Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור, אתה צודק, אבל לא נראה לי שאם הבעיה בהרכבת רצועת הטיימיניג המוסכניק ייקח אחריות. הוא יגיד שהשן קפצה במקרה, בלי לזה שהוא הרכיב בחזרה את הרצועה. הוא יגיד שהוא הרכיב אותה כמו שצריך, ואין לי דרך להוכיח את זה.

יתרה מזאת, אם הוא רק יכניס את השן, אני בטוחה שהוא ייקח 300 ש"ח על הביקור במוסך, ואולי אפילו יותר.

וזה עוד במקרה הטוב. אני מקווה שאין פגיעה במנוע כתוצאה מכך.

פורסם

אין דבר כזה הרכיב טיימינג טוב עם הוא היה מרכיב אותו טוב זה לא היה קופץ אני ממליץ לך קודם להגיע אליו ולראות מה הוא אומר כמה זמן עבר מאז שהוא עשה ראש מנוע וכמה חודשים הוא נתן אחריות?

פורסם (נערך)

עברו 10 חודשים מאז שיפוץ ראש המנוע. נתן 3 חודשי אחריות. הרכב עבר 1000 ק"מ מאז השיפוץ. הבעיה באיחור תגובת המנוע ללחיצה על דוושת הגז החלה כבר לפני מספר חודשים.

מוסך קודם הרס לי את ראש המנוע והרדיאטור מול העיניים (גרם לזה שנוזל הקירור ייצא מהרדיאטור דרך מיכל העיבוי בזמן שהמנוע עובד, ומייד אח"כ כשהמנוע רותח הוא הכניס נוזל קירור) ולא רצה לקחת אחריות. אז אני כבר לא יודעת מה יהיה כאן.

מקווה שהוא כן יהיה בסדר.

אני אגרור את האוטו באחד הימים בשבוע הבא ואעדכן.

תודה

ושבת שלום

עריכה אחרונה על ידי doritd
פורסם

אני בטוח שאם תפני אליו והוא יראה שהאוטו עשה רק 1000 קילומטר הוא לפחות ינסה לעזור לך המוסך השני שעשה את הנזק אני ממליץ לך להתעייץ עם עורך דין ולתבוע הוא ניצל את זה שאת לא מבינה כדי לא לתקן נזק שהוא עשה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

רציתי לעדכן לגבי הבעיה: יום שישי גררתי את האוטו למוסך ונכון לעכשיו הוא עדיין במוסך (כי במוסך אומרים שהחלק טרם הגיע אליהם).

במוסך אומרים שהבעיה היא הקויל (סליל הצתה).

עלות התיקון: כ-1,700 ש"ח.

אמרו שמחליפים לחלק חדש מקורי (כי לא מצאו חלק מפירוק) וייקח להם הרבה זמן עבודה, כך שזה המחיר והם טוענים שהיה צריך לקחת יותר במחיר בגלל עבודה רבה.

האם המחיר סביר?

עריכה אחרונה על ידי doritd
×
×
  • תוכן חדש...