Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר פתחתי פה 2 נושאים לפחות על רכישת רכב אבל ללא מענה , עד שחשבתי שהגעתי לצומת הסופית בה אני צריך להלחיט בין פונטו גרנדה לC4, המוסך שמטפל בנו כבר שנים אמר לי לא להתקרב לגרנדה מהניסיון שלו וללכת לכיוון 206 דווקא , אחת האופציות שפסלתי בהתחלה.

 

אז מישהו יכול לעזור לי מחדש?

כרגע האופציות שעומדות על הפרק הן 206, גרנדה, C4, גטס (מעדיף שלא, אין רמות גימור GLS כמעט ובכלל, ואת האחרות לא אקנה). כל האופציות משנים 2005 ומעלה, עד 2009 אפילו בדגמים של הגרנדה/C4

לפי חישוב שלי לא אסע יותר מ10K בשנה נסיעה משולבת, בעיקר בית-עבודה ומדי פעם לצאת בערב, שוב לא יותר מדי, בממוצע 120ק"מ לשבוע +- לפי חישוב גס.

 

*אני יודע שמבחינת עלות תועלת הC4 היא עסקה מאוד משתלמת, הכי מאובזרת מבין כל האפשרויות, נוחות נסיעה ומרווח בתא הנוסעים יותר מכולם אבל היא גם שונה בקטגוריה וקצת יותר זללנית ויקרה לאחזקה אולי.

 

*בין ה206 לגרנדה אין הרבה הבדל מלבד שה206 אולי תהיה מעט יקרה יותר לאחזקה, אבל תפצה על זה בקצת יותר זריזות והנאת נהיגה.

 

*הגטס, מבחינתי למרות האמינות שלה, גם זללנית, לא מאובזרת, ונורא כבדה על הכביש.

 

כרגע לא אכפת לי ידני/אוטומאט, אני רוצה רכב בטיחותי (4 כריות לפחות) , יחסית חסכני 1/12-13 זה בסדר מבחינתי.

 

תודה שוב וסליחה על כל הבלאגן.

רוי.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גרנדה ידנית אחלה אופציה עם מנוע 1.4

הגטס הידנית עם מנוע המשופר 1.4 תגיע לצריכה הזאת.

הפיגו 206 ידנית עם מנו 1.4 גם לא רעה ותתן נוחות עדיפה מהגטס.

לכן חפש את השמורה ביניהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
גרנדה ידנית אחלה אופציה עם מנוע 1.4

הגטס הידנית עם מנוע המשופר 1.4 תגיע לצריכה הזאת.

הפיגו 206 ידנית עם מנו 1.4 גם לא רעה ותתן נוחות עדיפה מהגטס.

לכן חפש את השמורה ביניהם.

 

בכלל לא הזכרת את הC4 אז אני רק מניח מזה שאתה לא ממליץ עליה בכלל.

ה206 מגיעה עם 2 כריות בגרסאות הידניות לפי מה שראיתי וכך גם הגרנדה תקן אותי אם אני טועה לעןמת הגרסאות האוטומטיות שמגיעות עם 6 ובקרת החלקה מלבד abs.

בגטס לא הצלחתי למצוא רמת גימור gls עם קילומטראז' סביר.

פורסם

בגרנדה עם מנוע 1.4 ידני יש גם 6 כריות אוויר לעומת מנוע 1.2.

לגבי גטס יש גם GLI/GLX,אני צריך קצת זמן אבל יש.

הC4 תהיה פחות חיסכונית ומבחינת אמינות עקב הגיר האוטומטי לעומת הידני פחות אמינה,אבל כרכב עצמו לא הייתי אומר שהיא רעה אפילו חשבתי בעצמי לרכוש כזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בגרנדה עם מנוע 1.4 ידני יש גם 6 כריות אוויר לעומת מנוע 1.2.

לגבי גטס יש גם GLI/GLX,אני צריך קצת זמן אבל יש.

הC4 תהיה פחות חיסכונית ומבחינת אמינות עקב הגיר האוטומטי לעומת הידני פחות אמינה,אבל כרכב עצמו לא הייתי אומר שהיא רעה אפילו חשבתי בעצמי לרכוש כזאת.

 

גרסאת GLI מגיעה עם 2 כריות ואבזור נחות יחסית לGLS. את הGLX אני לא מכיר. מאיזה שנים הדגים הזה? כי לא ראיתי.

 

ובנוגע לגרנדה ו206- על איזה גרסא מדובר?

פורסם

לגרנדה יש גירסת דינמיק מאובזרת.

בפיגו אלו גירסטת ה xt.

http://www.gear.co.il/גרסאות/יונדאי/2006/גטס_1.4_GLX_אוטומט

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תבדוק באתר שרשמתי בין אפילו שנים היו הרמות איסור של פיו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

C4 בעדיפות למנוע 2000 ורק אחת שטופלה כל שנה ולא כל 30000. בכל מקרה לא תקבל ממנה 1/13 אלא אם תיסע 80 אחוז בין עירוני. 206 רק דגם עם 4 כריות. XT בוודאות. לא יודע איך קוראים לדגמים המאוחרים אבל מספר כריות אויר כתוב ברשיון. 206 הרבה יותר זולה לאחזקה . לא מכיר יונדאי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
C4 בעדיפות למנוע 2000 ורק אחת שטופלה כל שנה ולא כל 30000. בכל מקרה לא תקבל ממנה 1/13 אלא אם תיסע 80 אחוז בין עירוני. 206 רק דגם עם 4 כריות. XT בוודאות. לא יודע איך קוראים לדגמים המאוחרים אבל מספר כריות אויר כתוב ברשיון. 206 הרבה יותר זולה לאחזקה . לא מכיר יונדאי.

 

 

גרסאת ה2000 היא דיזל? חסכונית?

פורסם

גרסת 2000 מנוע בנזין.

שלי עושה בין עירוני 1:15 בשיוט רגוע (100 קמ"ש).

הממוצע שלי 1:11.

אם אתה לא מוצא C4 2000, גם 1600 מנועים מעולים , אבל טיפה חלשים.

חפש בכל מקרה גרסת SX PACK בגלל האבזור (קיים גם ב 1600 וגם ב 2000 סמ"ק).

בכל מקרה עדיף מנוע 2000 , ואם אתה לא מוצא אחת כזו, אתה יכול לקנות פיג'ו 307 , גם מנוע 2000.

זה אותו רכב כמו ה C4 (אותם מכלולים בדיוק) רק עם סמל שונה בפרונט.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

חפש פיאט פנדה. חבר שקנה את הרכב לא מתחרט עד היום (כבר שנה), הרכב מאוד חסכוני, לא ראה מוסך.

הבעיה היחידה שלו עם הרכב זה הצבע שכבר מאבד את זה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...