Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מי אמר שסיני שוקל יותר ממקורי?

אמרתי שלא צריך להיות הבדל משמעותי,ז"א שהם צריכים לשקול כמעט אותו הדבר.

הרבה מאוד חנויות בארץ טוענות שהג'אנטים הסינים שהם מוכרים הם קלים,אז הם טוענים, האמת היא שהג'אנט ישקול כמו ג'אנט ברזל רגיל או ג'אנט מקורי.

ג'אנטים קלים הם סיפור אחר,והם עולים הרבה יותר מאשר ג'אנט סיני.

אני הסברתי דבר אחד שרובכם מתקשים להבין,שברגע יש למפעל תקנים,זה אומר שהמוצר בטיחותי,ואף יבואן בארץ לא יכול לייבא ג'אנטים שלא עברו תקן,לכן כל הג'אנטים הסינים בארץ לכאורה אמורים להיות באיכות טובה.

יותר מזה ברכב הקודם שלי היה ג'אנטים סינים,ועשיתי עם הרכב תאונה שנכנסתי במדרכה,הג'אנט התעקם קלות ולא התנפץ לרסיסים כמו שאתם חוששים.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאוד רוצה לשים ג'אנטים ברכב שלי, אבל אני חושש, בגלל זה אני "חפרני", בעיקר בגלל איכות לא להיט של מוצרים סיניים. אין ספק שהם יפים וזולים, במיוחד במידה 14, רק חבל שאין אחריות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז תמשיך לחשוש ותישאר עם טאסות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דווקא יש לי זוג מאוד יפה תוצרת טיוואן, נראה כמו ג'אנט בגוון שחור מט ופסים כאלו לבן.

 

חברת ROKX, יש להן טאסות יפות שמשווקות בהרבה חנויות לרכבים.

 

אבל ברור שג'אנטים זה הרבה יותר יפה.

פורסם

מהנסיון שלי עם מגנזיום סיני -

האומים זבל. והמתאם פתיחה זבל.

 

מלבד זאת?

160 אלף ק"מ והחזיק יפה.

 

אגב תראה בפורום מכירה את הג'אנט שלי- מ2011.

פורסם
מהנסיון שלי עם מגנזיום סיני -

האומים זבל. והמתאם פתיחה זבל.

 

מלבד זאת?

160 אלף ק"מ והחזיק יפה.

 

אגב תראה בפורום מכירה את הג'אנט שלי- מ2011.

ומה הקשר בין האומים לג'אנט?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לרוב כשאתה קונה ג'אנט סיני הם אוניברסליים, ובעלי כמות גדולה יותר ואומים קטנים יותר מהמקוריים.

 

לפחות בדגמים האוניברסליים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תפסיק כבר להתעלל בקורולה

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצד אחד אתה "תוקף" שאני נגד ג'אנט סיני ושאני "טיפש" שאני לא קונה, מצד שני כשאני מתחיל להשתכנע שאין בעיה איתם כל כך, אתה טוען שאני מתעלל ברכבי?אתם מצחיקים כולכם.:lol:


×
×
  • תוכן חדש...