Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לך 20,000 ש"ח וכמות נסועה מעטה ( 10K )

אז בחרת את כל הרכבים הכי לא נכונים לקנייה ( לפי דעתי לפחות )

כל סיטרואן שתמצא ב20K תהיה כנראה שחוטה ומליסינג וצרפתייה בת 7-8 שנים + קילמוטרז גבוה = צרות בצרורות

הרכב הזה מתקדם מאוד לשנתון שלו , הרבה רכיבים חשמליים ( חיישני אויר , חיישני גשם , חיישני תאורה , חימום בכיסאות וכו' )

רכיבים אלו אחרי כמה שנים מתקלקלים .

כנ"ל לגבי 206

הפונטו קצת יותר אמינה אבל אל תצפה לקורולה.

עם נסועה של 10K בשנה תיצמד לגטס ( עדיף ידנית ויחסית שמורה )

או שתחפש לך איזו סובראו אימפרזה 2006-2007 עם קילומטרז סביר

בתקציב הזה ניתן להכניס גם מאזדה 3 2005-2006

ומיצובישי לאנסר 2005-2006

בכל מקרה תשדל להתרחק מאירופאיות . הן מצויינות אבל רק ב 5 השנים הראשונות שלהן ועם קילומטרז' סביר , לא יודעים לטפל בהן בארץ ( ועל אחת כמה וכמה אם הן פליטות ליסינג )

לנסר 2007

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאיפה לקחת את השטויות ב2 השורות האחרונות?

מסטיגמה של אפריל 1988?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שים לב לאקטיב יש רק 2 כריות אוויר, במבחן הריסוק של ה-3 היא נבחנה עם 4 או 6 כריות אוויר.

רובן יוצאות ליסינג/השכרה, צריכת דלק עירונית בסביבות 9 קמ''ל.

אני מתנייד במאזדה 3 2006 כבר חודש ולדעתי עדיף סופר מיני חדשה יותר אם יש אפשרות, בסופו של דבר זה רכב שהוא כבר עשור על הכביש וזה מורגש, גם אם הרכב טופל כמו שצריך (במקרה שלי).

פורסם

אם אתה מעוניין אני יכול להציע לך פיג'ו 407, שנת 2006 עם 160 אלף ק"מ.

הנסועה שלך נמוכה יחסית ותוכל להינות מאוד מהרכב.

פורסם
שים לב לאקטיב יש רק 2 כריות אוויר, במבחן הריסוק של ה-3 היא נבחנה עם 4 או 6 כריות אוויר.

רובן יוצאות ליסינג/השכרה, צריכת דלק עירונית בסביבות 9 קמ''ל.

אני מתנייד במאזדה 3 2006 כבר חודש ולדעתי עדיף סופר מיני חדשה יותר אם יש אפשרות, בסופו של דבר זה רכב שהוא כבר עשור על הכביש וזה מורגש, גם אם הרכב טופל כמו שצריך (במקרה שלי).

 

ההתלבטות זה בין משהו כזה ל206 שנת 2007 ככה שזה אותם שנתונים פחות או יותר.

פורסם

כשקונים רכב בן 8 אז עדיף רכב שטופל ולא הוזנח בלי קשר אם זו המזדה או ה 206.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
כשקונים רכב בן 8 אז עדיף רכב שטופל ולא הוזנח בלי קשר אם זו המזדה או ה 206.

 

זה ברור. גם רכב בן שנה לא אקנה אם הוא מוזנח. אני שואל מה היתרונות של האחת על האחרת? האם אני בכלל מכוון לרכבים הלא נכונים? אני יודע שהן שונות ולא באותה הקטגוריה אבל עדיין נראות לי כשתי האופציות הטובות יותר בסכום של עד 25 עם חריגה קלה.

פורסם

luppik אתה מתלבט יותר מדי לטעמי ולא באמת רוצה לקנות רכב.

לגבי הסטיגמות , גם אם לא נכונות הן ( ובמרבית המקרים הן נכונות ) טיפולים לצרפתיות זה עסק יקר.

אתה לא רוצה למצוא את עצמך קונה רכב ב 20K ומשלם 15% ממחיר הרכב עבור החלפת טיימינג לדוגמא.

לנסר 2007

פורסם
luppik אתה מתלבט יותר מדי לטעמי ולא באמת רוצה לקנות רכב.

לגבי הסטיגמות , גם אם לא נכונות הן ( ובמרבית המקרים הן נכונות ) טיפולים לצרפתיות זה עסק יקר.

אתה לא רוצה למצוא את עצמך קונה רכב ב 20K ומשלם 15% ממחיר הרכב עבור החלפת טיימינג לדוגמא.

 

אז עכשיו יודעים גם מה אני רוצנ בדיוק? מעניין.

אני מאוד רוצה לקנות פשוט לעשות את ההחלטה הנכונה ולוודא ששמעתי הכל מהכל כדי לא להיות מופתע. אני פשוט לא לחוץ. אם פירשת את זה כחוסר רצון לרכוש רכב

פורסם

כנראה שאני מעלה את התקציב ל35K אחרי מהפך קט שקרה בשבוע האחרון, אם ככה, האם כדאי ללכת על דגמים אחרים? על מה הייתם ממליצים עכשיו? האם B3 האצ'בק מומלצת ? אשמח לעוד תגובות.

אני לא ממהר ולכן בוחן את כל האפשרויות.

תודה.

פורסם

לפי דעתי תלך לבדוק חלק מהאפשרויות שהציעו לך כאן ותראה בכלל אם הרכב נוח לך.

זה שהתקציב גדל זה טוב כך תוכל לעלות בשנתונים.


×
×
  • תוכן חדש...