Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבעיה היחידה בג'אנטים סינים זה שרובם מכוערים מאד, או שהם העתק של ג'אנט יוקרתי, מה שגורם לך להרגיש מתחזה.

בעיות בנסיעה לא יהיו לך, וגם ג'אנטים מקוריים של אסטון מרטין יכולים להישבר בתאונה...

aston-martin-db7-0.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לחישוקים (ג'אנטים) בניגוד לצמיגים אין תפקיד מהותי מבחינת בטיחות ראשונית ("אקטיבית") כמו בלמים, בולמים וצמיגים. תפקידם הוא קוסמטי וכן בטיחותי משני ("פסיבי") ומתבטא פשוט בזה שהם נותרים שלמים.

 

לכל חישוק שנכנס לארץ אמור להיות תו תקן שמעיד בדיוק על כך, ואחת היא מאיזה ארץ הגיע. משכך, אני לא רואה בעיה כל כך מהותית בחישוק תקין שאיתרע מזלו שיוצר בסין.

 

אני חושב שהאסוסיאציה בין תוצרת סינית לבין איכות ירודה קצת עברה את גבול הטעם הטוב. מלבד מה שניתן להדביק את התווית הזו באותה מידה לתוצרת שבאה, למשל, ממדינות מזרח אירופה.

 

אבל מעבר לכך: גם בחלקי חילוף אחרים כמו צמיגים וכדומה - אחת היא לי מה ארץ הייצור של הצמיג, אם הוא מגיע מיצרן גדול ומכובד מן השוק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני גם הייתי בהתלבטות לרכוש ג'אנט סיני, וכל פעם שרציתי לרכוש, נכתבו כאן בפורום המלצות שלא להתקרב וגם יש כל מיני בעיות של צבע ירוד ונשברים מהר וחוסר יכולת איזון. אני מאמין שקארספורום זה לא פורום של ילדים בני 15, אז כן ניתן להסתמך על כך.

 

זאת רק סיבה 1.

סיבה שניה היא שהתוצרת הסינית לרכב לא משהו בלשון המעטה (לא מכליל הכל, אבל הרוב) ואחד מהם זה הצמיג. מדוע ג'אנט סיני כן "ראוי" וצמיג סיני לא ראוי?

 

האם ג'אנט לא יכול להתפרק מאיזה בור או משהו, להיסדק מהר, לדהות.

 

אם אתה במידה 14, אז מילא, כי אז אתה יכול למצוא סט ב1100 שקל שזה כלום.

מידות גדולות יותר לא הייתי פוזל לסיני למרות המחיר.

 

מצחיק אותי שלחלק "מהחברות" של הג'אטים הסיניים אין כלל וכלל אתרים באינטרנט ואם יש זה סוג של אתר של מכירות, משהו לא נודע ומסריח.

 

כמובן, שאם היו נותנים לי אחריות על ג'אנט סיני ומוודא שאין הבדל במשקל לרעה בין הג'אנט המקורי לבין הסיני אז כן הייתי הולך אולי, ומקווה לא להיתקל בבעיות של איזונים בגלל הג'אנט.

פורסם

אושריקו, כל פעם שיש פה דיון על ג'אנטים סיניים אתה קופץ ונותן בדיוק את אותה התגובה.

רוצה לחיות בהנחה שכל מה שבא מסין הוא זבל (ג'אנטים וצמיגים) שיבושם לך.

ובלי שום קשר, לא מבין את ההגיון שלך - למה בג'אנט 14 ג'אנט סיני זה בסדר ובג'אנט 17 זה לא בסדר?

בקיצור, דעות קדומות לא תורמות כלום.

פורסם

אתה מכיר שמות של חברות שמייצרות ג'אנטים סיניים או שעשית חיפוש בגוגל "ג'אנטים סיניים"?

ואיך עצם קיום אתר אינטרנט מעידה על טיב המוצר בכלל?!

סתם כדי לעזור לך להחכים - עשה חיפוש בגוגל לחברות כמו Powcan, Anchi, Xinfa (תוסיף אחרי השם את המילה - Wheels)

ותראה שלכולן דווקא כן יש אתרי אינטרנט.

פורסם

תפסיק להיות ילד ותפעיל קצת את הראש.

