Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסכם פשרה בנושא הגיר DSG [קיבלת?! תרום לאגודה למען הגיבוב ]


kissos
שימו לב! השרשור הזה בן 2792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אינני חיי בבואה, נהגתי בלא מעט מכוניות...

למכוניות VAG יש הרבה חסרונות, איכות החומרים וההרכבה לא אחד מהם.

 

תא הנוסעים של מכוניות גרמניות בכלל ו-VAG בפרט מרגיש מוצק יותר, רובוסטי יותר, איכות החומרים טובה יותר, רמות ארגונומיה גבוהות יותר ממכוניות מזרחיות, אירופאיות או אמריקאיות.

 

כמובן שיש המון חסרונות אחרים, אבל על איכות ההרכבה אין לומר אף לא מילה רעה, זה יהיה שלא בצדק.

 

גם בתוך המשפחה יש להשתפר. האיביזות הישנות לא ממש הפגינו איכות הרכבה מצטיינת, אבל אני מקווה שהחדשה תדביק את הפער.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חה, שום רכב עם גיר רובוטי לא מתקרב לאמינות של הקורולה הרובוטית.

וגם לא מתקרב לקפיצות שלה בהעברות הילוכים. אנחנו מדברים על לפני 7 שנים, כלראשונה החלו לשווק אותו כאן. אני מכיר לפחות 3 אנשים שלא הפסיקו לקלל. שניים מהם מכרו אותו כמעט עם הניילונים.

בנושא האמינות, הגיר הרובוטי של טויוטה מאותן שנים ממשיך להקפיץ את המכונית עד היום. עד היום לא ניתן לזה מענה. אבל זה בסדר, זה טויוטה.

כשהגיר של פולקסווגן רעד, בלי קשר אם תיקנו או לא, יש כאן בעיית אמינות.

נו, שויין...

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך תדע כמה מאותה הרגשה היא פשוט בגלל המותג וה-VW על גלגל הגה. זה כמו ההרגשה החגיגית שיש לך שאתה מתיישב מאחורי הגה עם כוכב משולש עליו ומקדימה חרטום ארוך עם כוונת במרכז, וזה אפילו אם אתה בתוך מכונית ישנה ומרופטת.

 

זה לא שהגולף לא טובה. אלא שהמתחרות לעיתים עושות את זה לא פחות טוב (או אולי יותר) אבל התפיסה המקובעת תמיד תכתיב "שבגולף יש תחושה יוקרתית" או "הגולף משרה אווירה מכובדת". הייתי שנים מנוי על "אוטו", אני כבר מכיר את כל הניסוחים...

כחדשה, הגולף MK4 הציעה תא נוסעים ברמה של מכונית סאלון, לפחות בכל מה שקשור להרגשה ולרמת הגימור ההקפדה על הפרטים.

מבחינת פולקסווגן מדובר היה במהפך; תאי הנוסעים של הפולקסווגנים משנות ה 90' המוקדמות היו עליזים כמ רכב של חברה קדישא, פחות או יותר.

הזדקנות של מכונית היא נעלם גדול, ואף אחד אינו יכול לחזות זאת.

לא מעט מכוניות מנהלים יפניות לא הזדקנו יפה - רוב הניסאן מקסימה ומאזדה קסדוס שנתקלתי בהן נראו מרופטות ובלויות, וגם המאזדה 6 הזדקנה יותר מה 3 המקבילה לה בשנים.

בקשר למרצדס ומה שכתבת, בתור בעל מרצדס ישנה, אני מסכים שיש בזה משהו, אבל משהו טוב..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את מי שכותב פה-''אחלה גיר שבעולם'',''גיר מצויין''.

על מי אתם עובדים? עוד לא עליתי על רכב בעל dsg7 שלפני 2013 ו שהוא לא רעד בהילוך ראשון ורוורס. כל יציאה מהמקום בעיטה בגב, אמרו לי אתה לא רגיל לגיר. נו באמת מה יש פה להתרגל? אני צריך ללמוד שיטות איך לזנק עם גיר אוטומט מעמידה מבלי לסדוק חוליה?

