Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מחשב נייד כדאי לקנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

 

הDELL Inspirion שלי כנראה נפטר וצריך למצוא מחליף.

כרגע אני חושב לא לקנות שוב DELL, אלא ASUS או HP.

הדרישות העיקריות:

13.3"-14"

מעבד I5

זיכרון 4-6 ג'יגה.

כמה שיותר דק יותר טוב, מחיר עד 3500.

 

עד עכשיו הדגמים שממש הלהיבו אותי (בסדר יורד)

HP Pavilion 13-a002ej x360 - שקצת נראה צעצוע, כאילו מחר מחרתיים מתקלקל בקלות

Asus VivoBook V301LPC1068H UltraBook - אולטראבוק, הרבה במעט כסף, מישהו יכול לספק מידע על אמינות של ASUS

HP ProBook 430 G1 E9Y91EA - נראה בעל עמידות גבוהה ודי דומה לכל הלפטופים הסטנדטיים

 

 

אגב, השניידר הזה נראה לי שהוא אחד הזולים בשוק, השאלה האם הוא ספק טוב? אם יש מקום אחר שמומלץ לקנות אני אשמח לשמוע.

Polo 2012

פורסם

מומלץ DELL VOSTRO 5470, אם תוכל קצת להתגמש מבחינת מחיר, חושב שזה מחשב ללא תחרות מבחינת מחשבי עבודה.

מגיע או עם תצורת SSD 128 (לא מספיק), או עם 500GB שזה מומלץ יותר.

שניידר יש לי נסיון טוב איתם, אספקה מהירה, שירות טוב והם זולים יחסית

כמו כן אל תשכח שלרוב יצרניות המחשבים הנ"ל יש אחריות של החברה עצמה ולא של הספק או החנות ממנה קנית.

 

תנסה לקנות דרך אילת, המחיר זול יחסית שם

http://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=13638

לדוגמא, המחיר שם זול ב 700 ש"ח, אם יש לך האופציה לדעתי כדאי מאוד (פה מגיע עם 1TB)

Opel Adam S 2017

פורסם

לגבי אמינות של אסוס - מניסיוני האישי ברמה גבוהה לרוב. לגבי החנות אין חשיבות גדולה בנושא זה רק וודא שהמחשב נמכר מייבואן רשמי רונלייט/ וויזואל ד.ג. / קומפיוטר סי דאטה.

 

ממליץ לך בחום לבדוק פיזית את המקלדות של המחשבים לפני הקנייה. נתקלתי לא אחת במחשבים שבהם היצרן חסך על המקלדת ומקשים שאתה משתמש בהם הרבה כמו אנטר ורווח הם קשים ובלתי נסבלים. יכול להרוס לגמרי חווית שימוש של מחשב. לא רק באסוס דרך אגב.

פורסם

ממליץ לך לחפש מחשבים עם 1920x1080. ההחלטה הכי טובה שעשיתי כשבחרתי מחשב נייד. בסוף קניתי מחשב נייד סמסונג ULTRA סדרה 7, מחשב טוב מכל הבחינות.

תחפש בP1000 ואתרים מבצעים טובים קניתי את המחשב שלי ב4200 במקום 5000.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
מומלץ DELL VOSTRO 5470, אם תוכל קצת להתגמש מבחינת מחיר, חושב שזה מחשב ללא תחרות מבחינת מחשבי עבודה.

מגיע או עם תצורת SSD 128 (לא מספיק), או עם 500GB שזה מומלץ יותר.

שניידר יש לי נסיון טוב איתם, אספקה מהירה, שירות טוב והם זולים יחסית

כמו כן אל תשכח שלרוב יצרניות המחשבים הנ"ל יש אחריות של החברה עצמה ולא של הספק או החנות ממנה קנית.

 

תנסה לקנות דרך אילת, המחיר זול יחסית שם

http://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=13638

לדוגמא, המחיר שם זול ב 700 ש"ח, אם יש לך האופציה לדעתי כדאי מאוד (פה מגיע עם 1TB)

 

אכן ממליץ גם על המחשבים שלהם, טובים מאד.

 

לגבי המחשב הישן שלך מה התקלה שלו? ואיזה דגם הוא?, אחד היתרונות שיש חלקים לכל דבר במחירים זולים לעומת מחשבים של ASUS ואחרים.

ויש לך מדריך שמראה לך איך לעשות הכל.

קובי

:-)

פורסם

למה לא דל? יש להם אופציות טובות וסה"כ המכשירים שלהם טובים וגם האחריות סבבה (בקניה מהיבואן, בכל אופן). בHP לא הייתי נוגע עם סמן לייזר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לגבי אסוס- עד לפני שנה וחצי בערך רכשתי כ-15 ניידים מדגמים שונים של אסוס (על פני כ-6 שנים), כולם גילו אמינות מצויינת.

 

לאור הנסיון הטוב כשאישתי הזדקקה למחשב נייד חזק וקל ללא היסוס בחרתי את אחד הדגמים של ASUS ZEN, המחשב עבד ללא תקלות מיוחדות לאורך כ-5 חודשים ולאחר מכן במשך כ-3 האכיל אותנו מרורים עם תקלות חוזרות ונשנות (מחשב לא נדלק, מחשב נדלק אבל מסך כבוי וכן הלאה).

