Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ראיתי רכב פיאט אונו שנת 88 למכירה



באתי לילד שאלתי אותו כמה הוא רוצה עליה הוא אמר לי שהוא רוצה 3400 כולל המערכת (האמת הוא רצה 4 אבל הצלחתי להוריד אותו עם השיניים)

הוא אמר לי שהראש מנוע חדש קלאץ' חדש אגזוז חדש, צמיגים חדשים ועוד כמה דברים

מבחינת חשמל האוטו הזה מפונק כל עוד אפשר (הילד לומד חשמל רכב...)

לפיאט יש חלונות חשמל ונעילה מרכזית (חוץ מדלת אחת שלא טובה )

נסעתי על האוטו וראיתי שיש לו בעיה עם הפלאגים שמה (האוטו מקרתע)

האוטו מבפנים נראה טוב ריפודים חדשים כיסוי להגה חדש וילונות

המראה החיצוני שלו האמת לא משהו אבל אפשר לסדר אותו

 

עכשיו השאלה הרצינית

הרכב צריך לעבור טסט בפברואר ופה אני מתלבט אומנם 700 שקל לטסט יש לי אבל כסף לתיקונים אם האוטו יצטרך ברקסים חדשים ודברים כאלה יקרים אין לי ממש...

מה אתם אומרים שווה לקחת את ההימור?

פורסם

אם אין לך כסף לתיקונים אל תקנה שום אוטו.

 

עוד חודש יש לך טסט ותמיד ימצאו לך מה לתקן ואז תהיה תקוע.

 

אם כן תקנה תתנחם בעובדה שלאונו יש את החלפים הזולים ביותר, ככל הנראה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הרכב צריך לעבור טסט בפברואר ופה אני מתלבט אומנם 700 שקל לטסט יש לי אבל כסף לתיקונים אם האוטו יצטרך ברקסים חדשים ודברים כאלה יקרים אין לי ממש...



מה אתם אומרים שווה לקחת את ההימור?

 

אם אין לך כסף לתקן ברקסים לא תקינים אל תקנה רכב.

ברקסים מתקנים לא בגלל טסט אלא בגלל בטיחות.

 

בכל מקרה - אל תאמין לבחור ותן למוסכניק שאמין עליך לראות את הרכב לפני שתקנה אותו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי חבר שאומנם לא למד מכונאות רכב אבל הבן אדם תותח

לחבר שלו נשרף האוטו, הם קנו את אותו האוטו בדיוק רק שנה מתחת וחוץ מהמנוע הם סידרו את כל האוטו או יותר נכון הוא סידר, נראה לי שאני יקח אותו.

כמה בערך יכול לצאת "הנזק" של הטסט ?

פורסם

כמה בערך יכול לצאת "הנזק" של הטסט ?

אם הבעיה היחידה היא מדבקה מחזירת אור אחורית - 5 שקלים.

 

אם צריך להחליף ברקסים, צמיגים, מסרק הגה, תיקון שריפת שמן משמעותית במנוע, והוספת פח אשפה כמתחייב בחוק - העלות גבוהה. (הפחים האלו ממש שחיטה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תוסיף 1500 ש"ח ותוכל להשיג אונו בחיתולים של ה 90'..

וגם עם טסט לפחות של 5-8 חודשים..

לגבי מה שנתת..אל תתיחס לקוסטיקה..יש דברים הרבה הרבה יותר יקרים.

הפלאגים זה חארטה ..לא יותר מ-80 ש"ח.

תבדוק קרבורטור,דוד,שאסי(לא מדאיג אם זה לנסיעות קטנות,אלא אם כן זה רציני וממש לא עדיף).

ברקסים,הרבה כסף..בקיצ..הייתי מציע לך לרדת.פיאט באה בחלקים פשוטים אבל עדיין זה כסף

×
×
  • תוכן חדש...