Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אמרו לי שזה המקום הכי טוב להתייעץ בו בנושא הזה אז אשמח אם תעזרו לי.

אני מתכנן לקנות רכב ראשון בעזרת השם עד 15 אלף ואוטומט.

בעיקרון יש 2 דברים עיקריים שאני מתלבט בניהם זה רנו מגאן קופה 1.6 (מ97 עד 02) ופגו 206 1.6\1.4 (מ 01 עד 05)

מה אתם ממליצים? איך הצריכת דלק בשניהם? אמינות? אני מזכיר שמדובר באוטומט.

תודה רבה לעוזרים!!

פורסם

אתה אמור לפנות לפורום ייעוץ ברכישת רכב ולא לכללי, אבל בעקרון קח בחשבון שהרכבים האלו שירתו הרבה צעירים, כלומר יש סיכוי די גבוה שתמצא רכבים שחוטים עם כל מיני שיבורים (שיפורים לא איכותיים שלא באמת משפרים משהו) וכל מיני קומבינות בשקל ועשרה.

מעבר לכך רכב ישן אוטומטי זה סיכוי לצרות, ובעיקר כשמדובר בAL4/DP0 (תריץ חיפוש בפורום ותבין למה הגירים האלו כל כך גרועים).

ה206 עם מנוע 1.4 וגיר אוטומטי תהיה עצלה.

 

למה לא ידני אם אפשר לשאול? יחסוך לך הרבה כסף על דלק, תקבל ביצועים עדיפים וגם רוב הסיכויים שהגיר יהיה במצב סביר ושיפוץ זול יותר מגיר אוטומטי אם חלילה וחס תזדקק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתי מחפש פיגו עם המנוע הבכיר,לחבר הייתה כזאת מספר שנים סך הכול היה מרוצה,בהתחלה תיקן את הגיר חוץ מזה לא זכור לי משהו,מחר אשאל אותו לפרטים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה אמור לפנות לפורום ייעוץ ברכישת רכב ולא לכללי, אבל בעקרון קח בחשבון שהרכבים האלו שירתו הרבה צעירים, כלומר יש סיכוי די גבוה שתמצא רכבים שחוטים עם כל מיני שיבורים (שיפורים לא איכותיים שלא באמת משפרים משהו) וכל מיני קומבינות בשקל ועשרה.

מעבר לכך רכב ישן אוטומטי זה סיכוי לצרות, ובעיקר כשמדובר בAL4/DP0 (תריץ חיפוש בפורום ותבין למה הגירים האלו כל כך גרועים).

ה206 עם מנוע 1.4 וגיר אוטומטי תהיה עצלה.

 

למה לא ידני אם אפשר לשאול? יחסוך לך הרבה כסף על דלק, תקבל ביצועים עדיפים וגם רוב הסיכויים שהגיר יהיה במצב סביר ושיפוץ זול יותר מגיר אוטומטי אם חלילה וחס תזדקק.

רק אוטומט כי הרשיון מוגבל לזה :(

ולפני שקונים רכב לא הולכים לבדיקה במוסך כדי לראות שהכל תקין?

פורסם

בקצרה -- לא ולא. מכוניות שדורשות טיפול קפדני אחרת הן מזדקנות רע מאוד.

ה-206 1.4 אוט' מהשנים האלו יצא לי לנהוג לצערי לא מעט (זאת הייתה המכונית של האקסית) - מדובר בעגלה גם שהיא בדיוק יצאה מהניילונים.

פורסם
הייתי מחפש פיגו עם המנוע הבכיר,לחבר הייתה כזאת מספר שנים סך הכול היה מרוצה,בהתחלה תיקן את הגיר חוץ מזה לא זכור לי משהו,מחר אשאל אותו לפרטים.

מה הכוונה המנוע הבכיר?

בקצרה -- לא ולא. מכוניות שדורשות טיפול קפדני אחרת הן מזדקנות רע מאוד.

ה-206 1.4 אוט' מהשנים האלו יצא לי לנהוג לצערי לא מעט (זאת הייתה המכונית של האקסית) - מדובר בעגלה גם שהיא בדיוק יצאה מהניילונים.

אוקי ה 1.4 ירדה מהפרק מה עם ה1.6?

פורסם

פיגו עם המנוע 1.6

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה שאתה לוקח לבדיקה לא בדיוק ימצא את הכול, גם ככה חצי מהבדיקה זה כסת"חים, וחוץ מזה בדיקה של רכב ישן לרוב תראה מאוד רע.

אם אתה מחפש משהו יחסית צעיר אבל אמין, תנסה לחפש יונדאי גטס 1.6 3 דלתות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
זה שאתה לוקח לבדיקה לא בדיוק ימצא את הכול, גם ככה חצי מהבדיקה זה כסת"חים, וחוץ מזה בדיקה של רכב ישן לרוב תראה מאוד רע.

אם אתה מחפש משהו יחסית צעיר אבל אמין, תנסה לחפש יונדאי גטס 1.6 3 דלתות.

הבנתי שיש רק בגרסה ידנית

פורסם

יש גם אוטומט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חשבתי אולי גם על יונדאי קופה (אוטומט ושנים 97+)

בעיקרון התקציב זה 15 אלף

יש לכם עוד המלצות לרכבים בסגנון?

ומה אתם חושבים על ה2 שהצעתי למעלה?

פורסם

מעיון בהודעות שלך נראה שאתה מחפש רכב פוזה עם רמת ביצועים מסוימת וגיר אוטומטי וכל זה במחיר רכישה ותחזוקה זולים. אין דברים כאלו.

אם אתה כבול לאוטומט, עם תקציב תחזוקה רכישה ותחזוקה דלים ולא מתכוון לעשות קילומטרז' רב אז סובארו אימפרזה תהיה בחירה טובה כרכב ראשון.

פורסם
מעיון בהודעות שלך נראה שאתה מחפש רכב פוזה עם רמת ביצועים מסוימת וגיר אוטומטי וכל זה במחיר רכישה ותחזוקה זולים. אין דברים כאלו.

אם אתה כבול לאוטומט, עם תקציב תחזוקה רכישה ותחזוקה דלים ולא מתכוון לעשות קילומטרז' רב אז סובארו אימפרזה תהיה בחירה טובה כרכב ראשון.

אני ממש לא מחפש רכב פוזה!

אני מחפש רכב שנראה טוב לצעירים ואני ממש לא סובל משפחתיות!

מצאתי את סגנון הקופה וממש אהבתי אבל אני גם חושב על דברים בסגנון ה206

 

מצאתי לך מודעה מעניינת מיד 2. שווה לבדוק ולאמת את הנתונים שהוא כותב. לגיסי יש כזו שנת 2002 והוא מרוצה ממנה.

[ATTACH=CONFIG]422889[/ATTACH]

 

או את זו:

 

[ATTACH=CONFIG]422890[/ATTACH]

אני ממש ממש לא אוהב את המראה של משפחתיות

תודה על ההצעה!

יש לך רעיון אחר?

×
×
  • תוכן חדש...