Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
יותר גרוע (או חמור) לדעתי, זה מי שלוקח את הסיכון במודע (+ מסכן גם אחרים וביודעין). הופך כביש ציבורי לכעין מסלול מירוצים (עבר את קו ההפרדה או לא - לא רלוונטי לדעתי).

לגבי הצד השני - מי החליט שהוא יודע ש"התנהגות מסוכנת זה בסדר ומבין / לא מבין את גודל הסכנה" ?. התנהגות כזו נוטים לכנות אולי כ-רשלנית (אולי ישנן סיבות מקלות - אינני יודע).

והנה שני אלה נפגשו בנקודת זמן ספציפית (כן, זו הנקודה שהעלית... והיא למרבה הצער כן יכולה להתרחש). כואבת מאוד.

שים לב שבמקרה הספציפי הרשלן הוא זה שסיכן אחרים. כשאתה לא מודע, אין גבול לנזק שאתה מסוגל לגרום. כמו הילדים שבסך הכל עישנו נרגילה ועל הדרך שרפו חצי מיערות הכרמל.

דווקא זה שמודע לכך שהוא נכנס למצב סכנה יתנהל בזהירות מירבית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ולכן מאור היה מודע - לא היה על המגבלות וניסה, פעמיים, להתחמק. נהג המיקרה לא השאיר לו סיכוי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

חבריי - אל תיתממו.

זה לא המקום לנסיעות כאלה ובצורה זו, באופנוע, ברכב, בקורקינט. לא השעה לא הזמן ולא המקום (כי זה אינו מסלול מירוצים. גם תקוותי היא שיהיה מקום כזה סטרילי שיאפשר זאת. עד אז במקום כמו נס הרים, אתה יכול להיות תלוי גם בחסדיהם של כאלה שאינם יודעים לנהוג).

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

פורסם
ולכן מאור היה מודע - לא היה על המגבלות וניסה, פעמיים, להתחמק. נהג המיקרה לא השאיר לו סיכוי.

 

סליחה, אבל אתם קצת חיים בסרט עם "ניסה להתחמק" ועוד פעמיים. לאופנוע גם כך יש יכולת תמרון מוגבלת, בטח במצב בו האופנוע היה ביציאה מהסיבוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
חבריי - אל תיתממו.

זה לא המקום לנסיעות כאלה ובצורה זו, באופנוע, ברכב, בקורקינט. לא השעה לא הזמן ולא המקום (כי זה אינו מסלול מירוצים. גם תקוותי היא שיהיה מקום כזה סטרילי שיאפשר זאת. עד אז במקום כמו נס הרים, אתה יכול להיות תלוי גם בחסדיהם של כאלה שאינם יודעים לנהוג).

בכל מקום במדינה הזאת אתה והרכוש שלך תלויים בחסדיהם של אנשים כאלה.

תראה, אני לא יודע מה עושים עם אופנוע. אין לי רשיון לזה ואין לי מושג מה זה אופנוע ספורט מבין ה3 הכי טובים בארץ.

אבל כן התנסיתי בנהיגה במכונית סטנדרטית וכנהג אני לא מבין למה הוא היה באמצע הנתיב.

 

אין לי מושג אם מסלול סטרילי זה מה שיפחית את כמות ההרוגים. אולי אנשים כמו המנוח שנחשב לרוכב מקצועי יכולים להעריך את זה ויהיו מוכנים לשלם כסף כדי לנהוג שם, אבל הטיפש המצוי עם האוטו של אבא תמיד יחכה לנו שם על הכביש הציבורי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
סליחה, אבל אתם קצת חיים בסרט עם "ניסה להתחמק" ועוד פעמיים. לאופנוע גם כך יש יכולת תמרון מוגבלת, בטח במצב בו האופנוע היה ביציאה מהסיבוב.

אני לא יודע האם ראית את הסרטון, אבל אם ראית והרצת אותו לאט - זה בדיוק מה שרואים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

מה שאני וRK מנסים להגיד (וRK יתקן אותי אם אני טועה) - הוא שנכון שהאופנוען חרג מ"מתאים לתנאי הדרך" אך לזכותו הייתה יכולת נהיגה גבוהה, שים שם דודה על פיקנטו עם יכולות נהיגה "ישראליות" במהירות של 60 קמ"ש, מהירות שהגיונית בעיקול הזה גם אם אתה "דודה" - ובמקרה הטוב אתה רק תשבית שני רכבים!

ברגע שהמיקרה הזאת עשתה מה שעשתה - מעט מאד כלי רכב ומעט מאד נהגים שהיו מגיעים מולה היו נמנעים מתאונה, או כמעט תאונה.

להבדיל ממצב הפוך.

ולהגיד שהסיבה הסבירה יותר שבגללה שהוא ברח לקצה הנתיב הנגדי כי היה קהל זו היתממות, הרבה יותר סביר שהעיניים ירדו מהכביש.

