Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

308GTI - סוף סוף תוספת לסגמנט האהוב עלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(עריכה: מיועד לstio, כמה תגובות 'נדחפו' באמצע)

תשמע, אולי אתה צודק, אולי לא.

זה כנראה תלוי-טעם, ומצריך נסיעת מבחן- ואין שום סיכוי שארכוש מי מהרכבים האלו בלי נסיעת מבחן קודם לכן.

 

לדעתי הסל"ד זה סתם עניין של הרגל, אם כל הרכבים היו 'הפוכים' היית אומר בדיוק את אותו הדבר על הרכב שחורג מהסנדרט. עם זאת מבחינתי הסתרת לוח המכוונים זה הרבה יותר אקוטי ועלול להיות דיל ברייקר - אבל זה כבר ממש קשירת הסוסים (כל ה270) לפני העגלה (נו, בכל זאת פג'ו...)

D:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מיקום לוח השעונים בפיג'ו הזאת כ"כ גבוה, עד שבמצבים מסוימים ההגה מסתיר אותו (!). מניסיון עם 208 המצב שם לא יותר טוב,

ההגה כ"כ קטנטן שאתה אמור לראות את לוח השעונים לא דרך ההגה אלא מעל ההגה.

 

ואם כבר הזכרתי את הרכב הזה מזל שיש אחריות - הוחלף מחשב ניהול מנוע קומפלט כי תאורת לוחית הרישוי הפסיקה לעבוד,

מה אתה אומר, תקלה ברכב? אוי אברוך.

מזל שבשאר היצרנים לעלום אין שום תקלות!

 

עוד משהו ששיגע אותי ב- 308 החדשה הוא מד הסל"ד ההפוך. איך אפשר לנהוג כך? אני בספק אם ניתן להתרגל לזה.

לא נתקלתי עדיין בעניין הזה אבל "ספק אם ניתן להתרגל לזה"?

יומיים נהיגה ואתה "מורגל".

בשורה התחתונה הייתי בודק את הפוקוס, ג'ולייטה או גולף ולא בונה על ה- 308 הזאת רק בגלל הדברים הקטנים שיכולים לשגע נהג בנסיעה.

כרגיל, אתה ממשיך מסורת ארוכת ימים של פסילת רכבים על סעיפים פשוט הזויים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אוי לא, המד סל"ד הפוך. איך נתמודד עם זה. איזה שטויות עושים הצרפתים האלה! איפה ישמע הדבר?

 

2011-aston-martin-rapide-4-door-sedan-auto-instrument-cluster_100361631_l.jpg

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

באגירה, זה ידוע שלסטיו יש אובססיה למחוונים, הרי זה אחד הפרמטרים החשובים בבחירת רכב!:lol:

לעניין הGTI, התחת שלה מזכיר לי VAG, הפרונט שלה משעמם מדי מכדי להזכיר משהו, וגלגלי 19? למה?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בנסיעת מבחן ב208 GTI לא הצלחתי למצוא זווית נוחה לי שההגה לא מסתיר את לוח המכוונים. ב308 רגילה במצב סטטי המצב הרבה יותר טוב (הגובה שלי 1.65).

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
באגירה, זה ידוע שלסטיו יש אובססיה למחוונים, הרי זה אחד הפרמטרים החשובים בבחירת רכב!:lol:

 

אם כבר, אז רק לשעון חום מנוע :inlove: וגם זה לאחר ניסיון של שנים עם פאדיחות של מערכות הקירור.

בכל אופן כל אחד ושיקוליו.

פורסם

לטעמי העיצוב החיצוני של ה 308, בדור הנוכחי ממש מפוספס.

היא פשוט נראית ג'נרית לחלוטין, ללא שום ייחודיות.

קשה להבחין האם מסתכלים על קיה או על גולף.

 

אגב, בעבר היה דיבור על 308 מדור קודם בגרסת ה GTI, אני מבין שהיא בסוף לא הגיע לארץ?

יואב :arrow:

פורסם

ברור לכולם שפיזו מנסה לחקות את ההצלחה של הגולף.

כנראה שגם בהיבט של ה"מראה שנראה כמו כלום" הם מנסים לחקות.

Kia Niro 2017

פורסם
הרנו מעולה ,אבל ספרטנית לחלוטין מבחינה פנימית .

 

ספרטני?!

ועוד לחלוטין...

 

אפשר לחשוב, מינימום אלטו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
באופן אישי לפני שאני מתחיל בכלל לבדוק את הרכב, אני מסתכל על הנדסת האנוש שלו. מיקום לוח השעונים בפיג'ו הזאת כ"כ גבוה, עד שבמצבים מסוימים ההגה מסתיר אותו (!). מניסיון עם 208 המצב שם לא יותר טוב, ואם כבר הזכרתי את הרכב הזה מזל שיש אחריות - הוחלף מחשב ניהול מנוע קומפלט כי תאורת לוחית הרישוי הפסיקה לעבוד, וגם זה לאחר התייעצות ממושכת עם היצרן בצרפת.

 

עוד משהו ששיגע אותי ב- 308 החדשה הוא מד הסל"ד ההפוך. איך אפשר לנהוג כך? אני בספק אם ניתן להתרגל לזה.

בשורה התחתונה הייתי בודק את הפוקוס, ג'ולייטה או גולף ולא בונה על ה- 308 הזאת רק בגלל הדברים הקטנים שיכולים לשגע נהג בנסיעה.

 

זה מה שקורה כאשר פיגו משתמשים בדרגת חיווט נחותה. ביקרתי במפעלים שמייצרים את חוטי החשמל של במוו מרצדס וגם פיגו רואים בבירור את הבדל הבידוד. אבל מה לעשות כדי להוציא רכב זול הם צריכים לקצץ איפשהו :)

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם
מי אמר שהיא תגיע בכלל לארץ? ואם תגיע, היא תעלם תוך שנה מהשוק המקומי אחרי מכירה סוערת של 3 יחידות. אני מאוד מקווה שאני טועה.

 

ה-208gti נמכרת בכמויות לא רעות ביחס לסגמנט.

אז אולי יגיע התאבון ללובינסקי.

 

מצד שני ה-RCZ-R שמצויידת באותם מכלולים לא הגיעה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ההערה של בגט הייתה לדעתי על הסיביק R.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...