפון אכן מציק ברגל לנוסע, וגם ככה קטן בשביל טלפון עכשוי.

 

בכללי ה"מינוס" היחיד שמצאתי, הוא שמסך המולטימדיה מעט קטן לטעמי, למרות שזה נראה אלגנטי יותר מהמסכים הגדולים שתוקעים בכל רכב היום. ככה שאני סותר את עצמי :)

 

אגיד שוב, תתחדשו, רשמים נוספים אחרי נסיעה/נהיגה.

פורסם

מתן, בהחלט מסכים איתך לגבי המעמד המיותר הזה ולכן הוא יעוף מהרכב עוד היום כנראה.

 

לגבי המסך קצת פחות מסכים. למעט הפוקוס המחודשת שלה מסך 8' (מעניין אם יגיע ארצה) - לכל שאר האופציות אין מסכים גדולים יותר (במקור. לא מדבר על המוצרים הסיניים שמתקינים בארץ ומוכרים ללקוחות כ'מקורי').

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...