 

הסלחנות הזאת לטעויות בכביש מקוממת אותי, כמות הפעמים שרוכבים בארץ שומעים "סליחה לא ראיתי אותך" אחרי שהם ביצעו תמרון של פעלולן כדי להתחמק מפגיעה - הזויה בעיני, ואסור לעבור על זה לסדר היום! אנשים צריכים לכבד את ההגה ולא להתייחס לטון ברזל ב100 קמ"ש כאילו הם מחממים פיצה במיקרו.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני מסכים לחלוטין עם הדעה שהאשמה הגדולה היא של הנהג/ת, אבל התאונה הזאת והשרשור הזה גורמים לי לחשוב הרבה, להרהר, לנתח ולהסתכל על התחביב הזה ועל החיים בצורה קצת שונה.

 

1.

4. אתה יודע למה אני כל-כך מגן על נהג המיקרה? כי קל לי מאוד לדמיין את אשתי או בן משפחה אחר, נוהג בקטע הכביש הזה בזהירות מתבקשת ולפתע מתרסק עליו אופנוע והוא צריך להוכיח שאין לו אחות.

 

מאוד קל לדמיין את אשתי (קצת פחות, כי אותה אני מנסה ללמד), אחותי או האחיינית שלי שבעוד כמה שנים תוציא רשיון, נבהלת מדבר כזה או אחר ובהיסח הדעת יכולה לגרום לסיטואציה דומה שפוטנציאלית הייתה יכול להגמר אחרת.

אין לזלזל בטראומה שנגרמה לנהג/ת, הידיעה שהרגת מישהו בין אם אשמתך ובין אם לא היא לדעתי סוג של מאסר עולם פסיכולוגי.

 

כל היתר כבר נאמר ורק נותר לקוות שכל אחד מאיתנו למד את הלקח על בשרו (לצערנו) של מאור.

פורסם
אגב, כך נראית הפנייה ב80 קמ"ש, לא רואה מה אפשר היה לעשות כאן במצב דומה, התאונה עדיין הייתה קוראת

דקה 3:52:

[video=youtube_share;BF7HA6GLwt4]

 

וגם פה, בדיוק בכניסה לחניון, קבוצת אופניים שחוסמת חצי נתיב. זה שאין רכב שמנסה להתחמק מהם, גם בהיצמדות לקו ההפרדה, זה רק מזל גדול.

משכנתא זה קל

פורסם

slowride - אם היית מתנסה בנהיגה על אופנוע, היית רואה שזה כיף גדול (כמעט חצי *יון) אבל גם סיכון גדול (גם לנהגים מיומנים, אולי פחות אבל עדיין סיכון).

 

אני עוד שאלה בבקשה - מהי המהירות החוקית המותרת בקטע הכביש הנ"ל ?

alfa 156 2.5.

פורסם

זה לא שסולחים לו, אלא סלחניים כלפיו.

אתה רומז שניתן לכאורה לשנות את ההתנהגות הזו ולחנך את הנהגים לתשומת לב בכביש, אם רק נגנה אותה.

אבל המצב הנתון הוא שרוב הנהגים בכביש הם נהגים סוג ב' עם מעט מאוד תשומת לב למה שקורה בכביש.

ואם הנהגים סוג א' לא מודעים לעובדה המצערת הזו, ולא נוהגים בהתאם, הם הופכים בעצמם לנהגים סוג ב'.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

פיטץ' - אם היה רכב מאחורי קבוצת האופניים, היה עליו להמתין. הקטע המקווקו שם לא מספיק ארוך לאפשר עקיפה של כלום.

 

חולגי - כמדומני 80.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפי הסרטון שהועלה פה ונטען שנוסעים 80 קמ"ש ישנן כשלוש שנית להגיב עד למקום התאונה.

בהנחה והאופנוע היה נוסע 80 קמ"ש (לדעתי זאת המהירות המותרת בכביש מכיוון שהוא כביש בין עירוני ללא הפרדה קשיחה), האם היה לו מספיק זמן לעצור ולא להכנס במיקרה שלהזכירכם אינה עומדת במקום ?

אשאל שוב, את מי הייתם מאשימים במקרה ומיקום האופנוע וכלי הרכב היו הפוכים ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
מה שאני וRK מנסים להגיד (וRK יתקן אותי אם אני טועה) - הוא שנכון שהאופנוען חרג מ"מתאים לתנאי הדרך" אך לזכותו הייתה יכולת נהיגה גבוהה,

 

אולי יכולת נהיגה גבוהה מידי, כי אם אלך לשיטתך שמאור הידק את הפניה כדי לחלוף לשמאל המיקרה (טענה שכנראה נכונה) ושזה תמרון נהיגה יוצא מגדר הרגיל אז יתכן שכל מה שהיה צריך זה רוכב קצת פחות טוב, אחד שלא מסוגל לסגור את הסיבוב, אחד שיאלץ להמשיך במסלול הימני של הכביש, או למצער אחד שיזרוק עצמו מהאופנוע כדי להציל את עצמו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...