Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איבדתי חבר. הוא טיפל לי באופניים, הוא התקין לי חלקים במיאטה, והיה לנו את אותו צליל של SMS בטלפון... אני זוכר שבכל פעם שהייתי אצלו, מיד עם ההודעה הראשונה הוא שאל "זה אצלי או אצלך? סעמק, תחליף כבר צלצול!" הוא גם טרח תמיד לשאול "נו, מה עם קשת ההתהפכות, בדקת אותה כבר?" כזה היה מאור.



 

מאור רכב במקטע המוכר לכולם היטב בנס הרים, ובאחד העיקולים העיוורים גילה שיש רכב בנתיב שלו. יש עדות לכך, מצולמת. לצערי, ראיתי אותה. רואים שמאור בלם, רואים שלא היה לו ממש סיכוי. רואים שזה רצח. זה רק הגביר אצלי עוד יותר את הזעזוע, על אדם שנקטף שלא באשמתו מן העולם, רק בגלל שאנחנו חיים במדינה שבה הנתיב שלך זה בגדר המלצה וסיכון חיי אדם הינו עניין של מה בכך.

 

בחצות הלילה של התאונה נסעתי לזירת האירוע עם מי שרכב לצידו לאורך כל היום הנורא ההוא, לנסות להבין טוב יותר מה קרה. מיכל הדלק של האופנוע שבתמונה נתלש והושלך הצידה, עדיין מטפטף ומריח מדלק... עדות מצמררת למה שהתרחק אך לא מזמן כאן. הסימנים עדיין על הכביש, של המכונית, של האופנוע, של מאור. הכל עדיין שם, רק מאור לא.

 

ישבנו שם על הגדר. שתקנו. דיברנו. שחזרנו. צילמנו. הבטנו. ראינו את פיזור השברים, את הכיוון שלהם, את עוצמת המכה. זה היה ברור. הדלת של מאור נחסמה, להמשך הנסיעה ולהמשך החיים. כולנו עצובים, כועסים, מבולבלים, לא מעכלים.

 

ואני? רוצה רק עוד פעם אחת לשבת אצלו בחנות, לשמוע אותו אומר "לא הגיע הזמן שתחליף כבר את האופניים? יש לי פה סקוט משהו בנזונה בשבילך"... בזמן ששנינו יושבים ושותים מיץ פטל של ויטמינצ'יק. כזה היה מאור. כזה הוא כבר לא יהיה.

 

1016469_10152425690342338_4750973281231522633_n.jpg?oh=f6eab7c43a0a67eaf68ab3d05b10ee27&oe=54B8FD7C

 

כתבת באופן נוגע ללב דברים אישיים.

אני חושב שיש פה הסכמה די גורפת על העובדות (נהג/ת הרכב הפעיל שיקול דעת מוטעה, התרחק מאנשים ולא האט את מהירותו, הרוכב רכב במהירות רבה, מהירות שלא השאירה לו שולי ביטחון להגיב). אבל אני חושב שיש פה התבצרות בעמדות, יתכן שגם שלי (לצד הנהג), אצלי זה מכיוון שהודעות כשלך מאוד מאוד צורמות!

 

האופנוע והרכב נפגשו באופן מצער ונקלעו למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. לדעת החברים פה ככל הנראה הנהג הפעיל שיקול דעת מוטעה (אם כי ניתן להבנה, בניגוד לנהג בתאונה שבה נהרג טל שביט, שהוזכרה פה). ואילו הרוכב, מאור ידידך עליו השלום, רכב בכביש ציבורי, על המגבלות. יחד עם חבריו שעמדו שם וצילמו, התוצאה הביאה למותו.

 

אני לא ממהר לקרוא לאסור פעילות כזאת, אבל לי מאוד צורם לקרוא את המילה רצח. גם בתאונה של טל לא מתאימה המילה רצח, שנושאת עימה לא רק מבחינה משפטית, גם ציבורית, נופך של כוונה תחילה.

כמו כן ברור לכל בר דעת, שרכיבה קרוב למגבלות זאת פעילות מסוכנת שטומנת בחובה פציעות, ריסוקים וגם מוות. עם אשמה תורמת או ללא.

