Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסכם פשרה בנושא הגיר DSG [קיבלת?! תרום לאגודה למען הגיבוב ]


kissos
שימו לב! השרשור הזה בן 2792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שיש קונצנזוס די רחב בעניין התפקוד הטוב של ה-DSG (על דגמיה השונים) וקונצנזוס זה קיים עוד מהימים הראשונים של המערכת.

העניין הוא שמתגבש גם קונצנזוס יותר ויותר רחב על בעיית האמינות של ה-DQ200 ולא רק בישראל.

 

וכאן בעצם שורש העניין - בתחום האוטומוטיבי להמונים (להבדיל ממכוניות-על ד"א) אין הרבה ערך לפיתוח טכנולוגי, מבריק ככל שיהיה, אם הוא מגיע עם אמינות (או אפילו מוניטין אמינות) מפוקפקת. סיטרואן למדו את זה על בשרם כמה וכמה פעמים, גם NSU למדו את הלקח היטב וראוי היה שהחברה שקנתה אותם (לימים VAG) גם היא הייתה מפנימה את העניין.

 

לא משנה כמה ה-DQ200 חלקה, אלוהית, מגיבה, ספורטיבית. ברגע שיותר ויותר חלקים מהציבור (מחוץ לפורום זה) יקלטו שהתיבה הזאת בעייתית שוק יד השניה של VAG יקרוס לרמה של ארופאיות "נחותות" כגון פיאט או סיטרואן והלקוחות לא יהיו מרוצים, ממש לא.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בלבולי השכל חזרו בגדול, 5 עמודים של שרשור ולאף אחד אין תשובה למה שבאמת מעניין: מי זכאי לפיצוי בעלים נוכחי או בעלים מקורי.

+1 אכן זו השאלה המתבקשת.

 

האחריות היתה 5 שנים, והאם כעת מוסיפים לה עוד 30 חודשים?

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי לדלות קצת פרטים:

 

באופן עקרוני, יש לשים לב לדבר אחד חשוב והוא תאריך קריאת השירות.

תאריך זה קובע בין מי למי יחולק הכסף וכמה חודשי אחריות יהיו לרכבים.

מתוך ההסכם המתגבש:

 

 

מועד שירות הוא מועד בו בוצע קמפיין/תיקון לרכב בין התאריכים 1.5.2013 – 31.03.2014.

 

 

הפיצוי של 1300 שקל יתחלק ככל הנראה בין מס' הבעלים שהיו לרכב עד היום שבו בוצעה קריאת השירות כשהבעלים הראשון יזכה לפיצוי הגדול ביותר ולאחריו זה מתחלק.

לגבי זמני האחריות, זה גם נושא אינדיבדיואלי, באופן עקרוני זה 30 חודשים מיום קריאת השירות של צ'מפיון שקרתה באזור מאי 2013 עד כמה שהבנתי.

לדוגמא, מי שביצע את התיקון בתחילת שנת 2014 כתוצאה מהקריאה זכאי ל-30 חודשי אחריות מאז שהוא ביצע את ה"ריקול".

 

זה ציטוט מתוך ההסכם:

 

 

 

מועד שירות הוא מועד בו בוצע קמפיין/תיקון לרכב בין התאריכים 1.5.2013 – 31.03.2014.

 

 

· אם הרוכש המקורי היה הבעלים של הרכב ביום ביצוע השירות הוא יקבל את הסכום במלואו.

אם במועד השירות הייתה מכונית ההסדר בבעלותו של מי שרכש אותה מהרוכש המקורי ("יד שניה") - ההחזר הפרטני יתחלק כך: הרוכש המקורי יקבל 1,000 ₪, והרוכש השני - 300 ₪. אם במועד השירות הייתה מכונית ההסדר בבעלותו של מי שרכש את המכונית שלא מהרוכש המקורי ("יד שלישית", "יד רביעית" ואילך) - ההחזר הפרטני יתחלק כך: הרוכש המקורי יקבל 800 ₪, וכל מי שהיו בעלי הרכב עד למועד השירות (למעט הרוכש המקורי) יקבלו ביחד סכום של 500 ₪, שיתחלק ביניהם בחלקים שווים.

