Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

308GTI - סוף סוף תוספת לסגמנט האהוב עלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פג'ו חושפת רשמית את ה308GTI

 

אדיר!

עם הביקורות הנהדרות כמעט מקיר אל קיר על ה208GTI, הייתכן שה308GTI תהיה מתמודדת ראויה לתואר "הוט-הוטהאצ'" ?

בישראל, המתמודדות החזקות בסמגנט (פרפורמנס הוטהאצ'ס עם 5 דלתות) כרגע הן ה-GTI (גולף), ג'ולייטה תלתן, פוקוס ST (את מי שכחתי?)

את הפוקוס ST אני אישית לא אוהב בגלל סיבות אינפנטיליות שלי (לוק), ובלאו הכי התחרות מצומצמת מאוד, ככה שכל תוספת - מבורכת ביותר.

 

בכל מקרה למרות שאת העיצוב של ה208 לא ממש אהבתי, העיצוב של ה308 נאה בעיני, ואני סבור כי לרכב הזה יש פוטנציאל ענק להיות אחד המתמודדים לכתר. מה אתם חושבים?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הבנתי על מה ההתלהבות היתרה.

יש כאן את המגאן. רכב מעולה. לא צריך לחכות לכלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תקרא שוב, שים לב לקטע עם הקו מתחתיו

בישראל, המתמודדות החזקות בסמגנט (פרפורמנס הוטהאצ'ס עם 5 דלתות) כרגע הן ה-GTI (גולף), ג'ולייטה תלתן, פוקוס ST (את מי שכחתי?)

וגם עם המגאן, התחרות עדיין מצומצמת למדי, ולהוסיף מתמודדות יעשה לנו (הצרכנים) רק טוב.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

וואו! בא לי!!!

גם 5 דלתות, גם ידנית, גם צריכת דלק שפויה וגם נראית ממש טוב.

כמתמודדת מול גולף GTI, אין סיכוי שהיא תתומחר מתחת ל-200K נכון?

פורסם

לדעתי (ולתקוותי) היא תהיה שם על הגבול של ה200K-210K.

והזכרת לי ששכחתי את הסיאט לאון FR, למרות שאני לא לגמרי סגור על זה שהיא עומדת גב אל גב מול המתמודדות לעיל. אבל היא הוט, זה בטוח :o

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
הרנו מעולה ,אבל ספרטנית לחלוטין מבחינה פנימית .

 

ספרטנית זו מילה מאוד מודרנית לאינטריור של הרנו (מגאן RS).

 

וואו! בא לי!!!

גם 5 דלתות, גם ידנית, גם צריכת דלק שפויה וגם נראית ממש טוב.

כמתמודדת מול גולף GTI, אין סיכוי שהיא תתומחר מתחת ל-200K נכון?

 

הGTI מתומכרת טיפה מעל 200K, הפג'ו תיהיה באזור ה200K לדעתי.

הצריכת דלק ד'א, קח בערבון מוגבל.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

בדיוק רציתי לכתוב שעם הצגת הסיוויק טייפ R ו208 GTI הקטגוריה רותחת מתמיד.

 

מבין כל האופציות ועל סמך נתונים יבשים לגמרי אני רוצה! (את המגאן RS טרופי R עדיין יותר)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

ברור שמדובר בצריכת דלק בתנאי מעבדה אבל עדיין זה נשמע מבטיח.

לגבי הלאון FR, עם כל אהבתי אליה, היא לא מתמודדת ישירה מול ה-GTI של פיז'ו וגולף.

המתמודדת מולם מבית סיאט היא דווקא הקופרה שעדיין לא הגיעה.

פורסם

על סמך נתונים יבשים בלבד, היא כאמור נראית לי כמו אחת האופציות הכי מאוזנות שיש, גב אל גב עם הGTI מבית VAG.

הג'ולייטה פחות פרקטית ויותר פונה לרגש (לא שזה רע, עלי זה עובד יופי).

המגאן לא רלוונטית מבחינתי, לא 5 דלתות לא בא בחשבון. אני גם חושב שהיא די מכוערת. עם זאת, לפי קריאה הן של ביקורות הן של פורומים בעולם והן של הפורום כאן, עושה רושם שהיא בבירור הכי ספורטיבית מבין כולן. בכל מקרה - לא קשורה לסגמנט הספציפי שאני מדבר עליו (ה5 דלתות, קרי: פרקטי למשפחה צעירה).

 

אני מניח שהסיויק טייפ R תהיה יקרה בהרבה מהאופציות, ותהיה קרובה יותר לגולף R. לא?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני מניח שהסיויק טייפ R תהיה יקרה בהרבה מהאופציות, ותהיה קרובה יותר לגולף R. לא?

 

לפי התמחור של הדגם באירופה, היא אכן מקבילה במחירה לגולף R.

פורסם

באופן אישי לפני שאני מתחיל בכלל לבדוק את הרכב, אני מסתכל על הנדסת האנוש שלו. מיקום לוח השעונים בפיג'ו הזאת כ"כ גבוה, עד שבמצבים מסוימים ההגה מסתיר אותו (!). מניסיון עם 208 המצב שם לא יותר טוב, ואם כבר הזכרתי את הרכב הזה מזל שיש אחריות - הוחלף מחשב ניהול מנוע קומפלט כי תאורת לוחית הרישוי הפסיקה לעבוד, וגם זה לאחר התייעצות ממושכת עם היצרן בצרפת.

 

עוד משהו ששיגע אותי ב- 308 החדשה הוא מד הסל"ד ההפוך. איך אפשר לנהוג כך? אני בספק אם ניתן להתרגל לזה.

בשורה התחתונה הייתי בודק את הפוקוס, ג'ולייטה או גולף ולא בונה על ה- 308 הזאת רק בגלל הדברים הקטנים שיכולים לשגע נהג בנסיעה.

פורסם

מי אמר שהיא תגיע בכלל לארץ? ואם תגיע, היא תעלם תוך שנה מהשוק המקומי אחרי מכירה סוערת של 3 יחידות. אני מאוד מקווה שאני טועה.

פורסם

אכן, הסיויק R מתומחרות כמתמודדת לנינג'ות אחרות.

 

הלאון קופרה אמורה להגיע ולפחות ממה שקוראים בחו"ל, שווה להמתין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...