אפשר להגיד את זה גם על נהיגה כמובן, אבל יש בכל זאת הבדל תהומי!

 

בקיצור ידידי, ההודעה שלך מקוממת. היא מאלצת אותי למשל לבחור הגדרה בין רצח לבין התאבדות (יותר קרוב להתאבדות) אבל האמת היא שלא היה שם לא את זה ולא את זה. אלה מילים קשות וכדאי להשתמש בהן רק כשהן באמת מתאימות, עם כל הצער!

 

לא הכרתי את מאור אישית אבל מובן שהמקרה מצער מאוד את כולנו, והדיון הסוער רק מעיד על כך.

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
יש הרבה "אמים". למעט "אם" אחד ברור כל היתר הם ספקולציות.

אם נהג המיקרה היה שומר על הנתיב שלו לא היתה תאונה. נקודה.

 

אני לא חושב שמישהו מתווכח כאן עם העובדה הזו. אני חושב שמנסים בסך הכל ליצור דיון למודעות, כזו הגורמת לאנשים לחשוב על מה שהם עושים על הכביש הציבורי. לדוגמה? אישית לא הייתי יוצא מהחניון הזה שמאלה, למרות שמותר לפי הסימון בכביש; נס הרים הוא כביש מסוכן ולא מקום לנהיגה נמרצת קרובה למגבלות כלי הרכב אלא זהירה ובעיקר מודעת לסכנות; התחמקות ממכשול (האופנועים בצד) לא צריכה להיעשות בסטייה לנתיב הנגדי כאשר שדה הראייה או הסימון בדרך לא מאפשר את זה (נהג המיקרה סטה מהנתיב כניראה עוד בקו הרציף) וכו'.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
פורסם
הוא עבר שם 30 שניות לפני בכיוון ההפוך.

 

למה נהגי ראלי נכנסים לסיבובים עיוורים בהחלקה ב150 קמ"ש על חצץ? כי הם יודעים מה יש להם בנתיב

 

מאור ידע מה יש לו בנתיב

 

עם כל הכאב על התאונה הנוראית והכאב על איבוד מישהו שנשמע שלא מעט העריצו, יש כמה בעיות עם מה שכתבת.

 

לגבי המשפט הראשון שמתחבר למשפט האחרון- מאור לא יכל לדעת מה יש לו בנתיב בדיוק מכיוון שעבר שם לפני 30 שניות.

כמה זמן לוקח לנהג ממוצע להשלים את היישורת שבין 2 העיקולים במכונית ממוצעת? 15 שניות? 20 שניות?

כמה זמן לוקח לאותו נהג ממוצע לשלב לרברס ולצאת מהחניון היכן שעמדו האופנוענים ולהשתלב לנתיב שכאמור ריק באותו זמן? מעריך ששוב מדובר על 15-20 שניות.

30 שניות זה המון זמן ובמיוחד שמדובר בקטע כביש מועד לפורענות.

 

לגבי המשפט השני- נהגי ראלי נכנסים לסיבובים עוורים בהחלקה כי הם יודעים שהמסלול שלהם תחום, הם יודעים שהם נוסעים בשטח סטרילי.

קח את אותו נהג ראלי שהרגע לקח פנייה עיוורת על 150 בכביש ציבורי (כביכול, כי הרי המסלול שלו כאמור תחום וסגור לתנועת רכבים או הולכי רגל), עכשיו תוריד לו את הסרטים שתוחמים את המסלול, תיקח משם את המרשלים ותפתח את הכביש לתנועה- מבטיח לך שהוא הולך לקחת את הסיבוב במהירות הרבה יותר איטית.

 

אל תבין אותי לא נכון- יש משהו לא תקין בכך שהיתה שם מכונית בנתיב הנגדי שלא ברור בדיוק מה היא עושה שם- היא לא עוקפת מכונית אחרת שנסעה לאט יותר, גם המצאות הקהל בשולי הכביש לא באמת מצדיקה סטייה כה גדולה לנתיב הנגדי ואחרי שראיתי את הסירטון 7000 פעם אני די בטוח שנהג המכונית בכלל לא הסתכל קדימה, כלומר הוא לא הבחין במאור מתקרב אליו.

