Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה קניתי מאזדה 2.

 

רציתי לשאול איך העסקה,האם היא משתלמת ?

 

מצרף לכם את כל הפרטים של האוטו כולל דו"ח בדיקה מהמכון.

 

פרטי האוטו:

 

מאזדה 2 שנתון 2008 (עלה לכביש בנובמבר 2007)

 

האוטו עשה 49500 ק"מ בלבד + טסט לשנה + יד ראשונה.

 

*האוטו היה מטופל במוסך מורשה לפי הספר אך בעוד כחודש אני צריך לעשות לו טיפול!

 

קניתי ב-49000 ש"ח.

 

תודה לכולם!

Scan0002.jpg

פורסם

כבר קנית? - סע לשלום.

מה זה עוזר שאתה מתייעץ עכשיו?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בדיקה טובה מאוד, די נקיה לרכב שמתקרב לגיל 7.

העסקה לא הכי משתלמת כי יכולת לקבל רכב חדש בשנתיים - 3 שנים שלא נופל מהמאזדה הזאת ואף עולה עליה, אבל בסך הכול עושה רושם שנפלת על רכב שמור, מטופל ושלא קרעו אותו.

כדאי שתערוך את הטופס בדיקה ותטשטש את הפרטים שלך כמו טלפון, שם ומשפחה וכדומה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני רק שאלה. הרכב שלי מדצמבר 2009 ואני תמיד אומר שהוא 2009.

נכון שכבר במאי היבואנים יוצאים במכירות של המודל של שנה הבאה ונכון שספציפית לגבי הפריוס מהדור השלישי שנת הדגם בעולם נחשבת 2010 (ועוד עלתה על הכביש בדצמבר) אבל זה לא איזה חירטוט שאנשי מכירות דוחפים?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אני מקווה שמדובר ב-DYNAMIC :wink:

 

לדעתי המחיר טיפה גבוה הרי המחירון 2008 נקבע כבר לפי השיטה החדשה והרכב שלך עלה חודשיים לפני.

אבל בסה"כ נראה כאקזמפלר די שמור עם ק"מ נמוך מאוד.

פורסם

החל מ 1.4.2008 הרכב מחושב לפי תאריך עליה,כלומר דצמבר 2009 זה עדיין 2009.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
אני רק שאלה. הרכב שלי מדצמבר 2009 ואני תמיד אומר שהוא 2009.

נכון שכבר במאי היבואנים יוצאים במכירות של המודל של שנה הבאה ונכון שספציפית לגבי הפריוס מהדור השלישי שנת הדגם בעולם נחשבת 2010 (ועוד עלתה על הכביש בדצמבר) אבל זה לא איזה חירטוט שאנשי מכירות דוחפים?

 

כמו שנכתב, מה שקובע מ2008 זה תאריך עלייה לכביש. ולפי לוי יצחק, מוסיפים לערך הרכב לפי חודשים על בסיס מחירון ינואר. הנושא הזה כבר דובר לא מעט בפורום במיוחד לאחרונה.

 

 

אם אתה מדבר על פרסום מודעה, לדעתי האישית רכב צריך להציג בשנת עלייה לכביש, אלא אם יש מצב שזה יבלבל אנשים שמחפשים את הדגם החדש, ואז אפשר להציג כשנה יותר, אבל להבהיר כמה שיותר מהר שתאריך עלייה רשום שנה קודם. שלא יהיה מצב שמגיעים עד אלייך ורואים ברישיון. זה נכון שיש תתי דגמים בלוחות מכירה בשביל למנוע בלבול, אבל הרבה אנשים לא משתמשים בזה בפרסום או חיפוש מודעה.

עריכה אחרונה על ידי Stone
נכתב משהו לא רלוונטי לשנתון
הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
בשעה טובה קניתי מאזדה 2.

 

רציתי לשאול איך העסקה,האם היא משתלמת ?

 

מצרף לכם את כל הפרטים של האוטו כולל דו"ח בדיקה מהמכון.

 

פרטי האוטו:

 

מאזדה 2 שנתון 2008 (עלה לכביש בנובמבר 2007)

 

האוטו עשה 49500 ק"מ בלבד + טסט לשנה + יד ראשונה.

 

*האוטו היה מטופל במוסך מורשה לפי הספר אך בעוד כחודש אני צריך לעשות לו טיפול!

 

קניתי ב-49000 ש"ח.

 

תודה לכולם!

 

אני אישית חושב שדפקו אותך. בן דוד של שכן של אח שלי קנה אחת כזאת בדיוק עם פחות ק"מ, ביותר זול, מרופא מנתח בקבלנות.

מבסוט? ועכשיו מה תעשה? תמכור אותו?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...