לאחר יותר מדי ביקורים במעבדה הודעתי לשירות אסוס שאני לא מוכן לקבל את המחשב חזרה ולאחר דין ודברים סוכם שאוסיף סכום כסף ואשדרג לדגם חדש וכן עשיתי.

המחשב החדש ברשותה של אישתי בערך חצי שנה ובפרק הזמן הזה הספיק לבקר כבר במעבדת השירות לאחר שהחליט על דעת עצמו להכנס אל תפריט הביוס ולנעול עצמו שם.

הביקור במעבדה העלה תקלה כלשהי שקשורה לחיווט של אחד מ- כונני הדיסק הקשיח (SSD).

מאז אותו ביקור במעבדה התקלה חזרה על עצמה עוד פעמיים אבל הפעם הצלחנו להתגבר עליה בעצמנו.

 

מה אני בא לומר?

אתה תחליט כמה התקלות שאני חוויתי עשויות להשליך על אמינות המחשבים של אסוס באופן כללי, מבחינתי אני מאוד מאוכזב והתחושה שלי היא שהאמינות של הניידים החדשים שלהם רחוקה מזו שהיתה פעם.

כדי לחזק את דבריי, לפני כ-3 חודשים כשנזקקתי למחשב נייד נוסף בבית אפילו לא בדקתי מה יש לאסוס להציע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

האסוס הוא לא אולטרהבוק מכיוון שאינו מגיע עם SSD וכו'.

 

אני ממליץ בלי שום קשר, לשדרג ל SSD או לרכוש מחשב עם SSD ( עדיפות לכיוון ה 250GB ). נכון, זה לא זול כל כך או לפחות לרכוש עצמאית אבל השדרוג וחוויית השימוש שאתה מקבל במחשב? פשוט מדהימה ותגרום לכך שמחשבים "חלשים" ירגישו כאילו הם מינימום סדרה גבוהה כלשהי.

פורסם
למה לא דל? יש להם אופציות טובות וסה"כ המכשירים שלהם טובים וגם האחריות סבבה (בקניה מהיבואן, בכל אופן). בHP לא הייתי נוגע עם סמן לייזר.

+1

יש לי ניסיון רע מאוד עם 3 מחשבים ניידים שונים של HP. (חלקם התחילו לעשות בעיות כבר בחודשים הראשונים של השימוש).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

נצל"ש.

מחפש מחשב נייד

מסך 15 - 17 אינצ'

מעבד I7

זכרון 8GB

כרטיס מסך 2GB או 4GB של NVIDIA

מסך מט בעל רזלוציה טובה.

מקלדת טובה

שלוש שנות אחריות וכמה שיותר אמין

תקציב עד 4 אלף ש"ח.

פורסם

ביקשת דיי הרבה במחיר מועט יחסית

מה שהכי יתאים לך והמלצתי בעבר - Y50 של לנובו,

איכות חומרים גבוהה, דק יחסית משקל סביר 2.6 ק"ג ועונה לדרישות שלך.

אם יש לך אופציה לקנות מאילת - שווה יותר ותוכל לקנות את המחשב עם מעבד ה I7.

מחשב נייד Lenovo IdeaPad Y50-70 5943-3873 - צבע שחור

 

לי יש את ה Y510P. כבד ועבה יותר, עושה את העבודה נאמנה כמעט שנה, אמנם המסך אצלי מעט יותר טוב וחד כך נראה, לאחי יש את הדגם שהמלצתי לך. המחשב מאוד חזק במידה ואתה רוצה כזה למשחקים בעיקר.

 

האחריות היא לשנה, ניתן להרחיב ב 290 ש"ח לפי מה שכתוב בסעיף של KSP, והכי חשוב אתה מקבל אחריות יצרן ולא דרך KSP.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
מה הבעיה עם HP ?

 

להגיד את האמת, אני לא שותף לדברים שרשמו כאן. יש לי מחשב שלהם בן 5 ובמשפחה עוד אחד בן 4. שניהם שמורים ולכן מחזיקים מעמד, ללא כל תקלה, למעט בטריה שהתפגרה והוחלפה לתחליפית.

 

עדיף להתמקד בדל או לנובו.

 

גם לנובו יש במשפחה ולמעט בטריה שהתפגרה (עקב אי שמירה עליה), עושה אחלה עבודה אצל אחי במשך 5 שנים. לטעמי, ה- "+" הגדול של הלנובו הוא שהם נותנים אחלה תמורה ומחירם נמוך, מציגים, מניסיוני, בסה"כ, אמינות טובה, ובשונה מ-HP עלות הרחבת האחריות שלהם ל-3 שנים, אם תרצה, זולה.

 

אם היום הייתי צריך לרכוש מחשב נייד בנתונים שהצגת, הייתי בוחר בלנובו. שים לב שבשביל משקל כנראה שתאלץ לוותר על כונן אופטי (תוכל לרכוש בנפרד צורב חיצוני באיזור 150 ש"ח +-). זה למשל משאיר לך לא מעט עודף. וזה, שנכנס בדיוק בתקציב, שוקל רק 1.5 ק"ג ומגיע עם 8 ג' זיכרון.

 

נקודה למחשבה,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...