Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב כזה היה יכול להימכר במחיר הנ"ל כאשר יתקיימו התנאים הבאים:

1-ביטול רצון ה"חזירות" מצידם של בעלי יתר התיאבון לגזירת קופון;

2-לקוחות שיוותרו על הסטיגמה של"כל מה שזול בסוף יהיה יקר";

3-אבזור חשמלי שמקובל כיום;

ועוד...

אני בטוח שמי שאחראי לתמחור הרכב הזה יגיד:"המחיר נמוך מדי. בישראל{הפראיירים} התרגלו להרבה יותר. ננצל את ההזדמנות"!

פותח השרשור: תתעורר מהחלום. אתה חי כאן?

פורסם

קראסו עכשיו בבעיה

 

אם הם יתמחרו את הרכב הזה ב60 אלף יבואו ויגידו הנה הכתבה אתם גנבים לא נקנה..

 

רכב כזה היה יכול להימכר במחיר הנ"ל כאשר יתקיימו התנאים הבאים:

1-ביטול רצון ה"חזירות" מצידם של בעלי יתר התיאבון לגזירת קופון;

2-לקוחות שיוותרו על הסטיגמה של"כל מה שזול בסוף יהיה יקר";

3-אבזור חשמלי שמקובל כיום;

ועוד...

אני בטוח שמי שאחראי לתמחור הרכב הזה יגיד:"המחיר נמוך מדי. בישראל{הפראיירים} התרגלו להרבה יותר. ננצל את ההזדמנות"!

פותח השרשור: תתעורר מהחלום. אתה חי כאן?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך רשום בכתבה? חכו ל2017. עד אז 40K יוכלו לקנות הרבה פחות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
40k

לרכב של 5000 דולר, גנבים.

 

5000 יורו..

 

לדעתי בשנת 2017 הרכב פשוט יתומחר ב65000 ש"ח, מתחת לסטפוואי ומעל המיני הכי זולות

פורסם

אם ניקח את האלטו בהשוואה של תמורה\לכסף.

אז הרכב הזה בכלל יהיה ממונע ברגליים כמו הפלינסטונס?:lol:

פורסם

יש את הספארק שעולה עכשיו 54 חדשה או אלטו , אבל הירידת ערך מטורפת , היום ספאק 2011 משומשת אפשר לקנות ב29K

Tuning:lol:

פורסם

ב-2009 היה פה שרשור על זה שמכשירי תנועה מתכננים לשווק אלטו ידנית ב-55,000 שקלים, שאז הגרסה האוטומטית עלתה 80,000 שקלים והמיסוי הירוק היה לקראת התחלה.

הרבה פה לא האמינו, והפלא ופלא ב-2013 חתכו את מחיר האלטו ל-53,000 והתחילו לשווק ספארק בסיסיות ב-55,000 שקלים (היתה אפילו ספארק 0 קילומטר מליסינג ב-48,000).

 

עכשיו ניקח את דאצ'יה בישראל.

הסופר מיני שלה (סנדרו) נמכרת ב-70,000 שקלים, כאן מדובר בגרסת "סטפוואי" עם מנוע 0.9 טורבו, קליאו עם אותו מנוע עולה 85,000.

עכשיו בתיאוריה אפשר למכור את הסנדרו בזול יותר אם מייבאים אותה עם מנוע 1.2 הבסיסי ובלי ה"קישוטים" של השטח.

 

ככה שמיני של דאצ'יה, במידה ותעבור תקינה אירופאית יכולה להמכר תיאורטית במחיר כזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ככה שמיני של דאצ'יה, במידה ותעבור תקינה אירופאית יכולה להמכר תיאורטית במחיר כזה.

תיאורטית, אתה צודק.

אבל מעשית, אנשי התמחור "הנדיבים" של קרסו, ייתנו לזה יד?

בלי שום קשר, גם 40000 שקל זה יותר מדי כסף לרכב הזה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בלי שום קשר, 40K זה גם יותר מדי על אלטו או ספייס סטאר, אז?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...