Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

יש לי חבר שקנה I35 חדשה, הדגם הפחות מפואר.

כאשר נועלים את הרכב, אין העלאת אוטומטית של החלונות.

ניסיתי לחיצה כפולה על השלט, לחיצה ארוכה על השלט...לא הצלחתי.

חיפשתי בספר רכב, לא היה כתוב כלום על כך.

 

א. באם ידוע לכם, האם קיימת אפשרות של העלאת חלונות בעת נעילת הרכבב?. (כולל גג-השמש).

ב. האם ניתן ללכת לחנות אלקטרוניקה ולבצע את זה, ושזה יהיה שייך לשלט המקורי של הרכב?.

 

תודה רבה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אין ביונדאי I35 את הפריבילגיה הזו. יש בVAG יש בפורד פוקוס (כן כן, פורד פוקוס גם בישנות יותר:wink:)

לפי מה שידוע לי זה מנגנון ייחודי, אפשר להשיג בEBAY ביחסית זול, הרכבה אצל חשמלאי או אם מישהו מבין בזה קצת לא נראה לי שזה מסובך מדי, קצת פירוק פלסטיקים וחיבורי חשמל.

הנה דוגמה קטנה, חיפוש זריז הביא אותי לזה, ממליץ לחפור קצת לעומק:

http://www.ebay.com/itm/AUTOMATIC-WINDOW-CLOSER-SUIT-2-OR-4-WINDOWS-BRAND-NEW-/171553521641?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item27f162ffe9&vxp=mtr

פורסם

אצלי בi35 החלונות והגג נסגרים בנעילה, לחיצה כפולה משאירה אותם פתוחים.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

אריאל תודה השכלתי:wink:

דניאל אצלך כנראה זה הדגם המאובזר יותר שכנראה כלולה בו הנוחות הזו.

 

בדקתי עכשיו את הI35 החדשה 2014 GLS אחרי מתיחת הפנים עם החלון בגג והמפתח המגושם (שחור ענק כמו בI40)

החלונות לא מתרוממים לבד ולא הגג ולא כלום.

מוזר לי כל הקטע הזה, אבל שיהיה.

עריכה אחרונה על ידי TheBox
פורסם

הסתכלתי בתפריט של חב' יונדאי - אין רישום כלשהו בנוגע למרימי שמשות.

התקשרתי להילוך שישי - אמרו לי שלרוב, זה הזמנה נפרדת ואז מבצעים התקנה של מנגנון הרמת שמשות.

 

העליתי שאילתא ליודנאי, דרך הפייסבוק, נראה אם יענו.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

יש לי I30CW מליסינג אז בטוח לא הדגם המפואר (לא ניראה לי שיש כזה בכלל) והחלונות עולים בנעילה.

פורסם

הוא רכש רכב יד שנייה עם 0 ק"מ מאלבר.

אין לו ברכב ג'אנטים ועוד משהו - זה ההבדל בין הדגם Inspire ולדגם השני, שהוא יותא מפואר.

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...