Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני לא טועה יש אפשרות אחת והיא נקראת mirroring!

השאלה אם במערכת שלך קיימת האפשרות הזאת לא בכל המערכות זה אפשרי

בבלוטות' בטוח אי אפשר לשדר וידאו

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם
אם אני לא טועה יש אפשרות אחת והיא נקראת mirroring!

השאלה אם במערכת שלך קיימת האפשרות הזאת לא בכל המערכות זה אפשרי

בבלוטות' בטוח אי אפשר לשדר וידאו

ואיך אני מוודא אם זה קיים אצלי?

פורסם

איזה מערכת יש לך? אם היא אפטרמרקט אז תעשה חיפוש באינטרנט של הדגם הספציפי שלה ותראה אם בין כל האפשרויות שלה ישנה אופציה של phone screen mirroring!

ואם זאת מערכת מולטימדיה מקורית של הרכב ככל הנראה שלא תהיה קיימת אפשרות כזאת

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם
איזה מערכת יש לך? אם היא אפטרמרקט אז תעשה חיפוש באינטרנט של הדגם הספציפי שלה ותראה אם בין כל האפשרויות שלה ישנה אופציה של phone screen mirroring!

ואם זאת מערכת מולטימדיה מקורית של הרכב ככל הנראה שלא תהיה קיימת אפשרות כזאת

היא מקורית וכנראה שאין אפשרות.

האם יש איזה מתאם שאפשר להתקין או שיש מישהו שמבין בזה להתקנה?

פורסם
×
×
  • תוכן חדש...