Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוולבו 940 שנת 1995 מנוע 2000 ראיתי שחסר לי שמן והתחיל ריח של שמן שרוף. כל בוקר בדקתי מתחת לאוטו ולא ראיתי נזילה. אתמול הכנסתי את האוטו למוסך ומצאו שיש נזילה בין הגיר למנוע.

כמובן שנתתי אישור לביצוע העבודה. יש עוד משהו שכדי לבדוק או לבצע בזמן שמפרקים את הגיר?

האוטו עם כ300000 ק"מ ובהיסטוריה טיפולים שלו לא החליפו אפעם את המחזיר שמן הזה. האוטו טופל כל השנים רק במוסך מורשה..

פורסם

היי לירוי, אני הייתי מנצל את העניין להחלפת פילטר גיר, ניקוי כללי של תחתית הרכב לפני שמרכיבים בחזרה, בדיקת תושבות קרוב לוודאי החלפתם, על הדרך כשהרכב על הליפט גם בולמים, תושבות בולמים וכל גומייה אפשרית שנוטה לבלאי.

אגזוז כל האורך הייתי מעיף מרכב שעבר 300 אלף על השעון הייתי מוצא בפירוקיה כל האורך מרכב שעבר ק"מ נמוך...והרשימה עוד ארוכה

אבל זה רק אני :)

בגלל זה אני בכלל לא נכנס להתעסקות עם רכב ישן ומיוחד כמו שלך שהוא רכב מדהים בעיניי אבל...

הכל בחברות...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אוטומט. תושבות כבר החליפו בחברה . האגזוז חדש מהתחלה .שטיפה אני יעשה . תודה

מקווה שהאוטו הזה ילווה אותי בשנים הקרובות. אני אוהב לינסוע איתו יותר מהסובארו B4 שנת2008 או מהפיקנטו 2012

החיסרון צריכת דלק והמישקל של הרכב .

פורסם
היי לירוי, אני הייתי מנצל את העניין להחלפת פילטר גיר, ניקוי כללי של תחתית הרכב לפני שמרכיבים בחזרה, בדיקת תושבות קרוב לוודאי החלפתם, על הדרך כשהרכב על הליפט גם בולמים, תושבות בולמים וכל גומייה אפשרית שנוטה לבלאי.

אגזוז כל האורך הייתי מעיף מרכב שעבר 300 אלף על השעון הייתי מוצא בפירוקיה כל האורך מרכב שעבר ק"מ נמוך...והרשימה עוד ארוכה

אבל זה רק אני :)

בגלל זה אני בכלל לא נכנס להתעסקות עם רכב ישן ומיוחד כמו שלך שהוא רכב מדהים בעיניי אבל...

הכל בחברות...

 

אתה צודק. יש רק ליפט אחד בארץ, ומחכים לו 5 שנים בתור, אז כשכבר עולים עליו צריך להחליף את כל החלקים באוטו.

גם אגזוז של 300,000 ק"מ עדיף להחליף באגזוז משומש שעשה רק 250,000 ק"מ.

מה עם אוברול?

פורסם

איפה נימצא החיבור למחשב ברכב? שקיבלתי את האוטו נידלקה נורה בלוח שעונים בצורת ג .ניתוק מצבר גרם לכיבוי. המכונאי רצה להתחבר למחשב אבל לא מצא את החיבור

×
×
  • תוכן חדש...