Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם :)

 

התקנתי באוטו שלי רמקולים חדשים של פיוניר, 330W.

הם מחוברים ללא מגבר.

 

שמתי לב שהרמקולים מבחוץ ( הם מותקנים על המגש האחורי) כאילו נשרפו.

הם בצבע כחול ויש מעין שכבה חומה טיפה דביקה שכזו על הדפנות .

לצערי אין לי מצלמה דיגיטלית אז אני לא יכול להראות לכם.

 

אם למישהו יש רעיון אני אשמח לשמוע.

התקנתי אותה אצל מתקין מקצועי.

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

פורסם

גם לי יש את הפיוניר 330.

 

גם עליהם יש שכבה חומה כזאת, שהם עדיין היו באריזה שמתי לב לזה.

אני מייחס את זה לסתם פאק ביצור... נראה לי שזה שאריות הדבק של הגומי...

בכל אופן, שומעים נקי בלי הפרעות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למען האמת אני שומע *מעולה*

הקשבתי לMP3 של שפונגל , אינפקטד והפרודג'י האחרון ושומעים פצצות. אפילו כואב לי הראש מזה...

 

דרך אגב, אני רוצה להמליץ על פרוטקט מערכות ברעננה שהתקינו לי.

5600MP - HU , שני רמקולים קדמיים 4 אינץ' 100W 2WAY, שניים אחוריים 330W. הכל של פיוניר.

(דרך אגב הכל מ www.audionet.co.il ב1500 ש"ח)

יש שם עובד גבוה ורזה,

בחור מסור ומקצועי. אם אתם כבר שם אז תבקשו רק אותו.

נדמה לי שקוראים לו דורון.

200 שקל על כל ההתקנה שיצאה סבבה.

 

קניתי וישר התקנתי במקום אחר ככה שלא ממש ראיתי אותם לפני ההתקנה(ראיתי דרך הניילונים).

 

אני ממליץ לבדוק מערכות עם האחרון של הפרודג'י בשביל באסים...

ועם שפונגל בשביל שאר הצלילים...

(כל הצלילים ;) )

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

פורסם

אז כנראה ש.....לא!!!:smile:

 

אבל בשביל השקט הנפשי שלך,שאגב מאוד חשוב אני מציע לך ללכת לחנות,לבקש את אותו הדגם ולראות אם יש את השכבה חומה שמציקה לך כלכך.

אם יש אז אין מה לעשות זה הרמקול כנראה ואתה תצתרך לחיות עם זה. אם אין אז תבקש בנימוס שיחליפו לך אותם... (כי אם לא תשרוף להם ת'עסק):wink:

פורסם

קודם כול אחלה מחיר...שמח שאתה מרוצה ושמח

 

בקשר למוצרים אם אתה לא חושב לקנות בעתיד מגבר...

אז אין לך סיבה לקחת פיונר 330 שהם 80 RMS כאשר הרדיו דיסק שלך מזרים להם רק 22 RMS

פורסם

דבר ראשון אין על רמקולים אחריות ככה הבנתי.

 

דבר שני למה לי לשים רמקולים יותר חזקים או מגבר מתי שכבר עכשיו אני שומע מעולה ( חוץ מהסיבות הרגילות של לבקוע לעצמי את עור התוף , לפוצץ את האוטו או לקרב אלי לתשאול קצר שומרי חוק).

 

דבר שלישי...

 

 

מישהוא יודע מה זו השכבה הזו?!:-)

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

×
×
  • תוכן חדש...