Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק עכשיו מצאתי תמונה של זה

תראו מה הרכב הזה יכול לעשות

ותבינו למה אני כל כך אוהב ב.מ.וו

afq.sized.jpg

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

בהתחשב שכל מכונית דראג אמריקאית עושה את זה ללא מאמץ

ןלמעשה מתקינים להם מעין זוג גלגליים נוסף ממש קטנים שניקראים ווילי בר

כדי למנוע את התופעה

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מי צריך נקודה ??

 

הוא פשוט כל כך אוהב ב.מ.וו. שום דבר לא דומה לב.מ.וו. BMW rulz. הללו את שבח ב.מ.וו לעולם ועד. אם אשכחך בוואריה תשכח ימיני. בימר לשלטון.

 

ככה זה אהבה. ושאף אחד לא יבלבל אותו עם עובדות.

פורסם

תגיד, אם אני אחליט שזה לא קטלני בסוף, אתה מחזיר לי את ההשקעה פלוס ריבית והוצאות אחזקה? כמה זמן האחריות?

 

 

 

דרך אגב, נראה לי שזה אתה שלקחת משהו קטלני, זאת האפשרות היחידה שיכולה להסביר את ההודעות ההזויות שלך...

 

 

רוני, ותודה לגיא :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

וד"א המכונית נראית לי פולקסווגן פאסטבק מסוף שנות השישים/תחילת שנות השבעים...

vw_fastback.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא לא אתם לא מבינים בכלל!!!!!!!!!!!!! :shock::shock:

 

זה הבימר של הבחור הוא פשוט שם *"חומצת ניטרו" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

*המצאה הגאונית של מר 316

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
וד"א המכונית נראית לי פולקסווגן פאסטבק מסוף שנות השישים/תחילת שנות השבעים...

 

גם לי זה נראה כך.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

מה לעזזל אתה רוצה בסך הכל ראיתי תמונה מגניבה לפי דעתי ורציתי לשתף את הפורום

אז תעשה לי טובה ותגיב בהתאם

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

תגיד ... מה האחריות מכסה ?

לדעתי הרכב מצועצע לאללה ... שום דבר קטלני לא מצאתי בה .

 

בקיצור ... אני רוצה את הכסף חזרה !!

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
מה לעזזל אתה רוצה בסך הכל ראיתי תמונה מגניבה לפי דעתי ורציתי לשתף את הפורום

אז תעשה לי טובה ותגיב בהתאם

 

אנחנו לא רוצים !!!

פורסם
מה לעזזל אתה רוצה בסך הכל ראיתי תמונה מגניבה לפי דעתי ורציתי לשתף את הפורום

אז תעשה לי טובה ותגיב בהתאם

 

אבל שמת לב מה רשמת? - הנה תמונה שתוכיח למה BMW בלה בלה.

 

אמרו לך שזה בכלל VW, ופתאום אתה אומר שבסה"כ רצית להגיד שהתמונה מגניבה

(לאן נעלם פתאום הקשר ל BMW?) בקיצור תחשוב פעמיים לפני שאתה רושם.

פורסם

רציתי להגיד שהתמונה מגניבה והקשר לBMW שגם זאתי עם הנעה אחורית...

דההההההההההההההההההההה

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...