Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי רכב מליסינג. לפי מה שהבנתי אמור להיות ברישיון הרכב שלי חותמת של "השכרה/החכרה".

אבל אין כלום. ממש רישיון רכב של רכב פרטי.

נגיד ואני ארצה בעתיד למכור, איך הקונה יוכל לדעת שהרכב היה בעבר בליסינג? (לא שאני מתכוון לרמות, אני שואל כדי לדעת האם יש מצב שאנשים נופלים תמימים לדברים כאלו ולא מקבלים הורדת מחיר מתאימה).

פורסם

מה כתוב בסעיף של בעלות מקורית?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני בספק שכל אחד שקונה רכב הולך עד משרד הרישוי כדי לברר את עברו של הרכב.

 

לשאלה של GABI, תחת הסעיף "רישום מקורי" לא רשום כלום.

פורסם

ברכבים משנת המודל 2008 ומטה לא הייתה חובה לציין ״ליסינג״ ברישיון הרכב. רק בחלק מהרכבים זה צוין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נדרשתי גם אני לסוגיה כשרכשתי את הרכב שלי מאלדן.

למרות שנאמר לי שהרכב ליסינג ולא השכרה, חיפשתי סימוכין לכך ומצאתי את זה.

lease1.JPGlease2.JPG

בתמונה מימין מסומן בלבן מיקום תווית בדלת הבגאז', בהגדלה בתמונה משמאל.

אני יודע שברוב הרכבים תווית זו לא נשמרת, אם בכלל הודבקה ואני לא יודע אם מקור התווית באינטל או בלובינסקי אבל ממה ששמעתי תוויות כאלה מסתתרות ברכבים בכל מיני מקומות, ערכת החרום היא מקום פופולרי.

אני לא יודע אם הייתי רוכש את הרכב לו במקום אינטל הייתה שם תווית של אלביט... עדיף השכרה.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

פורסם (נערך)

הרכב שקניתי הוא מחברת אלבר(היה רשום על שמם, ראיתי את הרישיון המקורי) ושומש לליסינג. הרכב שנת 2013(לא מתחת ל 2008 )

הסברים ?

 

11007473_942424539102886_889675241_n.jpg

מצורפת תמונה(צונזרו פרטים לא רלוונטים לנושא)

עריכה אחרונה על ידי amit94
פורסם

תקלה.

אתה יכול ללכת, לעשות רעש, להתלונן וסביר להניח שיפתרו לך את הסוגיה הזאת. השאלה היא אם כדאי לך לעשות את זה, ובכך להוריד את הערך של רכבך. או כמו שאומרים - הסקרנות הרגה את החתול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא חסרים רכבים הנעים כל הכביש אשר נרשמו ע"ש החברה בלבד ללא התייחסות לשימוש.

הגיעו אלי רכבים לא מעטים של חב' השכרה/ליסינג לשם ביצוע טסט, אך המחשב מסרב לקבלם מפאת היותם רשומים ע"ש חברה ללא ציון השימוש(ליסינג/השכרה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

רישיון רכב ניסו &#.jpgאם הרכב ע"ש חברה ובבעלותה ולא משמש להשכרה או החכרה- בבעלות הבאה לא יהיה לכך סימן.

אם הרכב נרשם במקור ככזה שמיועד להדרכה או ליסינג, תופיע לו ברישיון הערה לנצח.

עריכה אחרונה על ידי micha

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

×
×
  • תוכן חדש...