 

 

· בנוסף, מעניקה צ'מפיון מוטורס אחריות נוספת למשך 30 חודשים או 30,000 ק"מ (לפי המוקדם), ממועד הטיפול או השירות שכבר ניתן לתיבת ההילוכים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפרטים.

זה אומר שאם החליפו לי מוח ברכב שנת 2008 לפני תאריך השירות (2013-2014), הרכב הזה לא נכלל בפיצוי?

וברכב הנוכחי החליפו לי מצמדים באפריל 2012 פעם ראשונה, ובינואר 2015 פעם שניה.

נראה לכם הגיוני שגם בו אני לא זכאי לפי תאריכי השירות שלמעלה?

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר שהפיצוי הוא במזומן.

זה יכול להיות גם טיפול חינם או הטבה אחרת (וסביר להניח שזה מה שיהיה).

 

 

 

 

 

אלא אם זו דווקא בעיה עם המנועים הקטנים יותר, וגם אז... צריך לדעת לנהוג.

 

היציאה מהמקום - צריך לנתק את ה-TCS. זה לא דיפרנציאל אלקטרוני, זו מערכת סירוס מנוע שגם, כתוצאה מכך, מונעת סחרור גלגלים. הרכב חי מצויין בלעדיה, ובמקרה הכי גרוע ומתחילה ממש החלקה, ה-ESP מתערב.

מי שחושב שהיה יוצא יותר מהר עם גיר ידני - טועה.

הוא מקסימום היה מפרפר יותר.

הבעיה היא שבזמן שמווסתים את הכוח בגיר ידני, שמים לב לזה. בתיבה רובוטית אתה רק מחכה, אז זה נראה נצח.

 

לגבי גמגומים ושיהוקים... נכון, אני נוהג משולב (כלומר משלב הרבה העברות ידניות לפי הנוחות ו/או מצב S) ועושה את זה בלי לחשוב, אבל בסופו של דבר או שיש לך רגש למכונה ואתה מתפעל אותה רהוט או שלא. הגיר, בהיותו חסר ממיר מומנט, לא מעביר כוח באופן הדרגתי ואין לך את וויסות הכוח דרך הקלאץ', כמו בידני. מי שמעדיף נינוח על נמרץ, עדיף לו גיר אוטומטי. מי שבכל זאת יש לו קצת רגש ברגל ימין - אני לא מבין מה הקושי.

 

הגיר עובד מהר, מוריד הילוכים כמו חלום ואם יש לי תלונה עליו היא שיש לו הילוך אחד יותר מדי. לא מבין למה צריך 7.

 

כל מה שאתה אומר כנראה נכון, כשמשווים לגיר ידני או רובוטי.

אבל אני הקטן, בדיוק כמו 95% מהרוכשים של ה-DSG, בחיים לא הייתי רוכש רכב המצוייד בגירים האמורים.

רכשתי את הרכבים הנ״ל מצ׳מפיון במחשבה (שגובתה באינספור כתבות רכב שהיללו את הגיר) שמדובר בגיר האוטומטי הטוב ביותר בשוק.

לא באמת נכנסתי לדקויות של מנגנון הגיר.

לצערי, לאחר מכן, למדתי על בשרי מה זה מוח גיר ומה זה ״מצמדים יבשים״, אבל זו ממש לא הייתה הכוונה מלכתחילה.

 

בקיצור, צ'מפיון הטעו ומטעים את מרבית הלקוחות שלהם, גם בקשר לאמינות הגיר, אבל בעיניי גם בקשר לנוחותו ודרך תפעולו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

רכבים בעלי dsg7 שנהגתי בהם בזמן האחרון, כולם בעלי התופעות שתיארתי. אני עדיין מגזים?

 

אני חושב שהגדרת את המכנה המשותף יפה, זה לא הגיר, זה הנהג.

 

בלבולי השכל חזרו בגדול, 5 עמודים של שרשור ולאף אחד אין תשובה למה שבאמת מעניין: מי זכאי לפיצוי בעלים נוכחי או בעלים מקורי.

אנחנו לא יודעים. כרגע עוד אין החלטה.

 

ואיי באמת יש כאן הרבה חפירות ותגובות לא לעניין וחבל.

