Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הטיעונים כאן נגד תוצרת סינית נוטים למהותנות. זה לא אומר שאין בהם מן האמת, אבל עדיין עובדה שבתחומים שונים יש תוצרת סינית טובה.

 

 

 

קרא את ההודעה שלי. אינך יודע מה אתה אומר אם המשלת צמיג לחישוק מבחינה בטיחותית. גם הצמיגים הסיניים (המנואצים במחוזותינו) שמגיעים לארץ, עומדים בתקן בדיוק כמו שחישוקים עומדים בו.

 

מה אומר ה"תקן" הזה? דבר פשוט מאוד: שהחלק התקני לא יתפרק בנסיעה בזמן שימוש סביר. אבל מצמיגים אתה כנהג דורש עוד כמה דברים (בעיקר אחיזה) מעבר לתקן.

 

מחישוקים אין לך דרישות כאלו. כל מטרתם היא להחזיק את הצמיג ביציבות מבלי להתפרק בשימוש סביר (מעבר לעניין הקוסמטי) ואת זה חישוק סיני תקני - ייתן לך.

 

ואם אני נוסע מהר, הג'אנט הסיני יגיד לי לא? זה כבר אומר משהו.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסיעה במהירות גבוהה לא תשבור חישוק.

 

פגיעה של מכלול הגלגל בעצם כלשהו (עיין ערך הסרטון שצורף לשרשור) תגרום לכך, ובעוצמה המתאימה תגרום לכל חישוק להישבר, ומכל מקום תגרום לכשל בצמיג הרבה לפני כן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר לדעת אם יש תקן כלשהו לג'אנט הסיני בסרטון. יכול להיות שלקחו את החיקוי הכי זול שמצאו וסחורה כזאת לא מגיעה לארץ.

לא חסרות מכוניות עם ג'אנטים סיניים בארץ, וגם לא חסרים פה בורות בכבישים. כנראה שבנסיעה יומיומית זה מספיק עמיד אחרת כל שבועיים מישהו היה פותח שרשור שנשבר לו הג'אנט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא ניתן להשוות גנט שיוצר במפעל בסין עם בקרת איכות עבור מומו או מותג מכובד אחר לגנט שמיוצר במפעל חצר.

כמו שלא ניתן להשוות בין אייפון שמיוצר במפעל פוקסון (נדמה לי שזה שם המפעל) לפלאפון מתוצרת דוגי.

כמעט כל מפעל ברזל סיני ייצר לך גנט או דיסק או כל חלק שתבקש עם כל מדבקה שתבקש כולל מדבקות תקן....כמובן ללא בקרת איכות מינימלית או תכנון חומרים. רק תן להם תמונה או שרטוט של הפריט וקדימה לעבודה.

מי שזה מתאים לו שיבושם.

ועל בדיקות תקן בישראל אין מה להרחיב,הבדיקה על הדוגמא שמביא היבואן נעשית טוב אבל אין מי שיפקח על המשך היבוא. אל תחיו בסרט,יש המון מוצרים סינים מעולים אבל הם טיפה בים הזיופים והעתקות.

 

חביבי,אם שניהם עומדים בתקני VIA-DOT-JWL זה ממש לא רלוונטי!

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כמעט כל מפעל בסין יכתוב לך שהוא עומד בתקני

VIA-DOT-JWL,ואם תבקש אז יוסיף גם את תקני NASA ולופטהנזה.



כמו שכתבתי יש בסין הכל,גם מפעלים באיכות וגם בדיחת חצר.

העניין זה שאתה לא יודע מה אתה מקבל.

 

פורסם

יבואנים שקונים את המוצרים האלו הם לא טיפשים.

אפשר לברר בשניה האם המפעל עומד בתקנים האלו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

צר לי,אתה אופטימי.

הייתי במסגריית חצר כזו שמייצרת צלחות בילום עם לוגו של תו תקן לכל מבחן שתחפוץ, שבוע לאחר מכן באותה מסגריה יצרו משאבות מיים למנועי V6 של חברה אמריקאית עם הלוגו של אותה חברה על המשאבה....

אתה חושב שיצרן סיני עלום שם מבצע בדיקות עומס?

שוב לא כל מפעל בסין מייצר באיכות זבל,אבל מבלי להכפיש המצב לא מזהיר.

ברור לי שרוב המכוניות המתגלגות בארץ עם חישוקי מגנזיום שהותקנו על ידי היבואן נוסעות על גנטים מגנזיום והן נוסעות בסדר,אבל אני הייתי מעדיף לחפש בפירוקיה גנטים מקוריים שלא נפגעו.

פורסם

כולם פה מציינים שוב ושוב ג'אנט סיני "עלום שם". מה זה עלום שם?!

יש חברות מסודרות שמי שאמור להכיר אותן מכיר אותן והן ממש לא קטנות ולא "עלומות שם".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה חושב שיצרן סיני עלום שם מבצע בדיקות עומס?

כל יצרן עלום שם מבצע את הבדיקות שהלקוח מבקש אם הוא מעוניין לעמוד בתקנים והמחיר בהתאם.

שוב לא כל מפעל בסין מייצר באיכות זבל,אבל מבלי להכפיש המצב לא מזהיר.

ברור לי שרוב המכוניות המתגלגות בארץ עם חישוקי מגנזיום שהותקנו על ידי היבואן נוסעות על גנטים מגנזיום והן נוסעות בסדר,אבל אני הייתי מעדיף לחפש בפירוקיה גנטים מקוריים שלא נפגעו.

ומה עם מכוניות שהותקנו בהן ג'אנטים עלומי שם של אוטודיפו? גם שם המצב בדיוק אותו הדבר. נוסעים כרגיל והכל בסדר. מכה מספיק חזקה במדרכה תשבור גם ג'אנט מקורי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ברור לי שרוב המכוניות המתגלגות בארץ עם חישוקי מגנזיום שהותקנו על ידי היבואן נוסעות על גנטים מגנזיום והן נוסעות בסדר,אבל אני הייתי מעדיף לחפש בפירוקיה גנטים מקוריים שלא נפגעו.

גם אני, אלא שאני הייתי עושה את זה מטעמי שמירה על מקוריות. בעיני, למעט במקרים מאוד בודדים, אין תחליף מבחינת נראות לחישוק המקורי או לכל הפחות כזה שדבק בקו העיצובי שיצרן הרכב בחר בו.

בלי קשר, גם אני מעדיף להימנע מתוצרת סינית, אבל זה פשוט מפני שאני לא סובל את העם הזה ואת מה שהתרבות שלו כיום מייצגת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

למה אף אחד לא מדבר על המשקל של הסיני מול מקורי?

הרי חלק נכבד מכל הנושא שזה סיני זה רק בגלל זה.

ומשקל גורם לצריכת דלק יותר גבוהה.

 

או שאני טועה והמשקל של ג'אנטים סינים אינם כאלה "כבדים" ?

Polo 2012

פורסם

ולא רק זה, ג'אנטים "מגזניום" ברוב הפעמים בכלל לא קלים כמו שהם מוצהרים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם מדובר בחברת שקר כל שהוא אז אפשר להבין,אבל בחברות גדולות,המשקל שמוצהר זה המשקל האמיתי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...