 

יחד עם זאת ומההכרות עם הכביש, יש לא מעט בעייתיות בשעה בה החבר'ה שם בוחרים להנות מביצועי הכלים שלם (אופנועים כמכוניות).

החל מסביבות 9-10 בבוקר מתחילה להיות על הכביש תנועה של מטיילים שמגיעים לשם להנות מהנוף היפה ויש גם תנועה של "מחפשים"- כאלה שארזו את המנגל והמשפחה בבוקר ונוסעים על הכביש בהססנות תו"כ שהם מחפשים לאיזה חניון או שביל להכנס כדי להתמקם לפיקניק (והם הכי מסוכנים כי הם נוסעים לאט ובהססנות ופתאום בהפתעה פונים לחניון מבלי לבדוק שאין אף אחד שעוקף אותם, מבחינתם אין רכב שמגיע מלפנים? הכביש פנוי).

 

התאונה מתרחשת מול כניסה לחניון שכזה.

גם אם המיקרה לא היתה שם, היתה יכולה להיות שם מכונית אחרת שיוצאת מהחניון ומאור מגיע בדיוק כשהיא באמצע הפנייה, כלומר חוסמת את הנתיב הקרוב לחניון ומתחילה לפלוש לנתיב של מאור (כי היא פונה שמאלה)- היתה נוצרת אותה דילמה של "מאיפה עוקפים אותה? מכת גז ולעקוף מימין או בלימה ולעקוף משמאל?".

 

היה צריך להפעיל כאן שיקול דעת ומראש לנסוע לאט יותר, גם כי זו שעה בעייתית לתקיפה מהירה של פנייה עיוורת וגם כי דווקא אותה היכרות של מאור עם הכביש היתה צריכה להדליק לו נורא אדומה- יש כניסה\יציאה של חניון מיד לאחר הפנייה העיוורת.

יכול להיות שזו חלק מהסיבה שאני אוהב נהיגות לילה- יש אלומת אור שמשמשת מעין "התרעה מקדימה" וגם ככה יש פחות תנועה על הכביש.

 

זו תאונה שצובטת חזק בלב, בסופו של דבר מאור הוא "אחד משלנו", בין אם על 2 או 4 גלגלים כולנו חולקים את אותו תחביב ואהבה למוטוריקה, חלקנו גם חולק את האהבה לנהיגה מהירה ומאתגרת בכבישים טכניים.

אני בתור אחד שיש לו אהבה עזה לכבישים טכניים ונוהג שם חזק התאונה הזאת בהחלט גרמה לי לחשוב ולא מעט.

אז לא, אני לא יפסיק לנהוג בימי ראשון בבוקר וכנראה שאני גם לא אנהג לאט יותר בעיקולים ובין העיקולים, אבל למרות שבכביש החביב עלי אני מכיר את הסכנות ונקודות התורפה, הן אלה שקשורות באספלט (שיבושים בתוך עיקול וכו') והן באלה שמסביב לאספלט (יציאה של חניון וכו') אני אשתדל להיות יותר עירני.

 

מי יודע, יכול להיות שבמותו הכואב הוא עוד יציל לא מעט אנשים אחרים.

 

תנחומיי למשפחתו, מאחל להם שלא ידעו עוד צער ושעם כל הכאב ינסו למצוא נחמה בכך שלמרות הצורה הטראגית שבה זה קרה- מאור ז"ל מצא את מותו תו"כ עשיית הדבר שכנראה אהב מכל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תאונה מיותרת (כמו הרבה תאונות).

צירוף מקרים של יותר מדיי מקרים שקורים בו זמנית (כמו בכל תאונה). ציינתם את כולם, בדרך זו או אחרת.

והסרטון מחריד.

והתוצאות קשות. קשות מאוד.

 

אני רק מבקש מאילו ששוקלים נהיגה כזו (ספורטיבית, על המגבלות), חישבו רק שמישהו (אחֵר לפחות) רוצה גם שתחזרו הביתה חיים (על אף כל האהבה למהירות, לסיכון, להשכבות או לכל ריגוש שהוא על הכביש...).

