Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מחשב נייד כדאי לקנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי עליו הבעיה שיש עליו הרבה ביקורות שליליות hwzone.

איך המחשב הזה?

http://ksp.co.il/?uin=23956

מוכן להתפשר על המסך המבריק.

 

תמיד חוות דעת יהיו או שליליות או חיוביות, תבדוק גם חוו"ד מחו"ל ותראה שהמחשב על פניו אחלה (גם 4 כוכבים מתוך 5 זה טוב, לא הכל מושלם בסופו של דבר), ראיתי שמתלוננים על הסוללה, תזכור שמחשב כזה חזק לעולם לא יחזיק לך זמן עבודה מעל לשעה וחצי שעתיים, ואלו התלונות העיקריות שראיתי עליו. לדעתי פשוט תלך לראות מתצוגה וכאלה.

מנסיון עם 2 מחשבים כאלו אני לא מוצא שום חסרון מלבד המסך של ה Y50 שהוא מט ולא הכי איכותי, כל השאר זה יתרון - המחשב חזק ועם כרטיס מסך 860M אין לו ממש מתחרים במחיר הזה.

לגבי מה שפרסמת הכרטיס מסך חלש זה סה"כ העתק של ה 740M עם שם אחר - למשחקים זה לא יהווה לך פיתרון רציני, לגבי גרפיקה אם אתה עובד עם זה אני פחות מבין.

 

THEBIGONE - לדעתי כדאי, זה אחריות מלאה במעט כסף, עדיין 3 שנים לך תדע מה יכול לקרות יום אחד, אצלי לדוגמא יש רק שנה אחת אחריות לצערי.

Opel Adam S 2017

פורסם

הסוללה צריכה להחזיק אצלי לכל היותר חצי שעה שאני מזיז את המחשב מהסלון לחדר עבודה. כך שאני לא רואה בסוללה בכלל מדד.

מה שיותר מטריד אותי זה איכות המסך.

 

TheBigOne - תשדרג ל3 שנים

 

פורסם

המחשב הולך להיות מחובר לטלויזיה / מסך? אם כן משמעות המסך הנייד היא פחות חשובה (אצלי מחובר לטלויזיה רוב היום וכעת הולך להיות למסך מחשב על שולחן העבודה)

כמו כן, זה לא שהמסך "גרוע" לחלוטין, הוא בהחלט מספק את מה שהוא צריך.

Opel Adam S 2017

פורסם

המחשב לא יחובר למקור נוסף וישמש לפיתוח, עיצוב גראפי ועריכת סרטים בגלל זה אני קצת חושש לגבי המסך שמגיע עם המחשב.

פורסם
HP Pavilion 13-a002ej x360 - שקצת נראה צעצוע, כאילו מחר מחרתיים מתקלקל בקלות

HP ProBook 430 G1 E9Y91EA - נראה בעל עמידות גבוהה ודי דומה לכל הלפטופים הסטנדטיים

מכיר את הדגמים ומדובר בניידים טובים עם איכות חומרים טובה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

RNB - יש משהו בדברייך, אמנם הייתי מציע לחבר למסך מחשב מיועד לפיתוח גראפי כגון של EIZO - מסכי לפטופים רגילים לא ממש מתמחים בצבעים איכותיים לעומת מסכים שמיועדים לעיצוב גרפי.

כמו כן כרטיס מסך שכזה יעשה לך את העבודה?

 

Freakmilky - הבעיה איתם זה המעבדים היחסית חלשים, זה I5 מדגם 4210U, מה שכן אלו מחשבים נטו לעבודה. ופותח השרשור האמת שלא כתב במדוייק למה צורכי העבודה שלו למחשב

Opel Adam S 2017

פורסם
המחשב לא יחובר למקור נוסף וישמש לפיתוח' date=' עיצוב גראפי ועריכת סרטים בגלל זה אני קצת חושש לגבי המסך שמגיע עם המחשב.[/quote']

 

זה הדבר הראשון שהיית צריך להזכיר.

 

קודם כל, הייתי הולך לפורום של אנשים שעוסקים בזה, ומתייעץ איתם.

דבר שני, אני בספק גדול אם תמצא משהו מספק בתקציב שלך. השימוש שלך הוא מהכבדים שיש למחשב... מכל הבחינות.

 

 

אתה תצטרך, כנראה, מסך חיצוני (אותו צריך לכייל), כרטיס מסך איכותי, יותר RAM, ורצוי מאוד כונן מהיר (SSD), כמו גם הרבה יותר מקום אחסון ממה שמגיע עם המחשב...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רגע רגע... בואו ניקח דברים בפרופורציה:

עיצוב גראפי = פוטושופ לכל מיני אתרים שאני בונה

עריכת סרטים = עריכת סרטוני GOPRO.

לא יותר מזה חברים :).

 

צריך מסך טוב, לא איזה TN עם זווית צפייה נמוכה.

 

אני אנסה לראות את הY50 בתצוגה ולהתרשם מאיכות המסך שלו.

פורסם

^^ לא תתלהב :p

מבחינת שאר הדברים - מחשב מעולה וחבל שלא קניתי אותו במקום ה Y510P, כיוון שה SLI עושה מדי פעם לאגים ולא זורם הכי חלק למרות שרוב הדברים עובדים על 24FPS ומעלה (משחקים לדוגמא, דרייברים לא עברו אופטימיזציה כמו שצריך)

Opel Adam S 2017

פורסם

בחיים לא נתקלתי בבעיה של SLI או משהו אחר או בכלל הערות שכאלו ל Y510P

זה יכול לקרות אם הבעלים של המחשב קנה את הגרסה של ה 750M הבודד, שמגיע עם ספק כוח של 120W אם אני לא טועה וקטן יחסית, והחליט שהוא קונה כרטיס מסך נוסף (ניתן לשלוף את ה DVD ולהכניס את הכרטיס מסך הנוסף במקום) והשתמש באותו ספק.

 

המחשב שלי הגיע עם ספק כוח מיוחד של 170W גדול וחזק מספיק לסחוב 2 כרטיסים שכאלו, שאגב אצלי גם עברו Overclock כולל המעבד

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...