Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט אפ ל C1 לבחור שחוזר לתחום !


amisha
שימו לב! השרשור הזה בן 3366 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברי האודיופילים למינהם ,

 

 

אחרי הפסקה של למעלה משנה מהתחום ( שנגרמה בעקבות מכירת האופל קורסה , שפשוט הייתה בסיס מצויין !) אני רוצה לחזור לתחום ופשוט ההתת-פורום השתנה מהקצה אל הקצה .

 

הרכב המדובר הוא C1 קטנה וחצופה שכיום היא עם רדיו דיסק מקורי ( ולא שימושי כי אין MP3) ורמקולים מקוריים הרבה פחות שימושיים מהרדיו דיסק .

 

לשעבר בקורסה היה שילוב שיהיה מאוד לטעמי של JL audio ו Morel.

 

ראיתי שכול הליינאפ של המוצרים של Morel השתנה ושמי עייניי עם ה hybrid 602 או ה Virtus 602 , האם הם הממשיכים לסדרת הדוטק וההיבריד אוביישן של פעם ?

 

האם למישהו יש ניסיון בהתקנה ב C1 ?

מה העומק שניתן להתקין בדלתות ? ( הבנתי שהקוטר שהוא 6.5" )

 

עוד לא החלטתי אם המגבר יותקן מתחת לכסא או ב"תא המטען" אבל הוא יהיה קטן מימדים ,ממזר ונציל .

מישהו יודע מה האמפרז' שמותקן ב C1 ?

 

תודות

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את האוטו ממה שידוע לי יש רמקול 4 אינצ על הדשבורד.

ויש מיקום גם ל 6.5 בדלתות עם עומק התקנה מצומצם.

זה מאוד תלוי כמה אתה רוצה להשקיע ,אני הייתי חותך את הגריל ומוציא את המידבאס מחוץ לדלת כולל זוויות.

יש לך בסיס טוב לסט 3 חלקים ,השאלה היא מה התקציב הכולל ,ואם אתה רוצה להגיע לרמת איכות גבוהה

להשאר עם המערכת המקורית זה לא אופציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכנון לחתוך את הדלתות אבל קודם אני רוצה לשריין בצד גרילים מקוריים מפירוק .

קרוסים יהיו מאחורה .

 

רוצה להגיע לרמה דומה , התקציב עומד על איזור ה 4K , התקנה שלי , ללא HU וכבלי רמקול שכבר יש .

יד שניה הולך

GO !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה HU יש לך?

 

תביא תמונות של:

- תמונה כללית של דשבורד + מיקום של 4" האלו.

- דיפונים של דלתות מאחורה\קדימה (כמה דלתות יש לך?)

- מגש אחורי (אם יש :))

 

יש כמה מקומות מעניינים ולא שגרתיים להתקנה ברכבים הקטנים האלו :)

 

* יש לך 80A של אלטרנטורים, אם זה אלטרנטור שלך:

http://www.ebay.com/itm/141514321379

עריכה אחרונה על ידי s3t

[under construction]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה אחת מאוד מאוד חשובה - אח"כ אסביר

 

ידנית או רובוטית?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידנית , אני מניח שאתה שואל בגלל שצריכת הזרם של הסולונאידים שמחליפים הילוכים גבוהה ?

 

איזה HU יש לך?

 

תביא תמונות של:

- תמונה כללית של דשבורד + מיקום של 4" האלו.

- דיפונים של דלתות מאחורה\קדימה (כמה דלתות יש לך?)

- מגש אחורי (אם יש :))

 

יש כמה מקומות מעניינים ולא שגרתיים להתקנה ברכבים הקטנים האלו :)

 

* יש לך 80A של אלטרנטורים, אם זה אלטרנטור שלך:

http://www.ebay.com/itm/141514321379

 

 

http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/functions/ipod/KDC-6047U/

 

אצלם יותר מאוחר את המקומות ברכב ואז אעלה .

אני אסתכל גם אולי אני אצליח לראות איזה אלטרנטור מורכב אצלי ברכב .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, פשוט ברובוטית יש לך דוושה אחת פחות והמון המון מקום פנוי בבארות הרגליים בכדי להתקין מידבאס בתיבה מבלי לגעת בדלתות של הרכב ולהתעסק בתחליף המוזר הזה שם לדיפון מודרני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שכול הליינאפ של המוצרים של Morel השתנה ושמי עייניי עם ה hybrid 602 או ה Virtus 602 , האם הם הממשיכים לסדרת הדוטק וההיבריד אוביישן של פעם ?

 

 

 

מישהו ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוירטוס עד כמה שזכור לי הינה מחליפת הדוטק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן - אלו מוצרים הממשיכים את הסדרות הקודמות.