זה מה שאני לפחות מנסה להכניס לי לעצמי לראש כשהג'ננה מנסה לעלות לי (בהיותי על הכביש).

(כן, אני יודע שלא הכל תלוי בנו, אבל בכל זאת ניתן למזער קצת את הסכנות...?).

 

תנחומיי למשפחתו של מאור.

alfa 156 2.5.

פורסם
אל תבין אותי לא נכון- יש משהו לא תקין בכך שהיתה שם מכונית בנתיב הנגדי שלא ברור בדיוק מה היא עושה שם- היא לא עוקפת מכונית אחרת שנסעה לאט יותר, גם המצאות הקהל בשולי הכביש לא באמת מצדיקה סטייה כה גדולה לנתיב הנגדי ואחרי שראיתי את הסירטון 7000 פעם אני די בטוח שנהג המכונית בכלל לא הסתכל קדימה, כלומר הוא לא הבחין במאור מתקרב אליו.

 

 

לא יודע אם אתה צודק.

 

גם אני צפיתי בסרט לא מעט פעמים, התאונה מתרחשת בשנייה ה- 1.75 לערך ומאור נכנס לתמונה מעט אחרי תחילת הסרט.

כלומר - נטו מאור היה בתוך שדה הראיה של הנהג/ת למשך שנייה וחצי לכל היותר.

 

בשנייה וחצי הזו הנהג צריך לעכל את המידע החדש ולהתחיל להגיב.

נניח שלנהג יש אינסטינקטים של חתול - כמה זמן זה מותיר לו לפעולה נטו? חצי שנייה?

 

עוד דבר - הצלמים מתמקדים במאור ז"ל - מה עשתה המיקרה רואים, אבל לא מזווית צילום אופטימלית.

פורסם

לכל התוהים מה היה קורה אם המיקרה הייתה פונה שמאלה - היא הייתה נעקפת משמאל וכלום לא היה קורה. תמרון שמאלה ביציאה מהחניון הוא צפוי וניתן להתמודד אתו. תמרון של נסיעה בנתיב הנגדי וזגזוג אינו צפוי והסתיים כפי שהסתיים. מקווה שלפחות זה ברור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא רומן, זה ממש לא ברור.

 

רוחב הכביש פחות משש מטר ואורכה של מכונית ממוצעת סביב ה- 4.5 מטרים.

 

רכב שיוצא מהחניון חוסם את הכביש, אפילו אם המהלכים הבאים שלו ברורים והם לא - כי הנהג יכול לבלום את הרכב ולהשאיר חריץ בכביש מלפניו, או להמשיך לנסוע ולהשאיר פתח מפלט מאחוריו - עדיין לרוכב אין זמן ומרחק לביצוע תמרון חירום.

 

איך שלא תהפוך את זה, העובדה שהרוכב ידע שלפניו חניון פעיל עם מכוניות נכנסות ויוצאות, עם קהל שמצפה למופע, עם ילד שעלול לברוח למרכז הכביש - ועדיין בחר לרכב במהירות שרכב - מטילה עליו לדעתי את מירב האחריות.

פורסם

כלומר, רק בשל האספקט החינוכי של "הקהל שמצפה למופע" (קרא: הכיף שלו הוא לא הכיף שלנו) מטילים אשמה (מירבית! לא תורמת, מירבית!) על רוכב שהתנגש ברכב (ממנו ניסה להתמחק!) שהיה בנתיב הנגדי בלי שום סיבה נראית לעין!

 

שוב - אם הסיבה לסטיית הרכב היא ההתקהלות שבשול אזי:

 

א) הוא לא כשיר להיות נהג;

ב) הוא סטה לנגדי אגב חציית קו רציף (כפי שעולה מנתיב נסיעתו, שכן לא היה מצליח להתיישר לו היה עושה זאת בקו המקווקו);

 

לא עושה לי הרבה הגיון, מצטער.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ב) הוא סטה לנגדי אגב חציית קו רציף (כפי שעולה מנתיב נסיעתו, שכן לא היה מצליח להתיישר לו היה עושה זאת בקו המקווקו);

 

.

 

עובדה היא שהתאונה ארעה במקטע הכביש היחידי שבו הקו מקוקו.

