Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכוער בצורה חריגה... מעדיף בליינד ספוטס על פני הדבר הזה תקוע במראה הקדמית :o

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נראה נחמד, אבל אני לא חושב שהם יספיקו לגייס את כל הכסף תוך 22 ימים

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נראה בעיקר מיותר, גם עם רכב גדול ניתן להמנע מרוב השטחים המתים עם כיוון נכון של המראות.

ברכב שלי, למרות שיש מראות צד קטנות יחסית (לסוזוקי סוויפט, למשל) אני כמעט ולא סובל משטחים מתים.

 

הפטנט הזה בטח יוצר עיוות מסוים של המרחב. כמו כן הוא בעיקר "סקסי" לקבריולטים.

יואב :arrow:

פורסם

תכל'ס... נחמדול... לרכבים מסויימים יותר מאחרים.

זה לחובבי המראה הפנורמית רק בפול סייז.

 

:lol:

עמוד המוצר בקיק סטארטר -> סרטון שנקרא Check On Passengers -> החיוך של הילד בחולצה הלבנה. -> אין בעד מה.

מפחיד כמו דני אלבס. משהו שם בעיניים אומר 'ביתור'

The first one to get angry loses

פורסם

זה נועד לעצלנים האמרקאים או כאלו שלא יודעים להשתמש טיפה בראש שלהם (מעשית), לומדים ל״חסל״ את השטחים המתים על ידי סיבוב קל של הראש לכיוון הרצוי, זה נלמד בכל שיעור נהיגה ומבסס את עצמו טוב מאוד למי שנוסע על קטנוע\אופנוע, שם זו אינה אופציה לוותר על זה לפני כל תמרון, מה שנהגים ברכבים לפעמים או ברוב המקרים לא עושים כי הם עצלנים או לא מודעים לזה, זהו לא פטנט או משהו מיוחד, זוהי מראה רגילה שהגדילו אותה כדי לוותר על משהו שהפתרון אליו כבר קיים.

פורסם

לפעמים במהירות גבוהה, אני חושש לסובב את הראש ולהפנות את המבט מהכביש, לכן אני מכוון תמיד את המראות לפי הכביש לזווית צפייה מקסימלית של הסובבים.

ראיתי את המראה הזו בכמה פורומים בחו"ל על סיאט לאון למינהם, אנשים מאוד מרוצים.

פורסם

מיותר ואף מסוכן !

 

במראה תהיה פתאום הרבה 'אניפורמציה' בדמות רכבים שמשתקפים במראה, הרבה תנועה הרבה בלגן, דבר שיכול לבלבל את הנהג. לא סתם המראה שיצרני הרכב מתקינים היא קטנה.

 

לא הייתי משקיע בזה גרוש.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
החיוך של הילד בחולצה הלבנה.

אתה מתכוון לילד בחולצה הלבנה עם החיוך המאולץ והחגורה שמונחת לו על הצוואר?

העיקר שהאמא התקינה מגה-מראה-פנורמית במקום ללמוד להשתמש ב-BLIS, RCTA ובמצלמת הרוורס שמותקנים ברכב שלה.

 

ועוד משהו - זכור לי שבשיא הפופולריות שלהן בשנות השמונים והתשעים מראות פנורמיות נמכרו בסכומים של עשרות ש"ח (במונחים של ביום), המראה הזאת צפויה לעלות 199 דולר!

פורסם

מה ששמוליק מיאטה אמר,

מראה אחורית תפקידה לספק לנהג מידע על מה שמתרחש מאחור,

אך מלוא תשומת הלב של הנהג חייבת להיות במה שהולך מלפניו.

ברגע שהמראה האחורית מושכת יותר מידי תשומת לב ומפריעה לריכוז, היא הופכת לסכנה

יום טוב גם לך

פורסם

שלא לדבר על הסתרת שלטים ורמזורים (!), הפרעה לפתיחת סך השמש, סיכון לפציעות ראש חמורות בהתנגשות, מספר רב משמעותית של רסיסי זכוכית ברכב בזמן התנגשות, וכן הלאה...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...