רציתי לדעת האם ישנם עדיין בעיות בגיר DSG בשנים האחרונות וליתר דיוק ב 2015.... הבנתי שהבעיות נעלמו והתיבה שודרגה ומתפקדת מצוין

יש למישהו נסיון עם התיבה החדשה?!

גם את זה עוד לא יודעים. תחזור עוד 3 שנים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, נקבעה תקופה מצומצמת מאוד, לפי התקופה בה התובע הייצוגי טופל במוסך. וואללה עוד הסדר מעולה, עם שופט שכנראה לא מבין בכלל מימינו ומשמאלו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע רגע , לא הבנתי משהו , מה , רק בשנים 2008-2012 הם קבעו שהיו בעיות בגיר ? , מי קבע את זה ? , מי אמר שבדגמים שאחרי 2012 לא היו ואין את הבעיות האלו ?

אצלי לדוגמה בג'טה שנת 2013 , אחרי בדיוק שנתיים ו-41K ק''מ (זה טוב שיש לי אחריות 5 שנים , כי אם לא מי יודע כמה זה היה עולה לי) , בשבוע שעבר החליפו מצמדים , עקב רעידות הרכב בתחילת נסיעה בשני ההילוכים הראשונים .... אז , למה רק עד 2012 ? , הבעיה עם הגיר קיימת גם אחרי 2012 .

 

שמישהו יסביר לי את העניין הזה .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע רגע , לא הבנתי משהו , מה , רק בשנים 2008-2012 הם קבעו שהיו בעיות בגיר ? , מי קבע את זה ? , מי אמר שבדגמים שאחרי 2012 לא היו ואין את הבעיות האלו ?

אצלי לדוגמה בג'טה שנת 2013 , אחרי בדיוק שנתיים ו-41K ק''מ (זה טוב שיש לי אחריות 5 שנים , כי אם לא מי יודע כמה זה היה עולה לי) , בשבוע שעבר החליפו מצמדים , עקב רעידות הרכב בתחילת נסיעה בשני ההילוכים הראשונים .... אז , למה רק עד 2012 ? , הבעיה עם הגיר קיימת גם אחרי 2012 .

 

שמישהו יסביר לי את העניין הזה .

לא רק שזה פיצוי\הרחבת אחריות לבין השנים 2008-2012, זה אפילו מצטמצם עוד יותר רק למי שעשה את הקמפיין בטווח מצומצם מאוד בין מאי 2013 לסוף מרץ 2014.

 

בקיצור תביעה של איש אחד (או מס' אנשים בודדים) שהצטרפו אליו לחינגה עוד כמה אלפים, רק שרובם לא ידע שהמרוויח העיקרי זה התובע הראשי.

מה עם כל אלה שנקראו לקמפיין אחרי 'תקופת השירות' המוזכרת?

 

עצם העובדה שצריך בכלל להגיע לבית משפט (שעם כל הכבוד לא מבין הרבה בתחום) מראה את גודל הביזיון..אם אתם כבר מפצים תפצו את כולם, ורק בהרחבת אחריות. זה הכל.

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההרחבת אחריות 30 חודשים היא די לא רלוונטית, כי כבר עברו בסביבות 17-24 חודשים מהתאריך הקובע. (סיום אחריות ינואר 2016 - ספטמבר 2016)

וגם כנראה אין שום קשר בין קלקולים שהיו (החלפת המצמדים) לריקול, רק תאריך הריקול שעשו לרכב קובע לעניין זה.

 

ובתביעות יצוגיות, בדרך כלל מי שזוכה זה עורכי הדין, לא המיוצגים :wink:

 

בכל זאת, אני מחכה לצק בדואר...

--------------------------

Škoda Fabia mk2 TSI&DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ההסכם הזה הוא פקטיבי, מטרתו לתת עטיפה נוצצת למשהו ריק מתוכן. שבעצם מצמצם מעשית את היקף הפיצוי של צ'מפיון לצרכנים, ומעשיר אך ורק את קופת העורכי דין.

כרגיל, הצרכן נדפק פעמיים, פעם אחת מהספק, פעם שני על ידי עורכי הדין שגזרו קופון על גבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...