Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אני רק שאלה. הרכב שלי מדצמבר 2009 ואני תמיד אומר שהוא 2009.

נכון שכבר במאי היבואנים יוצאים במכירות של המודל של שנה הבאה ונכון שספציפית לגבי הפריוס מהדור השלישי שנת הדגם בעולם נחשבת 2010 (ועוד עלתה על הכביש בדצמבר) אבל זה לא איזה חירטוט שאנשי מכירות דוחפים?

זו הסמטוחה שמשרד הרשוי הכניס ב-2008: יש שנת מודל, שנקבעת על ידי היצרן, ומתחילה בקיץ שלפני (כלומר - שנת המודל 2015 התחילה בסביבות יולי 2014). נתון זה מגדיר את השינויים הטכניים של הדגם, אם בוצעו. הנתון השני הוא תאריך העליה לכביש. מה קרה ב-2008 הוא שמשרד הרישוי השמיט את שנת הדגם מהרשיון, אבל הנתון רשום בו בצורה סמויה - התו העשירי במספר השלדה. חפש ברשת מפענח מספר שלדה (VIN decoder או משהו דומה), הזן את מספר השלדה של רכבך ותדע מה שנת הדגם שלו.

לדעתי האישית רכב צריך להציג בשנת עלייה לכביש,

הבעיה היא שתאריך העליה לכביש מטעה - כיון שרכב יכול להיות משנת הדגם הקודמת (נניח רכב מדגם 2014 שיוצר בדצמבר 2013 ועלה לכביש בנובמבר 2014, אחרי שעמד במגרשי הערובה 10 חודשים) או הבאה (רכב מדגם 2014 שיוצר באוגוסט 2013 ועלה לכביש בדצמברר 2013). הנכון הוא לציין את שני הנתונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial

 

קרא את המשך ההודעה שלי שממנה ציטטת. אמרתי בדיוק אותו דבר. אם יש לך פיאסטה דגם עדכני שעלה לכביש ב2012, ואתה רושם 2013, סבבה. רק תסביר לבנאדם שמתקשר ישר, או תרשום בהערות במודעה תאריך עליייה לכביש.

 

לעומת זאת, אם יש לך פיאסטה שעלתה לכביש בנובמבר-דצמבר 2013, ואתה רושם 2014 בשביל להיראות יותר אטקרטיבי\להתחמק מסינון, אז זה אולי זה לא הכי לגיטימי. תלוי איך מסתכלים על זה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
2014 חדשה אפס קמ עולה 83K

 

נכון, כלומר הבדל של 34K על 7 שנים בדיוק, כלומר 5K לשנה ירידת ערך.

נכון שהקילומטראז נמוך ונכון ש 83K נרשם כיד שניה, אבל לא נראה לכם שמכוניות משומשות לעיתים נמכרות בפער נמוך מדי מול המחיר כחדשה ?

5K ירידת ערך בשנה זה מאוד נמוך...

פורסם
כמו שנכתב, מה שקובע מ2008 זה תאריך עלייה לכביש. ולפי לוי יצחק, מוסיפים לערך הרכב לפי חודשים על בסיס מחירון ינואר. הנושא הזה כבר דובר לא מעט בפורום במיוחד לאחרונה

 

בדיוק רשמתי משהו על זה בשרשור אחר.

אני הבנתי מנציג באלבר שברכבי 2008 כבר לא מסתכלים על חודש עליה לכביש, אלא רק משנת 2009. כרגע.

בטענה שזה מבוסס על לוי יצחק כמובן, ושמסתכלים רק על 5 שנים אחורה, כלומר שבשנה הבאה, גם על 2009 לא יסתכלו, אלא רק על 2010.

 

האם הדבר נכון???

פורסם

ככל שרכב מתיישן המחיר מושפע יותר ממצבו הכללי מאשר מפרמטרים כמו תאריך עליה על הכביש.

 

תאריך העליה על הכביש קיים מינואר 2008, ונראה לי שהנתןם יהי תקף 9 שנים בדיוק כמו נתון הקילומטראז'.

 

כמובן שכל גוף יכול לעשות כרצונו ולהחליט איך ברצונו לתמחר את כלי הרכב אותם הוא מציע למכירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבעיה במאזדה 2 שהמחיר התחלתי שלו ממש גובה יחסית לשאר הקטגוריה שבו הוא נמצא.

איביזה 2014 חדשה עולה לצורך העניין 70 ואוטומט עולה 80.

עכשו אתה קנית רכב שהוא 6 שנים על הכביש, שהדגם שלו הוחלף כבר (ושהדגם החדש ינחות בארץ המחיר של הנוכחית ירד עוד טיפה)

אז גם לדעתי שילמתי יותר ממש שצריך. הרכב לא שווה את התמורה לכסף.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

כמו שרשמו מעלי, שילמת יותר על רכב שהוא קצת מיושן.

אבל בינינו, אם טוב לך עם הרכב אז העיקר שתהנה, עזוב שטויות. שיהיה במזל ומברוק וסע בכיף שלך.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

נראה שהנושא מוצה עד תום, ואולי קצת יותר מדי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...