Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

שוב אני עם שאלות הקידבג שלי, אבל אני חייב לדעת, אז ככה הרכב שלי הוא רובר 200 מודל 99

עשיתי לו טיפול 100K כשהיו לו 92K קיצר, עכשיו אני מחכה לעשות את הטיפול 10K הבא, אבל אני לא עושה אותו ב102K אלא ב110K, כי אני רוצה לעשות טיפול מקיף....להחליף שמן גיר, ופילטרים וכו'...

קיצר בדקתי ויש לי קצת יותר מחצי מכמות השמן, אז רציתי להוסיף שיהיה פול, כל מה שאני יודע זה שבטיפול הקודם שמו לי שמן 10-40 יותר מזה אני לא יודע, עכשיו לשאלה :),

האם אני יכול להוסיף שמן 10-40 של חברה אחרת ממה ששמו לי בטיפול????

והאם עדיף של חברה טובה או לא??? גם ככה לא מוחלף שום פילטר ולא בטיח....אז חשבתי לקנות שמן של דלק 10-40 או משהו בסגנון...לסחוב עד 110K ואז לפנק את הרכב בK44 לפני הטיפול ובטיפול יסודי יותר מ10K רגיל...

מה דעתכם? האם אני יכול לערבב שמנים מחברות שונות בעלי אותה צמיגות? והאם ניתן לשים של חברת דלק?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

תראה נכון שרמת צמיגות של שמן אם הוא חצי סנטטי או מלא זה אותו דבר,אבל חייב להיות הבדל בגלל

 

שהאיכות של כל שמן היא שונה,יש הרבה שיגידו לך (בתחנות דלק בעיקר)שתוסיף שמן חצי סנטטי 10/40 כי זה מה שיש לך.

 

אז זה בולשיט אני לא מאמין לזה שיטה הכי טובה או שתקנה שמן מהמוסך ששם לך את השמן או שתשאל אותם של איזה חברה השמן ותקנה.

פורסם

הבנתי, אז זה כן משנה איזה שמן שמו לי??

כלומר אתה אומר שעדיף לשים את השמן שהמוסך שם לי??

אני לא בטוח שהוא יזכור, כי הוא נתן לי כמה לבחור..ובחרתי:)

אני יודע שהוא היה חצי סינטטי 10-40...

אתה חושב שממש מומלץ ועדיף שאני אשים מאותה חברה?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

הרעיון שלך לדחות טיפול ב-10K בשביל לעשות טיפול גדול הוא רעיון רע!!

ובכל זאת אם אתה מתעקש, לך לתחנת דלק שיש בה שרות סיכה, ותחליף שמן+פילטר שמן.

תבדוק קודם מה המלצת היצרן לגבי צמיגות השמן.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

בהחלט אסור לערבב שמנים של צמיגות שונה ולא כדאי לערבב שמנים של אותה צמיגות של חברות שונות.

לשאלה שלך האם כדאי להוסיף של חברה טובה יותר התשובה היא לא חד משמעית, כי אם תוסיף שמן ברמה יותר טובה אז האיכות שלו תרד בגלל הערבוב עם שמן קודם ו אז כאילו לא עשית כלום. ואם תוסיף שמן זול ונניח שהיה לך שמן טוב, אז קילקלת גם.

אז.... אם היה לך שמן חרא - תוסיף עוד שמן חרא. אם היה לך שמן טוב - תוסיף שמן טוב.

אבל, מכיון שאין לך מושג מה יש לך במנוע הכי הכי טוב יהיה אם תחליף שמן + פילטר שניהם של חברות איכותיות ותשים לך איזה ליטר 1 נוסף בבגז'.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...