לגבי ה היבריד - היה עדכון מסוים במפרט וברכיבים (טוויטר וקרוסאובר)

 

מצרף לך שני פרטים של ההיבריד הקודם מול ה חדש

 

היבריד 602

 

היבריד אוביישן 2

 

אני מאמין שתוכל לבצע השוואה דומה עבור הסטים של דוטק

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אערוך את ההשוואה יותר מאוחר ואעלה לכאן שיהיה ,את ההשוואה הסופית תערוך האוזן.

 

 

יש אצל מישהו את ההיבריד 602 מורכב ובועט(מחפש גם קלאורוס 6.5) ? אשמח להדגמה קטנה של 5 דק' :)

אגב , מתי המפגש-פורום מרכז הקרוב ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

קופץ בראש ,

 

 

אז בניקיון האחרון שעשיתי ברכב , החלטתי להתחיל לחפור מאיפה כול כבל יכול לעבור ומה האלטרנטור יכול נותן :)

 

האלטרנטור הוא תוצרת DENSO 12v 70A , לדעתי זה מספיק בהחלט למערכת קלה ( בדגמי הדיזל של C1 יש 140 אמפר אחרי חפירה קלה באינטרנט).

החיווט של שלושת הגדולים הוא דווקא שלושת הקטנים , וככול הנראה יזדקקו לחיזוק .

 

מעבר בקיר האש של הפלוס עוד לא נסגרתי עליו כי יש שם הרבה גומיות שהן דיי אטומות עם צמות של חוטים דקים שאני לא מעוניין לפגוע בהם .

שוקל לקדוח חור ולשים גומייה אוטמת אבל מאוד לא רוצה .

 

מישהו השחיל כבר ב C1 כבל פלוס ויכול לשתף את תוצריו ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

חזרתי עם ממצאים מפירוק הרכב ! ( זהירות דאבל פוסטים )

קודם כול זה אחד הרכב היותר קלים לעבודה ופירוק, אבל יחד עם הפירוק שהוא קליל נראה שהתאמה של רמקולים בדלתות הולכת להיות לא כיף בכלל.

 

מנגד פירוק של ה HU והרכבה חזרה ממש קליל ונוח .

שולפים את המתג הסיבובי של המזגן , משחררים בורג שמוחבא שם , ואז בעדינות עם כלי מתאים מתחילים להפריד את הפלסטיק מהקונסולה .

עצה שלי - תזמינו את הסטים שמיועדים לפירוק דשבורד ב 5 דולר מאיביי ותעבדו 10 דקות פחות והדשבורד ישאר נטול סימנים .

 

 

אפשר לראות בתמונות מטה איך העיניינים נראים אחרי הפירוק , יש מלא מקום לדחוף מתאם ל HU טוב מבלי להתחיל לחתוך ולהלחים .

הבאסה , יש חיווט רק לרמקולים הקדמיים במחבר אין חיווט לרמקולים האחוריים .

שכחתי לצלם במהלך הפירוק :wink: אם יש שאלות אני כאן .

 

אתן לתמונות לדבר מכאן :

IMG_20150409_161528.jpg

IMG_20150409_161517.jpg

IMG_20150409_161511.jpg

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיכים לפרק את הדלת ואיתה השביזות מגיעה עוד יותר ( מה ציפית לקבל ברכב שעל הכביש חדש משאיר עודף מ 70K ?)

 

 

לפרק את הדיפון - משחררים בורג אחד שנראה לעין ואחריו מוציאים את החיפוי הכסוף שבידית , מאחורייה מתחבאים עוד זוג ברגים וגם אותם משחררים.

וכמו מקודם , מכניסים את הכלי הייעודי ,ומתחילים למשוך קליפס קליפס בעדינות והופ הדיפון בחוץ , רק לשחרר את 2 החוטים שהולכים לאלמנט ולמפסק חלונות החשמל !

נגלה בפנינו הרמקול , במידה 6.5" 15 וואט 4 אום, בעומק של בערך 4 ס"מ , מה שלא משאיר הרבה מקום לסטים נורמלים אלא רק סטים צרים .

מה בנוסף שהרמקול אינו מחובר לפח של הדלת אלא מחובר לדיפון ! דבר אשר יוצר בעיה שאם אחבר אליו רמקול נורמלי , הדיפון יתחיל לנגן :lol: .

 

למישהו יש אולי פתרון ?

חשבתי על לחתוך את הרשת בדיפון ( וקודם לכן להשיג דיפונים ספייר שישכבו ) ועליה להרכיב את הרמקול וליצור איזו תמיכה שתחבר את הדיפון לפח של הדלת .

 

שימו לב לפצפץ עם החומר השחור שמודבק לדלת על מנת להגן על האלמנט מפני מים .

IMG_20150409_164026.jpg

IMG_20150409_163847.jpg

IMG_20150409_163838.jpg

IMG_20150409_165143_1.jpg

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכו לעבוד עם טבעת הגבהה, לא משהו שקשה להכין, צריך לחשוב מה עושים עם הגריל, אבל זה די נפוץ. אופציית הפודים בבארות הרגליים זה פתרון מצויין ונראה שיש לך את הידיים לעבודות הללו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3366 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...