בסין יש מפעלי ענק, נראה לך שכל מפעל כזה צריך אתר? זה לא חברה כמו מומו שמייצרת מספר דגמים בודדים של ג'אנטים.

אלו מפעלים שמייצרים כמויות עצומות.

יש חברות מדבקה שלוקחות את הגאנטים ומדביקות להם שם הם לא מייצרות אותם.

דרך אגב, מומו מיוצר בסין.

Oz מייצרים בסין.

ספארקו היא בעצם חברת מדבקה לג'אנטים כי oz מייצרים להם.

אם יש לזה תו תקן dot, jwl, via וכו'

זה ג'אנט שעומד בתקנים מחמירים ביותר.

יותר מזה, ללא התקנים האלו היבוא שלהם לארץ אסור.

אז אם המפעל עומד בתקנים מי אתה שתגיד שאלו ג'אנטים חרא?

מהנדס חומרים?

בכל אופן גם לג'אנטים יקרים יתקלף הצבע עם המכוני שטיפה בארץ ועם החומרים המחורבנים שמשתמשים בהם.

וגם אם הגימור של הצבע לא ברמה, המחיר שלהם הוא שבריר ממחיר של ג'אנט ברמה אז זה לא רלוונטי.

בתור אדם שמפחד לקנות דברים מסין כדאי לך לא לקנות אייפון, או בעצם כל סמארטפון.

או כל דבר אלקטרוני.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ולהזכירך את כל ההודעות פעם בכמה זמן על כך שמשרד התחבורה מפסיק לייבא צמיגים סיניים מסויימים כי הם, איך נאמר, מזוייפים או מסכנים חיים?

מי מבטיח שכל הג'אנטים הסיניים לא ככה?

כל כמה זמן מתלונן אלמוני על בעיות איזון או סדק או צבע ירוד.

ומה זאת אומרת לא צריך אתר?

האם לדעתך חברה שמייצרת חלקים לרכב ואולי גם בטיחותיים לא מצריכים מידע כלשהו עליהם, מי הם?

פורסם

מה אתה יודע על מי שמייצר לOZ את הג'אנטים? מה אתה יודע על מי שמייצר למומו את הג'אנטים?

מה אתה יודע על מפעל כל שהוא לייצור ג'אנטים? זה שיש מידע באתר שלהם על הג'אנטים,זה נחמד וזה יפה אבל אתה לא תראה מילה אחת על המפעל ומה הולך שם,כל שידוע זה מפרט של הג'אנט,וזה גם מה שיש על הסינים ובנוסף תו התקן שיש להם ומשקל של הג'אנט במקרים חריגים.

יש הבדל מהותי בין הצמיגים שמיוצרים בסין,והיו מעטים שהופסקו היבוא שלהם לארץ.

אם אני זוכר זה היה לגבי חברה אחת ודגם אחד בלבד.

מי מבטיח שלא כל הג'אנטים ככה?

תו התקן שמוטבע עליהם,ואני לא מדבר על תו תקן של מכון כאילו תקנים שיש לנו,אלא על תקנים בין לאומיים.

ולא אני לא חושב שאתה צריך לדעת על המפעל בסין שמייצר ג'אנטים,הוא גם לא מוכר לפרטיים אז מה אכפת לו?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ולהזכירך את כל ההודעות פעם בכמה זמן על כך שמשרד התחבורה מפסיק לייבא צמיגים סיניים מסויימים כי הם, איך נאמר, מזוייפים או מסכנים חיים?

מי מבטיח שכל הג'אנטים הסיניים לא ככה?

כל כמה זמן מתלונן אלמוני על בעיות איזון או סדק או צבע ירוד.

ומה זאת אומרת לא צריך אתר?

האם לדעתך חברה שמייצרת חלקים לרכב ואולי גם בטיחותיים לא מצריכים מידע כלשהו עליהם, מי הם?

 

נכנסת לאתרים שנתתי לך?

מה הקשר בין צמיגים סיניים לג'אנטים סיניים?

אומרים לך פה חזור ואמור שלג'אנט (כמו לצמיג) יש תוי תקן מסויימים שהוא חייב לעמוד בהם אחרת הוא לא יקבל אישור להיות מיובא לארץ.

