Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי תלך לבדוק חלק מהאפשרויות שהציעו לך כאן ותראה בכלל אם הרכב נוח לך.

זה שהתקציב גדל זה טוב כך תוכל לעלות בשנתונים.

 

 

אזאתה לא ממליץ לבדוק B3/ אלטו? אולי משהו אחר. אלא דווקא לעלות בשנתון עם הדגמים שכבר הוצאו שזה 206/גרנדה פונטו וכו..

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה חושב שהb3 תתאים לך, לך תבדוק אותה

גם 206 זה אחלה אוטו.

לגבי הפיאט אני לא מכיר.

מציע לך להיסגר לגבי קטגורית הרכב שאתה רוצה מיני/סופר מיני/משפחתית.

פורסם
אם אתה חושב שהb3 תתאים לך, לך תבדוק אותה

גם 206 זה אחלה אוטו.

לגבי הפיאט אני לא מכיר.

מציע לך להיסגר לגבי קטגורית הרכב שאתה רוצה מיני/סופר מיני/משפחתית.

 

 

אני לא רוצה רכב גדול מדי וגם לא רכב קטן מדי. מכוון לסופר מיני/האצ'בק שעושה 1/11 ומעלה. אני נוסע יחסית הרבה בעיר אבל לא רק. לכן חשוב לי הצריכה של הדלק.

פורסם
אז תתמקד יותר על מנועים קטנים.

אני כרגע עם i20 ידנית והיא שותה בעיר בנסיעה יחסית רגועה(עם לחיצות פה ושם) 1/12.5

 

i20 לא בתקציב לדעתי.

פורסם
ברור שלא

רק אמרתי לו כמה לי יוצא דלק

והמנוע שלי זה 1250 ידני

ולכן לדעתי הוא צריך להתמקד במיני/סופר מיני.

 

אפשר הסבר מדוייק יותר בבקשה על איזה דגמים כדאי להתמקד באיזה שנים?

פורסם

גרנדה פונטו ידנית, מנוע 1200. רכב טוב ואיכותי. טיפולים סופר זולים. אמינה מאוד.

 

הייתה לי פונטו ספייס 2006 עם אותו מנוע, נמכרה בגיל 7 שלה, לפני כמעט שנתיים. הייתה עם 174 אלף ק"מ והפגינה אמינות מעולה.

 

ממליץ מאוד על הרכב, תמורה מעולה לכסף.

פורסם

הפיאט פנדה שאמרו כאן אופציה לא רעה. מאוד חשוב לחשוב על אמינות הרכב\רואה מוסך או לא כשקונים רכב לא חדש


×
×
  • תוכן חדש...