 

צר לי שהעובדה הזו לא עולה בקנה אחד עם התאוריה שלך.

פורסם

התאונה אירעה שם כי שם הוא התיישר וניסה לחזור. אגב, אם כבר היה ממשיך בנסיעה בנגדי, מאור היה חולף לימינו כפי שניסה.

 

תצפה בסרטונים הנוספים, תראה כמה הקטע המקווקו קצר ותביןמאת מה שאני טוען.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא צריך לצפות בסרטונים כיוון שאני מכיר היטב את קטע הכביש הזה.

 

המקטע הוא באורך של כ- 15 בלבד - ועדיין במקטע הזה נהג המיקרה היה רשאי לגלוש שמאלה ולהתרחק מהשול - אין בכך משום עבירת תנועה.

 

 

כעו"ד אתה בוודאי יודע שכדי להרשיע בעבירה פלילית צריכים להוכיח התנהגות בניגוד לחוק, הנהג היחידי כאן שעבר באופן בוטה על החוק הוא לא נהג המיקרה.

פורסם

אין שום סיכוי שבעולם שנהג המיקרה הצליח לצאת עם כל הרכב לנתיב הנגדי ולהתחיל לחזור בתוך חצי מקטע של 15 מ' (7.5 מטר - כמעט פעמיים האוטו שלו בלבד - להזכירך - התאונה אירעה בערך במרכז המקטע המקווקו). בזמן התאונה נהג המיקרה היה בתנועה ימינה, מהנתיב הנגדי בו שהה כולו לנתיב הנסיעה המקורי שלו. אין סיכוי, פיזיקלית, שהוא הצליח לעשות את זה ב-7.5 מטר, מה שאומר שהוא התחיל את התמרון אגב חציית קו רצוף. לא זו אף זו, הנהג לא רשאי לנסוע בנגדי כל אימת שיש קו מקווקו, אלא רק לצורך עקיפה או חמיקה ממכשול בנתיב נסיעתו. כזה לא היה, על זה דנו כבר. אופנועים בשוליים אינם בנתיב נסיעתו ואם היה רכב נעקף, הוא היה נראה בבירור בסרטון מגיע לאחר התאונה או לפחות נשמע, ודבר קיומו היה ידוע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא יודע אם אתה צודק.

 

גם אני צפיתי בסרט לא מעט פעמים, התאונה מתרחשת בשנייה ה- 1.75 לערך ומאור נכנס לתמונה מעט אחרי תחילת הסרט.

כלומר - נטו מאור היה בתוך שדה הראיה של הנהג/ת למשך שנייה וחצי לכל היותר.

 

בשנייה וחצי הזו הנהג צריך לעכל את המידע החדש ולהתחיל להגיב.

נניח שלנהג יש אינסטינקטים של חתול - כמה זמן זה מותיר לו לפעולה נטו? חצי שנייה?

 

עוד דבר - הצלמים מתמקדים במאור ז"ל - מה עשתה המיקרה רואים, אבל לא מזווית צילום אופטימלית.

 

שוב,

 

אולי אני מצפה ליותר מדי אבל ברגע שנהג המיקרה פלש לנתיב הנגדי יש דבר אחד שצריך להעסיק אותו- "לחפש" את הרכב שעשוי להגיח מהעיקול שלפניו.

שניה וחצי הן המון זמן עבור נהג סביר שהיה צופה לכיוון הפניה- זמן התגובה שלו היה מתקצר משמעותית ואולי האירוע הזה היה עובר בשלום עם קצת זיעה קרה.

מאור זיהה את המיקרה בשלב מאוד בעייתי- היא נמצאת בנתיב שלו בנסיעה איטית לכיוון הנציב המקורי שלה אך לא בזווית חדה לנתיב שלה.

 

מכאן זו בעצם רולטה רוסית- או שתבחר בהתחמקות מצד ימין ואולי תתרסק על חלקה האחורי או שתבחר בהתחמקות מצד שמאל ואולי תתרסק על החזית שלה.

הוא בחר בצד שמאל בתמרון רכיבה שמעיף לי את המוח כל פעם מחדש- 90% מהרוכבים היו עפים לקיבינימט בתמרון שהוא מבצע שם ביציאה מהאייפקס עם הפתיחה- סגירה שהוא מבצע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)
את הסרטון לא ראיתי, אבל אני בכל מקרה מתכוון להגיב.