העקשנות העיוורת שלך מתישה.

פורסם

אז למה יש בעיות לאנשים עם ג'אנטים מסוג זה באיזונים, לדוגמה ?

 

כבר נתקלתי בהמון תלונות כאן ואפילו בפנצ'ריות מנסים להתנער ולא למכור למרות שהם יכולים להרוויח אחלה כסף, מנסיון שלי עם כמה פנצ'ריות!

 

ועכשיו במקרה ראיתי את האתרים, שבעבר חיפשתי ולא מצאתי, נחמד לראות.

 

אגב, אני נורא אוהב את הצורה של הג'אנטים הסיניים ותמיד רציתי אחד כזה, אבל מה לעשות פוחד.

פורסם

אני אולי לא המבין הכי גדול בג'אנטים, אבל אני חייב להסביר משהו:

נתחיל שאנחנו משתמשים במילה "סיני" אבל היא לא תמיד נכונה. יש מפעלים בכל מדינות המזרח: טייואן, קוריאה וכו'.

דבר שני, בודדים המוצרים שלא מגיעים מהמדינות האלו. גם את "האייפון" שכולנו משלמים עליו הון תועפות כי הוא של אפל, בסופו של דבר מיוצר בארצות המזרח אבל החברות האלו שונות מאחת לשנייה. יש להן בקרות איכות שונות ומשונות, כל אחת ברמה שלה, ומשם יכול להגיע ההבדל. כמובן שהבקרה של אפל במפעל תהיה הרבה יותר רצינית מסתם איזה מפעל "סיני" אמיתי, שבסופו של דבר משלמים ביוקר על הזול שקנינו.

אז גם ל"סיני" יש הרבה דרגות, אבל 99% מהמוצרים שאנו צורכים מגיעים משם, הכל תלוי בבקרה.

פורסם

לא ניתן להשוות גנט שיוצר במפעל בסין עם בקרת איכות עבור מומו או מותג מכובד אחר לגנט שמיוצר במפעל חצר.

כמו שלא ניתן להשוות בין אייפון שמיוצר במפעל פוקסון (נדמה לי שזה שם המפעל) לפלאפון מתוצרת דוגי.

כמעט כל מפעל ברזל סיני ייצר לך גנט או דיסק או כל חלק שתבקש עם כל מדבקה שתבקש כולל מדבקות תקן....כמובן ללא בקרת איכות מינימלית או תכנון חומרים. רק תן להם תמונה או שרטוט של הפריט וקדימה לעבודה.

מי שזה מתאים לו שיבושם.

ועל בדיקות תקן בישראל אין מה להרחיב,הבדיקה על הדוגמא שמביא היבואן נעשית טוב אבל אין מי שיפקח על המשך היבוא. אל תחיו בסרט,יש המון מוצרים סינים מעולים אבל הם טיפה בים הזיופים והעתקות.

פורסם

הטיעונים כאן נגד תוצרת סינית נוטים למהותנות. זה לא אומר שאין בהם מן האמת, אבל עדיין עובדה שבתחומים שונים יש תוצרת סינית טובה.

 

סיבה שניה היא שהתוצרת הסינית לרכב לא משהו בלשון המעטה (לא מכליל הכל, אבל הרוב) ואחד מהם זה הצמיג. מדוע ג'אנט סיני כן "ראוי" וצמיג סיני לא ראוי?

 

קרא את ההודעה שלי. אינך יודע מה אתה אומר אם המשלת צמיג לחישוק מבחינה בטיחותית. גם הצמיגים הסיניים (המנואצים במחוזותינו) שמגיעים לארץ, עומדים בתקן בדיוק כמו שחישוקים עומדים בו.

 

מה אומר ה"תקן" הזה? דבר פשוט מאוד: שהחלק התקני לא יתפרק בנסיעה בזמן שימוש סביר. אבל מצמיגים אתה כנהג דורש עוד כמה דברים (בעיקר אחיזה) מעבר לתקן.

 

מחישוקים אין לך דרישות כאלו. כל מטרתם היא להחזיק את הצמיג ביציבות מבלי להתפרק בשימוש סביר (מעבר לעניין הקוסמטי) ואת זה חישוק סיני תקני - ייתן לך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...