 

זכית בתואר הבן הכי מגזים לשנת 2015.

 

שום בעיטה בגב ושום חוליה סדוקה.

אני נוסע על DSG7 כבר כמה שנים טובות.

משהה קצת ביציאה מהמקום ? ההחלפות הילוכים בפקקים לא תמיד חלקות לגמרי ? מקבל את שני אלה לגמרי.

שניהם מתגמדים לעומת כל השאר , חסכוני בדלק , החלפות זריזות , פעולת גיר במצב S מבריקה ועוד..

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את מי שכותב פה-''אחלה גיר שבעולם'',''גיר מצויין''.

על מי אתם עובדים? עוד לא עליתי על רכב בעל dsg7 שלפני 2013 ו שהוא לא רעד בהילוך ראשון ורוורס. כל יציאה מהמקום בעיטה בגב, אמרו לי אתה לא רגיל לגיר. נו באמת מה יש פה להתרגל? אני צריך ללמוד שיטות איך לזנק עם גיר אוטומט מעמידה מבלי לסדוק חוליה?

מוזמן לסיבוב על הייטי שלי.

2011, 77K, לא הוחלפו מצמדים או מכטרוניקס. אין אף לא אחת מהתופעות שציינת.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מגזים, סה''כ עובדות בשטח-

איביזה fr 2013.

פולקסווגן מנג'אר 2010.

קופרה 2012.

אוקטביה 1.2 2012.

 

רכבים בעלי dsg7 שנהגתי בהם בזמן האחרון, כולם בעלי התופעות שתיארתי. אני עדיין מגזים?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להגיד הרבה דברים על הdsg, אבל אי אפשר להגיד עליו שכשהוא עובד הוא לא עושה את זה מעולה.

בגלל שפעולת גיר זו לא ממש הרגשה סובייקטיבית בעייני מאוד תמוהה שיש פה חברים שטוענים שהוא איטי (!!!) משהק, בועט ומקפיץ.

רוצים בועט ומקפיץ? תעשו סיבוב על סלספיד בלי תדרוך ותבינו מה זה רובוטי אמיתי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלבולי השכל חזרו בגדול, 5 עמודים של שרשור ולאף אחד אין תשובה למה שבאמת מעניין: מי זכאי לפיצוי בעלים נוכחי או בעלים מקורי.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו מעניין מהכתבה:

"...בהתאם למספר הלקוחות שיצטרפו לתביעה..."

זה משפט שקצת סותר את הפואנטה העיקרית שממנה הובן שכל בעלי הרכבים מהשנתונים שהוזכרו, שהם בעלי התיבה הזו, יפוצו.

איך מצטרפים? האם זה כרוך בעלות כלשהי?

התהליך כנראה עדיין בשלבי התגבשות. ימים יגידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להגיד הרבה דברים על הdsg, אבל אי אפשר להגיד עליו שכשהוא עובד הוא לא עושה את זה מעולה.

בגלל שפעולת גיר זו לא ממש הרגשה סובייקטיבית בעייני מאוד תמוהה שיש פה חברים שטוענים שהוא איטי (!!!) משהק, בועט ומקפיץ.

רוצים בועט ומקפיץ? תעשו סיבוב על סלספיד בלי תדרוך ותבינו מה זה רובוטי אמיתי.

DSG ( גם השאר עם צרופי האותיות האחרים ) מתפקד רע ביציאה נחפזת ממצב עמידה, הוא משתהה, מגהק לעיתים ורק אז נכנס למוד נסיעה נורמלי. מעדיף בכל זמן גיר פלנטרי מיושן שאולי יש לו פחות הילוכים והוא גם גורע מהביצועים ותורם לצריכת דלק גבוהה, אבל כשהסיבה לחיפזון הנזכר בתחילה היא נסיון להתחמק ממצב חרום, הוא מגיב מיד וללא היסוס. כשאתה לוקח בחשבון שישנם גם פלנטרים מודרניים, עם שמונה וגם תשעה הילוכים, חסכוניים, נמרצים, עם העברות חלקות כחמאה, הענין הזה של הרובוטים הללו מתחיל להיות באמת לא מובן,ודאי מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיי באמת יש כאן הרבה חפירות ותגובות לא לעניין וחבל.

