Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג מערכת 1500RMS בלקסוס IS300H - יעבוד?


106turbo

פוסטים מומלצים

היי לכולם

 

תקופה שלא הייתי פה

אז אני כבר שנה+ עם לקסוס IS300H 2016 והמערכת כמו בחתימה מפורקת וממתינה במחסן להרכבה

לפני שרכשתי את הרכב לא חשבתי על זה כלכך, עכשיו צעד לפני הרכבה רוצה להיות בטוח שלא תהיה בעיה כי שמעתי שמועות

האם יכולות להיות תקלות במערכת ההיברידית? אם כן מה הפתרונות?

 

המערכת סביב ה1500RMS , לא מצאתי בפורום שום דבר לגבי הIS300H כנ"ל בפורומים בחו"ל

 

אשמח גם להערות והארות לפני התקנה ברכב הנ"ל

 

תודה

 

 

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתקין ואני לא חשמלאי רכב 

אבל ברור מטבע הדברים שרכב הייבירדי הוא בעל מערכת חשמל 

יותר חלשה ברוב המקרים מאשר רכב רגיל ,ולכן הגיוני שמערכת עתירת הספק

לא תתאים ברכב כזה ללא שידרוג מסיבי של מערכת החשמל ברכב.

אתר crutchfield פרסם מאמר בנושא :

https://www.crutchfield.com/S-VWce8hlvPZu/learn/tips-for-upgrading-the-audio-in-your-hybrid.html

 

המסקנה שלהם היא :

As a general rule for hybrids, we recommend not exceeding a 30-ampere current draw on your battery, or a total output of 350 watts RMS from your audio system.

 

מה שאומר שיש לך מרווח צר 

ברמת משיכת המתח מהמערכת החשמלית של הרכב

אבל כזה שניתן עדיין לעבוד איתו.

 

טכנית הייתי משתמש במערכת שלך כמו שהיא 

ללא המונובלוק והסאב.

 

הסט הקדמי של ריינבו פסיבי 

המגבר של גראונד זירו 

וסאב חדש בעל הספק מינימלי {אזור ה 150RMS}

משיכת המתח של הרכיבים האלו 

תהיה בגבול האפשרי אני מניח.

 

כמובן שישנה המלצה למגבר בטופולוגיה קלאס D חסכוני בצריכת חשמל 

אבל הייתי מנסה קודם לראות איך המגבר שלך מתפקד לפני.

 

אגב 

משיכת המתח היא כפועל יוצא של הצרכנים על הקו.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, AUDIO KING כתב:

לא תתאים ברכב כזה ללא שידרוג מסיבי של מערכת החשמל ברכב.

השאלה היא אם זה בכלל אפשרי במקרה הזה.

מהמידע שמוצא ברשת, המצבר המשני (49AH במקור) מוטען דרך שנאי DC-DC מהמצבר ההיברידי. והכל מבוקר אלקטרונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, AUDIO KING כתב:

אני לא מתקין ואני לא חשמלאי רכב 

ולכן התחלתי במשפט הזה.

כמובן שהוא צריך להתיעץ עם בעל מקצוע לפני.

 

לפני 37 דקות, AUDIO KING כתב:

אגב 

משיכת המתח היא כפועל יוצא של הצרכנים על הקו.

בנושא הזה לידע כללי 

ראה את הסרטון הזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

היי תודה על העזרה

 

בתאריך 24.12.2023 בשעה 14:51, AUDIO KING כתב:

אבל ברור מטבע הדברים שרכב הייבירדי הוא בעל מערכת חשמל 

יותר חלשה ברוב המקרים מאשר רכב רגיל ,ולכן הגיוני שמערכת עתירת הספק

לא תתאים ברכב כזה ללא שידרוג מסיבי של מערכת החשמל ברכב.

 

קראתי שדווקא להפך, מערכת החשמל בהיברידי חזקה יותר ויש פחות המרות מרכב מנועי, כך שמאבד פחות אחוזי יעילות

 

מצאתי תגובות של אנשים בחו"ל שאומרים שמריצים 2000W+ על מערכת חשמל מקורית ללא כל בעיה

אבל אני לא רוצה לקחת את הסיכון,  מה לגבי החלפת מצבר ראשי (בוש 49 אמפר) למצבר פריקה עמוקה 65-70 אמפר? סגנון XS POWER או OPTIMA

החלפת מצבר לאמפר גבוהה יותר וכמובן פריקה עמוקה צריך לעזור למערכת החשמל לא?

אופציה נוספת היא הוספת מצבר משני עם ממסר אבל פחות בעניין של זה כי מצריך שינויים גדולים

אופציה שלישית זה הוספת קבל בגודל 50FARAD שאמור לתמוך עד 5K וואט אבל לא יודע כמה ישפיע באמת 

  • אהבתי 1
Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשדרג מערכת חשמל זה עניין של כסף 

זה לא זול , אם משדרגים אז צריך לשדרג קודם כל אלטרנטור ולאחר מכן מצבר 

ואם יש צורך אז גם את 3 הגדולים , אבל אני לא יודע איך זה עובד ברכב הייבירדי

ולכן הייתי מציע לך להתיעץ עם בעל מקצוע לפני שאתה זורק כסף.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, AUDIO KING כתב:

לשדרג מערכת חשמל זה עניין של כסף 

זה לא זול , אם משדרגים אז צריך לשדרג קודם כל אלטרנטור ולאחר מכן מצבר 

ואם יש צורך אז גם את 3 הגדולים , אבל אני לא יודע איך זה עובד ברכב הייבירדי

ולכן הייתי מציע לך להתיעץ עם בעל מקצוע לפני שאתה זורק כסף.

 

 

יש המון חברים עם רכבים היברידים, עם מערכות מקצועייות ומעולות 🥰 אין כל בעיה במערכת החשמל - יוסי אלפיין עשה המון מערכות סאונד/שמע מקצועייות עם מגברים טובים קלאסס AB 🙏🥰

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי @Dani Cohen אתה מתכוון למערכות עם מערכת חשמל מקורית? ללא שינוי או שדרוג?

אז לדעתך לא צריכה להיות בעיה לפי הנתונים הנוכחים?

תוכל להגיד מי אלה החברים עם המערכות שאוכל להתייעץ איתם? אפילו בפרטי

 

תודה רבה

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...