Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר התלבטויות רבות החלטתי להחליף את כל 4 הצמיגים הסיניים שלי ולקנות 4 צמיגי מותג.

 

ראיתי את המבצע הזה באוטו דיפו על צמיגי מישלין - אתם חושבים שהמחיר טוב ?

 

מדובר על מאזדה 2 - מקווה שהמידה תתאים (185/55/15) - למרות שהמידה המצוינת במודעה שונה.

 

בנוסף יש לי גם ג'נטים 15 אז מקווה שהצמיגים יתאימו.

ד.jpg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

המידה שהם מפרסמים בדרך כלל יותר זולה.

אני מניח שלמידה שלך זה יהיה 500 שקל לצמיג.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם (נערך)

דווקא במודעה הם ציינו מידה גדולה יותר : 195/65/15.

 

המידה שלי קטנה יותר 185/55/15

 

אם כך,אני מאמין שהמחיר ישאר זהה.

 

מה לגבי דגם הצמיג,מעבר לתאריך יצור אני צריך להסתכל על ארץ יצור או על נתונים נוספים ?

 

הבנתי שמדובר בקוד H שאין לי מושג מה זה אומר.

 

אגב כהסתכלתי באתר tiers4u אני רואה שיש 2 דגמים - מצורפת תמונה.

גדג.jpg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

במודעה מודגש שהכל הוא רק "לדוגמא". כך שאין מנוס מלבדוק מה ההצעה בפועל לצמיגים שרלוונטים אליך.

 

אני בספק שאוטו דיפו מוכרים את ה-PE2 (שהינו צמיג ספורטיבי), וסביר שמדובר באנרג'י בלבד.

 

קוד H הינו קוד מהירות (עד 210 קמ"ש). בדוק ברשיון הרכב אם מצוין קוד המהירות (אות אנגלית) והעומס (2 ספרות) בצמוד למידת הצמיגים. אם יש ציון לנ"ל - אתה מחוייב בהתקנת צמיג בעל נתון זהה או גבוה.

פורסם

זה דגם "ירוק" שלהם. צמיג טוב לנסיעות מנהלתיות.

 

יש עוד מספר צמיגים שווי ערך פחות או יותר שנמכרים לדעתי, בלי מבצעים, במחירים נמוכים יותר:

גודייר אפישנט-גריפ פרפורמנס, דנלופ בלו-ריספונס, קלבר דינקסר HP3.

צריך לבדוק גם זמינות בארץ של יוקוהמה בלו-ארת' AE01, קונטיננטל אקו-קונטקט 5 אולי אפילו הפרימיום-קונטקט 5.

פורסם

השם המלא של הדגם של מישלין, בגודל הזה, אמור להיות אנרג'י סייבר פלוס.

יש גם בלי הפלוס אבל במידות אחרות.

 

כמו שאמרתי, לנסיעה מנהלתית הם בסדר גמור.

פורסם

באופן אישי אני פחות מתחבר למישלין.

התמחור שלהם בארץ גבוה (למרות ששמעתי משהו על הורדת מחירים, ממש לאחרונה), הצמיגים הירוקים לא מפגינים אחיזה גבוהה ומתייבשים (או מתפרקים יותר נכון, גומי לא מתייבש, הוא מתפרק) מהר. not my cup of tea.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כל הצמיגים שציינתי בהודעה #8.

 

אגב, צמיגי מישלין דומים מורכבים ברכב של אבי, ואמנם החיים שלהם קלים למדי (ק"מ נמוך וחנייה מקורה) אבל הם דווקא מזדקנים בכבוד ועושים את העבודה שלהם נאמנה עד כה (כבר כ-4 שנים).

×
×
  • תוכן חדש...