Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חג פורים שמח.

 

אני מעוניין לרכוש לי איזה ונדורה ישנה נחמדה (שנות ה90 ככה), אך גילוי נאות - I dont have a clue about cars

 

זה נראה לי אחלה רכב, במחיר לא יקר, שאני יכול להיזרק שם מאחור גם אם ארצה, לטייל, להוביל ציוד וכו' ואולי גם מעט נסיעות בתוך העיר, ברכב כרגע של המשפחה אנחנו כולנו ביחד לא עוברים את ה 10000 ק"מ בשנה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם (בנוגע לרכב), אם למישהו יש נסיון איתו. ואשמח גם לכמה שיותר פרטים, כמו:

 

האם יש כמה סוגים שלו? גדלים שונים? אני רוצה את הכי גדול.

האם הוא רואה הרבה מוסך? האם התיקונים יקרים?

האם אתם חושבים שהוא מתאים למה שתארתי? התקציב שלי לא גדול.

כמה דלק הוא צורך?

כמה הביטוח עליו?

** איזה רשיון צריך בשביל לנהוג עליו?

האם הוא אמין?

 

אודה מאוד לעוזרים. שבוע טוב

פורסם

יש 2 או אפילו 3 אורכים שונים, הרבה רמות גימור מסחרית עירומה וריקה ועד רכב הסעות מפואר. הבעיה הכי גדולה - שקל ו יותר לכל קילומטר רק בדלק, לפני כל הוצאה אחרת.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ורובם שחוטות ישנות, מתפרקות ומתפוררות, קשה עד בלתי אפשרי למצוא אחת טובה, ואחת שלא תרושש אותך!

חפש פרוויה מזדקנת שעברה שימוש משפחתי טהור ותהנה מרכב הרבה יותר מרווח לנוסעים, בטוח, אמין (עד כמה שאפשר בשנתונים האלו), נוח בכמה דרגות וכו'...

פורסם

בנוסף, מדובר ברכב מסחרי, ש"נהנה" מאגרות גבוהות יותר.

 

אם זה רכב בשביל לטייל ולהיזרק מאחורה, חשבת על סטיישן? כמו מזדה 626? נכון שאין את מקדם המגניבות, אבל זה יהיה רכב משמעותית אמין יותר וזול לאחזקה.

 

לא הגדרת תקציב, אבל אני מתאר לעצמי שהוא לא גבוה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמי שהחזיק כזו (4.3 ליטר אם אני זוכר נכון) באמצע שנות ה90 לצרכי עסק שהיה לי בזמנו, קח בחשבון צריכת דלק מטורפת (שתהיה אפילו גרועה יותר עכשיו ויותר כואבת במחירי הדלק היום).

 

 

תמיד צחקתי שבלחיצה בריאה על הדוושה אפשר לראות את מד הדלק זז...

×
×
  • תוכן חדש...