 

מעשה בישראלי שנסע עם חבריו לצרפת, ושם ניסה להפגין בפני חבריו את הידע שלו בצרפתית ופתח בשיחה עם מקומי בכדי להבין כיצד מגיעים למקום כלשהו. לאחר שסיים את דבריו, ענה לו הצרפתי: "אתה מדבר הרבה, אבל הצרפתית שלך חרא". אגדה שהיתה באמת, לא פוגי ולא כלום.

 

 

ראיתי את הסרטון כמה פעמים, ואין לי אלא להסכים שלו רוכב האופנוע היה נוסע לאט יותר ומחשב סיכונים, הוא היה חי היום.בחר לחפש ריגושים בכביש ציבורי, על כל המשתמע מכך, ומצא את מותו. נהג\רוכב טוב תמיד לוקח בחשבון טעויות של אחרים.

 

אכן. דברים כדורבנות.

 

הגורם העיקרי לתאונה היה ללא ספק העובדה שהרכב נסע בנתיב הנגדי. הגורם המשני לתאונה, כלומר זה שלבדו לא היה גורם לה, אך בלעדיו היא אולי הייתה נמנעת (נראה לי שבמשפטית קוראים לזה אשמה תורמת), הוא מהירות הרוכב (מחישוב משוערך כנראה מעל 120 ביציאה מהסיבוב).

 

לא, הגורם לתאונה הוא העבודה שהבחור החליט לעשות סשן צילומים בכביש ציבורי במהירות מופרזת!! ולו אני עורך הדין של בעל הרכב, הייתי תובע את העזבון ואת החברים שלו!!

 

רוני, אני לא מסכים איתך.

אם רכב היה יוצא מהכורכר, פונה שמאלה וחוסם בכך את הכביש מה היית אומר אז?

שהפניה לא חוקית? היא כן.

שהנהג יצא בחוסר זהירות? הוא היה זהיר כי כשהתחיל בתמרון הכביש היה פנוי.

איך שלא תהפוך את זה הסיבה העיקרית לתאונה היא לא המיקרה אלא הרוכב.

מי שמכיר את הכביש יודע שזה מקום מועד לפורענות שיש לנהוג בו במשנה זהירות, אחד שרוכב במהירות כזו לוקח סיכון אדיר על עצמו אך מסכן גם את שאר משתמשי הדרך.

 

בדיוק!

 

אתה יכול להסתכל על זה מכל מיני זוויות. בפועל, אם הרכב לא היה נוסע באמצע בין הנתיבים, לא הייתה מתרחשת התאונה גם אם האופנוע היה נוסע 200.

 

אתה שוב מתבלבל: אם הרוכב לא היה עושה סשן צילומים בכביש ציבורי עמוס ודאווינים לחברים שלו שמתקהלים קרוב מידי לשפת הכביש עם אופנועים וציוד צילום כלשהו (וגם יד שמושטת לתוך הכביש עם סלולר זה מפריע), לא היתה מתרחשת תאונה !!

 

אמנם התמרון הזה של נהג הרכב לא מוצלח בעליל, אבל מצד שני הרכב היה יכול להיות שם בשל פנייה שמאלה, שזו סיבה לגיטימית לחלוטין. אז אם יכול להיות שם רכב מסיבה לגיטימית לחלוטין, על הרוכב לקחת זאת בחשבון.

 

ברור. אבל הכביש של אבא שלו, ויש לו אופנוע ספורט. איך אמרה אימי הייקית? משוויץ יוצא מיץ. מאוד כואב לי על משפחת הבחור, איש לא צריך למות על הכביש. עוד יותר כואב לי שפה אנשים חושבים שזה סבבה לעשות את זה בכביש ציבורי שבו אני וילדיי היינו יכולים להיות בדיוק באותה בעיה, כי וואללה פתחו יום צילום בכביש ציבורי עמוס.

 

סליחה מראש אם מי מחברי שגם מכיר מקרוב את הנפטר נפגע מכך, אבל זו דעתי.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...