Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה LA S4.200.2 + Focal R-4280 + 2din ZED ZI622M + Sub 12" Pioneer TS-W3003D4


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברים שלום! עקב נסיעה לחול וחוסר שימוש במערכת שלי שפורקה מהרכב הקודם שלי שנמכר, אני מוכר את המערכת על כל חלקיה, חוץ מהקומפוננטים שנמכרו עם הרכב:

 

מגבר 2 ערוצים לסאבוופר: Lightning Audio 'Strike' S4.200.2

מחיר: 300 ש"ח

S4_200_2_lg_1.jpg

 

 

מגבר 4 ערוצים: Focal Auditor R-4280

מחיר: 1000 ש"ח

r-4280.jpg

 

מערכת דאבל-דין: Zed ZI622M

מחיר: 1100 ש"ח

jhcgfvghbhvgbhnj11111.jpg

 

סאבוופר (+תיבה): Pioneer TS-W3003D4 Champion Series

מחיר כולל תיבה (לא ימכר בנפרד): 350 ש"ח

tsw3003d4.jpg

 

 

למעוניינים בכל המערכת: 2300 ש"ח (כולל את רוב הכבלים שפורקו.)

 

 

שימו לב- המערכת פורקה מרכב שנמכר כבר. כל הרכיבים נמצאים אצלי בבית בארגזים. הכל עובד ונבדק אתמול על רכב של חבר ופורק סופית למטרת המכירה. (לצערי אין לי איך לחבר את המערכת לצורכי הדגמה)

 

רציניים- נא לשלוח לי הודעה בפייסבוק (Yoav Hacker) או דרך הפורום.

עריכה אחרונה על ידי yoav180
לינקים ותמונות
×
×
  • תוכן חדש...