רציתי לדעת האם ישנם עדיין בעיות בגיר DSG בשנים האחרונות וליתר דיוק ב 2015.... הבנתי שהבעיות נעלמו והתיבה שודרגה ומתפקדת מצוין

יש למישהו נסיון עם התיבה החדשה?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת? אם רכשתי לאון DSG ב-2012 ומכרתי אותה לפני חודשיים,

אני הולך לקבל 1,300 ש"ח סתם ככה כי החליפו לי מכטרוניקס בזמנו?

 

אף אחד לא אמר שהפיצוי הוא במזומן.

זה יכול להיות גם טיפול חינם או הטבה אחרת (וסביר להניח שזה מה שיהיה).

 

ולכל אלה שאמרו שהגיר נפלא - לדעתי אין בו שום דבר נפלא בחיים האמיתיים; הוא איטי ביציאה מהמקום, מגמגם בזינוק בעלייה, מהסס בין הילוכים ולא נוח באופן כללי.

 

אני מדבר על זה שבנסיעה עירונית הוא נוטה להרבה קפיצות , קרטועים , הורדת הילוך אגרסיבית וכו'.

שלא נדבר על מה קורה בעלייה רצינית , כמו שציינתי , ממש במקרה בתחילת השבוע נסעתי בג'טה בחיפה וזאת הייתה חוויה זוועה.

 

זה אחלה גיר מהילוך 3 ומעלה כשמתחילים לצבור מהירות , אבל בנסיעה עירונית הוא לא מוצלח לטעמי.

 

אלא אם זו דווקא בעיה עם המנועים הקטנים יותר, וגם אז... צריך לדעת לנהוג.

 

היציאה מהמקום - צריך לנתק את ה-TCS. זה לא דיפרנציאל אלקטרוני, זו מערכת סירוס מנוע שגם, כתוצאה מכך, מונעת סחרור גלגלים. הרכב חי מצויין בלעדיה, ובמקרה הכי גרוע ומתחילה ממש החלקה, ה-ESP מתערב.

מי שחושב שהיה יוצא יותר מהר עם גיר ידני - טועה.

הוא מקסימום היה מפרפר יותר.

הבעיה היא שבזמן שמווסתים את הכוח בגיר ידני, שמים לב לזה. בתיבה רובוטית אתה רק מחכה, אז זה נראה נצח.

 

לגבי גמגומים ושיהוקים... נכון, אני נוהג משולב (כלומר משלב הרבה העברות ידניות לפי הנוחות ו/או מצב S) ועושה את זה בלי לחשוב, אבל בסופו של דבר או שיש לך רגש למכונה ואתה מתפעל אותה רהוט או שלא. הגיר, בהיותו חסר ממיר מומנט, לא מעביר כוח באופן הדרגתי ואין לך את וויסות הכוח דרך הקלאץ', כמו בידני. מי שמעדיף נינוח על נמרץ, עדיף לו גיר אוטומטי. מי שבכל זאת יש לו קצת רגש ברגל ימין - אני לא מבין מה הקושי.

 

הגיר עובד מהר, מוריד הילוכים כמו חלום ואם יש לי תלונה עליו היא שיש לו הילוך אחד יותר מדי. לא מבין למה צריך 7.

 

 

למעט בלאי מצמדים טבעי, צ'מפיון היו צריכים להעניק אחריות לפחות ל 10 שנים לכל מיכלולי התיבה, ללא יוצא מן הכלל.

עבור היצרן מדובר בכסף קטן סה"כ.

.

 

 

זו בעיה גלובאלית בכל פס הייצור ולא כסף קטן בכלל...

בסין קיבלו 10 שנים, אבל זה כי שם אף אחד לא מתעסק עם האינטרס הציבורי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...